Przetargi.pl
Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Napachaniu.

Gmina Rokietnica ogłasza przetarg

  • Adres: 62090 Rokietnica, ul. Golęcińska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8960-600 , fax. 61 8145-082
  • Data zamieszczenia: 2017-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rokietnica
    ul. Golęcińska 1
    62090 Rokietnica, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8960-600, fax. 61 8145-082

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Napachaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podstawowe dane techniczne dotyczące rozbudowy szkoły: Powierzchnia działek w obszarze opracowania 9 214,00 m2 Powierzchnia zabudowy 1 011,61 m2 Powierzchnia biologicznie czynna 4 308,20 m2 Powierzchnia użytkowa budynku 1 257,09 m2 Kubatura brutto budynku 8 815,01 m3 Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Napachaniu polegająca na budowie sali gimnastycznej, części dydaktycznej i zaplecza socjalno-sanitarnego szkoły podstawowej wraz z niezbędną infrastrukturą drogową i techniczną. Budynek podzielony na dwie części: - jednokondygnacyjny - sala gimnastyczna o wysokości do górnej płaszczyzny attyki – 10,05m. - dwukondygnacyjny - część dydaktyczna wraz z częścią socjalno-sanitarną o wysokości do górnej płaszczyzny attyki - 8,15m część niższa i 10,05m część wyższa. Bryła budynku jest nieregularna o wymiarach maksymalnych 45,03m x 29,14m. Budynek zlokalizowano w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącej części budynku szkoły podstawowej. Połączono z w/w budynkiem na poziomie parteru i piętra. Ze względu na różnicę poziomów na połączeniu zaprojektowano dwa stopnie i rampę dla osób niepełnosprawnych. 2. Program funkcjonalny budynku obejmuje: - Salę gimnastyczną wraz z pomieszczeniem magazynowym na sprzęt sportowy i pomieszczeniem pomocniczym. W Sali zaprojektowano również mobilną trybunę na 76 miejsc siedzących. - Dwukondygnacyjną część o funkcji dydaktycznej Parter: – szatnie dla sali gimnastycznej i pomieszczenie dla trenerów, – biblioteka, Piętro: – sale lekcyjne, - pokój nauczycielski, - węzły sanitarne -Powierzchnie komunikacji. - Pomieszczenia techniczne, w tym magazyny Szczegółowy program funkcjonalny wraz z zestawieniem powierzchni zgodnie z dokumentacją projektową budynku. 3. Obiekt będący zadaniem inwestycyjnym należy wyposażyć w następujące urządzenia i instalacje: - Instalacja zasilania podstawowego. - Wewnętrzne linie i instalacje zasilające oraz rozdzielnice elektryczne. - Instalacje odgromową, uziemień i połączeń wyrównawczych. - Instalacja oświetlenia podstawowego. - Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. - Instalacja oświetlenia zewnętrznego. -Instalacje teletechniczne, w tym m.in. okablowania strukturalnego, sieci WiFi, systemów audiowizualnych, instalacja dzwonkowa - Sieci, przyłącza i terenowe instalacje wodociągowe, kanalizacyjne - Instalacja ciepłej i zimnej wody użytkowej. - Instalacja hydrantowa. - Instalacja kanalizacji sanitarnej. - Instalacja kanalizacji deszczowej. - Instalacja centralnego ogrzewania zasilana z istniejącej kotłowni - Instalacje wentylacji mechanicznej oraz inne niezbędne do właściwego funkcjonowania budynku i zagospodarowania terenu, zgodnie z dokumentacją projektową. 4. Sposób wykończenia pomieszczeń. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje standard wykończenia wnętrz „pod klucz”. Standard „pod klucz” obejmuje kompleksowe wykończenie pomieszczeń zgodnie z dokumentacją projektową. Standard nie obejmuje wyposażenia ruchomego części dydaktycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie Sali gimnastycznej. Standard obejmuje: - Malowanie ścian pomieszczeń 2 x - Malowanie sufitów pomieszczeń 2 x - Malowanie klatek schodowych farbami stosowania wewnętrznego wysokiej jakości o podwyższonej odporności mechanicznej, zmywalne, półmat. - Tynki ścian i stropów pomieszczeń suchych – gipsowe, - Tynki ścian i stropów pomieszczeń mokrych (łazienki, wc) – cementowo-wapienne - Tynki pomieszczeń (pomieszczenia techniczne) cementowo-wapienne. - Posadzki z użyciem wykładziny linoleum, płytek gresowych oraz ceramicznych – zgodnie z projektem - Sufity podwieszona we wszystkich pomieszczeniach zaprojektowano jako akustyczny sufit GK - Sufit akustyczny w sali sportowej systemowy, - Posadzka sportowa na legarach w obrębie sali sportowej, - montaż akcesoriów węzłów sanitarnych [biały montaż], - stolarka drzwiowa standardowa oraz ppoż, - stolarka okienna i fasadowa, - fasady wewnętrzne, - platforma dla niepełnosprawnych. 5. Obiekt należy podłączyć do sieci: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej. Uwaga . W ofercie należy ująć wykonanie okablowania na potrzeby funkcjonowania urządzeń multimedialnych oraz monitoringu zgodnie z opisem zamieszczonym w dokumentacji dotyczącej robót elektrycznych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany i przedstawiony w wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50.000 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku: 19 9043 1041 3041 0023 9110 0028 z dopiskiem „Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Napachaniu”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) powinno być złożone w oryginale w oddzielnym opakowaniu (niezłączone z ofertą) i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2) powinno być wystawione na Zamawiającego 3) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Wadium to musi być bezwarunkowe, realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 12.2. ppkt 1) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 Ustawy. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach