Przetargi.pl
„Rozbudowa żłobka miejskiego w Zawierciu przy ul. Marszałkowskiej 28c, wraz z infrastrukturą techniczną, wewnętrzną instalacją gazu, wykonaniem miejsc postojowych, ciągów komunikacyjnych, placu zabaw i elementów małej architektury.”

Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Paderewskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 721 507 , fax. 326 722 903
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu
    ul. Paderewskiego 49
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 721 507, fax. 326 722 903
    REGON: 27150188700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoeas.zawiercie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa żłobka miejskiego w Zawierciu przy ul. Marszałkowskiej 28c, wraz z infrastrukturą techniczną, wewnętrzną instalacją gazu, wykonaniem miejsc postojowych, ciągów komunikacyjnych, placu zabaw i elementów małej architektury.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa żłobka miejskiego w Zawierciu przy ul. Marszałkowskiej 28c, wraz z infrastrukturą techniczną, wewnętrzną instalacją gazu, wykonaniem miejsc postojowych, ciągów komunikacyjnych, placu zabaw i elementów małej architektury.” 1) Stan istniejący: Budynek żłobka położony jest w Zawierciu, na działce nr ew. 178/5 (obręb Zawiercie 0012). Jest budynkiem wolnostojącym, 3 – kondygnacyjnym: piwnica (częściowe podpiwniczenie), parter, 1 piętro. Budynek stanowi jednolitą bryłę z podcieniem wejściowym od strony południowo – zachodniej. Całość obiektu o wymiarach 41,65 x 15,76 m (w poziomie parteru) i +7,45 m – wysokość do kalenicy 7,30 m – od poziomu terenu do poziomu stropu lub stropodachu nad najwyżej dachem płaskim (wielospadowy). Budynek podzielony jest na 4 niezależne oddziały (każdy z osobnym wejściem), część kuchni głównej oraz administracyjno – biurową. Obiekt posiada pięć wejść, po przez zewnętrzne schody oraz bezpośrednio z poziomu terenu: dwa od strony zachodniej dwa od strony północnej i jedno od strony wschodniej. Parter dostępny jest dla osób niepełnosprawnych. Budynek posiada częściowe podpiwniczenie. Piwnica jest kondygnacją techniczną – z pomieszczeniami gospodarczymi i technicznymi, kotłownią gazową i olejową. W piwnicy zlokalizowane są także przyłącza wodociągowe oraz kanalizacji sanitarnej. Wysokość pomieszczeń wynosi powyżej 220 cm. Piwnica wyposażona jest także w kanały technologicznie usytuowane na całym obwodzie budynku. Parter podzielony jest na kilka stref funkcjonalnych, dostępnych przez niezależne wejścia. Konstrukcja obiektu w całości wykonana jest w technologii murowanej, z wykorzystaniem żelbetowych elementów konstrukcyjnych. Działka, na której znajduje się budynek jest uzbrojona w sieci:  Kanalizacja sanitarna – istniejąca, ks200;  Energia elektryczna – przyłącze kablowe – istniejące;  Woda – przyłącze wodociągowe- istniejące, dn50;  Teletechniczna – istniejąca;  Gaz – przyłącze istniejące, gs25. 2) Zakres robót obejmuje: a) Branża architektoniczna: Zamówienie obejmuje rozbudowę istniejącego budynku miejskiego żłobka o trzy oddziały żłobkowe, powiększenie strefy magazynowej dla kuchni głównej wraz wewnętrzną instalacją gazu. Inwestycja obejmuje wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem terenu, w tym: ciągów komunikacji pieszej i kołowej, miejsc parkingowych (w tym dla osób niepełnosprawnych), elementów małej architektury, placu zabaw, tarasów rekreacyjnych od strony południowej, tarasów i schodów wewnętrznych od strony północnej. Rozbudowa projektowana w formie parterowego założenia na planie wydłużonego prostokąta, z rozrzeźbioną południową elewacją z podcieniami. Przewiduje się zasadniczy układ dachu budynku jako czterospadowy o symetrycznym kształcie i o nachyleniu 25%. Wejścia główne do oddziałów żłobkowych i części biurowej. Od strony południowej zlokalizowane są wyjścia na taras ogrodowy. Od strony zachodniej zaprojektowano częściowe zamknięcie podcienia arkadowego – strefa wejściowa dostaw do zaplecza kuchennego. Kolorystyka obiektu będzie wynikiem zastosowanych materiałów tj. tynk elewacyjny, płyty elewacyjne oraz stolarka otworowa, pokrycie dachowe. Zestawienie powierzchni: 1) Po inwentaryzacji: Powierzchnia zabudowy 589,30 m2 ; Powierzchnia całkowita 1948,40 m2 ; Powierzchnia użytkowa 958,92 m2 ; Kubatura 3967,50 m3. 2) Projektowana rozbudowa: Powierzchnia zabudowy 683,68 m2 ; Powierzchnia całkowita 966,22 m2 ; Powierzchnia użytkowa 544,56 m2 ; Kubatura 2910,00 m3. 3) Budynek żłobka po rozbudowie: Powierzchnia zabudowy 1272,98 m2 ; Powierzchnia całkowita 2909,15 m2 ; Powierzchnia użytkowa 2909,15 m2 ; Kubatura 6886,50 m3. b) Branża konstrukcyjna:  Konstrukcja podbudowy (wymiana gruntu),  Konstrukcja fundamentów,  Roboty izolacyjne fundamentowe,  Konstrukcja ścian fundamentowych,  Konstrukcja ścian fundamentowych,  Konstrukcja nawiązek i trzpieni żelbetowych,  Konstrukcja belek i podciągów,  Konstrukcja ścian wewnętrznych,  Konstrukcja stropu,  Szczeliny dylatacyjne konstrukcyjne,  Konstrukcja dachu. c) Branża sanitarna: Instalacja wodociągowa:  Zaopatrzenie budynku w wodę,  Przybory sanitarne,  Przygotowywanie c.w.u.,  Próba szczelności,  Dezynfekcja. Instalacja kanalizacji sanitarnej:  Montaż kanalizacji sanitarnej,  Przewody,  Instalacja centralnego ogrzewania,  Grzejniki,  Próba szczelności. Instalacja hydrantowa:  Zaopatrzenie w wodę,  Prowadzenie rurociągów,  Hydranty,  Przewody,  Izolacja zimnochronna,  Zabezpieczenie ogniochronne,  Zabezpieczenie antykorozyjne,  Próby szczelności,  Kompensacja wydłużeń,  Przejścia przez ściany. Instalacja wentylacyjna:  Izolacja kanałów wentylacyjnych,  System podwieszeń oraz konstrukcji,  Kanały wentylacyjne. Instalacja gazowa:  Przewody gazowe,  Kurki gazowe,  Prowadzenie przewodów gazowych,  Kontrola szczelności przewodów. d) Branża elektryczna:  Prace przygotowawczo-organizacyjne,  Prace demontażowe (istniejąca instalacja elektryczna),  Wyznaczenie miejsca oraz montaż tablicy głównej budynku,  Wykonanie zasilania tablicy ze złącza kablowego,  Wytyczenie tras oraz wykonanie bruzd lub montaż rurek instalacyjnych pod przewody,  Elektryczne instalacje wewnętrzne,  Montaż wewnętrznych instalacji elektrycznych gniazd wtyczkowych,  Montaż wewnętrznych instalacji wypustów zasilających odbiorniki indywidualne,  Montaż wewnętrznych instalacji elektrycznych oświetleniowych,  Układanie w bruzdach oraz wciąganie do rur przewodów i kabli pod w/w instalacje,  Wykonanie podłączenia przewodów pod urządzenia,  Montaż instalacji odgromowej na budynku,  Montaż (pogrążenie w ziemi) instalacji uziemiających (uziomy szpilkowe),  Wykonanie prac pomiarowych. e) Branża teletechniczna:  linia telekomunikacyjna w ciągach kablowych w pomieszczeniach,  dedykowana instalacja elektryczna. 2. Szczegółowy zakres robót określają projekty budowalno - wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Projekt budowlano – wykonawczy dla branży: 1) architektoniczej został sporządzony przez Pana Andrzeja Wolańskiego posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności architektoniczej, 2) konstrukcyjno – budowlanej został sporządzony przez Pana Andrzeja Fatyga posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, 3) sanitarnej został sporządzony przez Panią Justynę Cholewa posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, 4) elektrycznej został sporządzony przez Pana Łukasza Wnuk posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 5) teletechnicznej został sporządzony przez Pana Tomasza Kmita posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności w specjalności w specjalności telekomunikacja, 6) przedmiar robót został sporządzony przez Pana Andrzeja Wolańskiego posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności architektoniczej, 7) specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych architektoniczej zostały sporządzone przez Pana Andrzeja Wolańskiego posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności architektoniczej. 3. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 4. Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. W przypadku wymaganego w dokumentacji projektowej i STWiORB oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 7. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy 8. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 9. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.266) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 10. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 11. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 12. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 13. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj. czynności polegające na wykonaniu prac demontażowych, rozbiórkowych, budowlanych – montażowych instalacyjnych w zakresie robót elektrycznych, budowlanych poinstalacyjnych, elektrycznych, sanitarnych i kanalizacyjnych, robót budowlanych porządkowych oraz związanych z zabezpieczeniem BHP, a także prac i robót wynikających z załączonego do SIWZ przedmiaru robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 14. Dostępność dla osób niepełnosprawnych: Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zastosowanie następujących rozwiązań architektonicznych: 1) Zaprojektowano pochylnię zewnętrzną o spadku 6%; 2) Teren zewnętrzny ma dostosowanie nawierzchnie utwardzone do potrzeb osób niepełnosprawnych:  Spadek w poprzek ciągu pieszego nie może nigdy przekraczać 2%;  Wszelkie przeszkody i elementy wyposażenia przestrzeni będą umieszczone poza główną przestrzenią komunikacyjną;  Schody i pochylnie muszą być umieszczane w taki sposób, żeby nie zawężać minimalnej wymaganej przestrzeni komunikacyjnej;  Dojście do budynku powinno mieć szerokość min. 1,5 m;  W szerokości drzwi wejściowych do budynku nie mogą być umieszczane żadne elementy wystające ponad płaszczyznę nawierzchni (odboje, skrobaczki, wycieraczki do obuwia i  podobne urządzenia);  Minimum 5% miejsc parkingowych powinno być przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych;  Sposób zaprojektowania, wykonania i umiejscowienia ogrodzeń, bram i furtek nie może stwarzać zagrożenia dla ludzi i zwierząt;  Na wysokości mniejszej niż 1,8 m nie mogą znajdować się ostro zakończone elementy, drut kolczasty, tłuczone szkło oraz inne podobne wyroby i materiały;  Furtki powinny być zaprojektowane w taki sposób, żeby nie utrudniały dostępu osobom. 15. Projekt „Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Zawierciu, ul. Marszałkowska 28C” realizowany jest w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 26 1240 2975 1111 0010 4316 5790 z dopiskiem: „Rozbudowa żłobka miejskiego w Zawierciu przy ul. Marszałkowskiej 28c, wraz z infrastrukturą techniczną, wewnętrzną instalacją gazu, wykonaniem miejsc postojowych, ciągów komunikacyjnych, placu zabaw i elementów małej architektury. Uwaga nr 6: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio w kopercie, która zawiera ofertę. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11 lit. a). 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem ust. 6 niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. W/w Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach