Przetargi.pl
Rozbudowie budynku internatu oraz remontu stołówki wraz z łącznikiem, pomiesz-czeniami kuchennymi i piwnicznymi Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu - Etap IV

Zespół Szkół Morskich im. E. Kwiatkowskiego w Świnoujściu ogłasza przetarg

  • Adres: 72-602 Świnoujście, Jana Sołtana 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 321 62 87
  • Data zamieszczenia: 2022-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Morskich im. E. Kwiatkowskiego w Świnoujściu
    Jana Sołtana 2
    72-602 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 321 62 87
    REGON: 000144785
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowie budynku internatu oraz remontu stołówki wraz z łącznikiem, pomiesz-czeniami kuchennymi i piwnicznymi Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu - Etap IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres podstawowy zamówienia obejmuje:a) Kompleksową przebudowę 1/2 II piętra, w osiach I-VII/A-D z wszelkiego rodzaju instalacjami tranzytowymi, przepięciami, podłączeniami, regulacjami, obróbkami i odtworzeniami niezbędnymi do właściwego i samodzielnego funkcjonowania przebudowywanego i remontowanego fragmentu obiektu budowlanego, a w szczególności:- 100% zakresu prac rozbiórkowych elementów budowlanych oraz istniejących instalacji, segregacji i utylizacji urobku z rozbiórek i demontaży;- 100% zakresu prac wykończeniowych i instalacyjnych, białych montaży jw. z wyłączeniem z zakresu prac wykończeniowych obszaru klatki schodowej oraz pomieszczeń łazienek ogólnodostępnych w osiach III-V/A-D. W obszarach wyłączonych z zakresu prac wykończeniowych wykonujemy tranzyty instalacyjne – wentylację, wodę, WLZ oraz c.o. wraz z montażem docelowej ilości grzejników na przedmiotowym półpiętrze II oraz półpiętrze III i IV w osiach jw.;b) Zakres prac praz towarzyszących, remontowych i modernizacyjnych polegających na wykonaniu wskazywanych, w trakcie realizacji zadania, przez Zamawiającego lub Nadzór Inwestorski kompleksowych robót, a w szczególności:- Wykonanie na etapie dokumentacji powykonawczej pełnego schematu instalacji elektrycznych oraz SSP dla zakresów zleconych (podstawowy i ewentualnie wskazana przez Zamawiającego Opcją) wraz z piętrami wykonanymi dotychczas (Etapy I-III);- Regeneracja istniejącego węzła cieplnego wraz z wymianą pomp lub wymiana węzła cieplnego, regulacjami (zakres zostanie potwierdzony w trakcie realizacji robót), krezowaniem całego systemu instalacji c.o. oraz wymianą starych podejść instalacyjnych pod piony c.o. na całym budynku (rury istniejące) na orurowanie docelowe wraz z wykonaniem brakujących zaworów odcinających w poziomie piwnicy przy każdym z pionów c.o.Uwaga: po zakończeniu robót należy przywidzieć przyjazd wykonawcy instalacji c.o. w okresie grzewczym w celu dokonania ewentualnych poprawek i uzupełnień w zakresie poprawności działania systemu instalacji c.o. dla całego budynku, w tym pięter istniejących nie remontowanych (parter) oraz wyremontowanych dotychczas;- Regeneracja powierzchni dachowych pokrytych papą – wymiana papy na nową lub lokalne uszczelnienia dla powierzchni oscylującej do obmiaru do 700m2 dachu, zakresy będą wskazywane w trakcie realizacji zleconego zakresu robót wraz z dobraniem technologii naprawy w zależności od stanu zastałego;- Wymiana i uzupełnienie elementów rynien i rur spustowych na budynku jadalni i kuchni wraz z niezbędnymi obróbkami, uszczelnieniami oraz lokalnymi naprawami połaci dachowej w miejscu styku z obróbkami, rynnami itp.;- Wymiana i uzupełnienie elementów rynien i rur spustowych na zakresach innych niż jadalnia i kuchnia w ilości do 100mb w raz z niezbędnymi obróbkami, uszczelnieniami oraz lokalnymi naprawami połaci dachowej w miejscu styku z obróbkami, rynnami itp.;- Uporządkowanie, regulacje i poprawa zamocowań istniejących elementów DFA (drobne formy architektoniczne) na terenie przy budynku internatu;- Montaż listew odbojowych na modernizowanych zakresach półpięter (zakres podstawowy oraz ewentualnie wybrana Opcja);- Naprawa szpachlarsko-malarska wskazanych spękań na ścianach, zabudowach oraz sufitach w miejscach wskazywanych przez NI w trakcie realizacji robót, w ilości do 800m2 powierzchni naprawianych;- Naprawy tapeciarskie lub wykonanie na nowo tapet/fototapet w wskazanych miejscach w ilości do 60m2;- Naprawa lub odtworzenie powierzchni kafelkarskich wraz z izolacjami, obróbkami, uszczelnieniami i silikonowaniami w ilości do 50m2;- Osuszenie wskazanych pomieszczeń piwnicznych o łącznym metrażu pom. do 100m2 wraz z wykonaniem izolacji ścian i posadzek w technologii zaproponowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez NI na etapie realizacji robót, po zakończeniu robót pomieszczenia należy wykończyć;- Uzupełnienie szklenia w istniejących oknach zakwalifikowanych przez NI w trakcie realizacji robót jako niezbędnych do wymiany, w ilości do 100m2;- Po zakończeniu robót budowlanych i instalacyjnych wykonać należy chlorowania instalacji wody zdatnej do użycia na całym obiekcie, wraz z wykonaniem niezbędnych badań chemicznych do dalszych procedur odbiorowych SANEPID- Rozbudowa pamięci systemu CCTV o 100% pojemności;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 64 1010 1599 0527 0613 9120 0000 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu – nr sprawy: ZSM-2/822/2022. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zamawiający;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, (nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania);3) Kwota gwarancji/poręczenia;4) termin ważności gwarancji/poręczenia (nie krótszy niż termin związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia całej kwoty gwarancji/poręczenia nieodwołalnie, bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności.6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby gwarancja lub poręczenie obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu gwarancji lub poręczenia) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00złUwaga: Składając Ofertę Wykonawca oświadcza, że w terminie do 10 dni kalendarzowych od podpisania umowy przedstawi do akceptacji NI i Zamawiającego elementy stolarki drzwiowej, elementów białego montażu i urządzeń oraz dokona zamówienia tych elementów – wraz z osprzętem;2) zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, żea) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto każda. Za jedną robotę budowlaną Zamawiający uzna budowę, przebudowę lub remont obiektu kubaturowego (tj. budynku lub innego obiektu budowlanego, któremu można przypisać parametr objętości), w zakres której wchodziły co najmniej roboty branży ogólnobudowlanej, branży sanitarnej i branży elektrycznej, bez określania udziału wartości tych robót w całkowitej wartości roboty budowlanej. Przeliczanie walut obcych na złote polskie przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie według średniego kursu waluty obcej ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania.b) dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie, która będzie faktycznie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o niżej opisanych kwalifikacjach na każde z poniżej wymienionych stanowisk:1) Kierownik budowy:- posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;- posiadający co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego.2) Kierownik robót branży sanitarnej:- posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;- posiadający co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego;3) Kierownik robót branży elektrycznej:- posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;- posiadający co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego;*Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach