Przetargi.pl
Rozbudowę pomieszczeń Działu Rehabilitacji w celu przystosowania ich na gabinety do hydroterapii

Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Złocieńcu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-520 Złocieniec, ul. Kańsko 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 36 71 222, 36 71 233 , fax. 0-94 3671222 wew. 22
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Złocieńcu
    ul. Kańsko 1 1
    78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 36 71 222, 36 71 233, fax. 0-94 3671222 wew. 22
    REGON: 33008694800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowę pomieszczeń Działu Rehabilitacji w celu przystosowania ich na gabinety do hydroterapii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Określenie przedmiotu zamówienia - rozbudowa pomieszczeń Działu Rehabilitacji w celu przystosowania ich na gabinety do hydroterapii - zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. a.) Zamówienie obejmuje roboty: - budowlane (rozbiórki, wykucia i zamurowania, posadzki, tynki, okładziny ścienne i podłogowe, malowanie, sufity, wywóz gruzu itp); - wymiana okien - nowe okna z PCV, które będą wymieniane muszą być identyczne jak stare, tzn. takie same wymiary, kształt, wygląd; - wewnętrzne instalacje wod.-kan. (demontaże, instalacja wody zimnej, ciepłej, kanalizacja sanitarna); - instalacja c.o.; - wewnętrzna instalacja elektryczna; - montaż urządzeń do hydroterapii w modernizowanych gabinetach; - wykonanie badań instalacji elektrycznej przez uprawnione osoby zgodnie z obowiązującymi przepisami; - wykonanie badań wody przez uprawnioną instytucję zgodnie z obowiązującymi przepisami i dostarczenie protokołu z przeprowadzonych badań potwierdzających, iż woda użytkowa dostarczana nowym rurociągiem mieści się w obowiązujących normach i jej jakość odpowiada obowiązującym przepisom. b.) Montaż urządzeń wykonać zgodnie z kartami producenta (w posiadaniu inwestora) c.) Szczegółowy zakres i opis znajduje się w załączonym projekcie (zał. nr 3 do SIWZ). d.) Nowe okna z PCV, które będą wymieniane muszą być identyczne jak stare, tzn. takie same wymiary, kształt, wygląd. e.) Obmiar robót znajduje się w kosztorysie ślepym (zał. nr 4 do SIWZ). f.) Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie Prawo Budowlane, posiadać Certyfikat Zgodności ITB oraz wymaganiom określonym w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1. Złożą ważną i odpowiednią ofertę razem z wymaganymi dokumentami i załącznikami. 2. Osoby kierujące robotami (Kierownik budowy w specjalności ogólnobudowlanej, kierownik robót w specjalności instalacji elektrycznych, kierownik robót w specjalności instalacji sanitarnych) muszą posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego oraz kwalifikacje niezbędne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3. Wykonali co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane zrealizowane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Każda robota zostanie uznana przez Zamawiającego jeśli będzie odpowiadać zakresem takim jak przedmiot zamówienia, a jej wartość będzie stanowić nie mniej niż 90 % ceny ofertowej brutto. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy. 5. Są wiarygodnym wykonawcą zamówienia, ze względu na warunki wymienione w art.22 ust. 1 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony załącznik nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. W przypadku spółki cywilnej - umowę spółki dołączyć do oferty oraz dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, a działającej w imieniu osób lub osoby wymienionych w dokumencie określonym w punkcie III.2 SIWZ. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba. 4. Oświadczenie Oferenta o niezaleganiu z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdro?wotne . 5. Oświadczenie Oferenta o niezaleganiu z uiszczeniem podatków. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, a które będą pełnić funkcję Kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej, kierownika robót w specjalności instalacji elektrycznych, kierownika robót w specjalności instalacji sanitarnych wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (załączyć do oferty uprawnienia budowlane oraz ważne zaświadczenia na dzień składania ofert z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Każda robota zostanie uznana przez Zamawiającego jeśli będzie odpowiadać zakresem takim jak przedmiot zamówienia, a jej wartość będzie stanowić nie mniej niż 90 % ceny ofertowej brutto. 8. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia. 9. Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1, 2 ustawy - Tekst oświadczenia podano w p.3 druku oferty- załącznik nr 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną