Przetargi.pl
Rozbudowa Zespołu Szkół w Lubczy o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej wraz z zagospodarowaniem terenu, wewnętrzną komunikacją pieszą, małą architekturą i infrastrukturą techniczną – ETAP II - wyposażenie

Burmistrz Ryglic ogłasza przetarg

  • Adres: 33-160 Ryglice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 541 035 , fax. 146 541 054
  • Data zamieszczenia: 2019-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ryglic
    ul. Rynek 9
    33-160 Ryglice, woj. małopolskie
    tel. 146 541 035, fax. 146 541 054
    REGON: 54758900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Zespołu Szkół w Lubczy o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej wraz z zagospodarowaniem terenu, wewnętrzną komunikacją pieszą, małą architekturą i infrastrukturą techniczną – ETAP II - wyposażenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pn. „Rozbudowa Zespołu Szkół w Lubczy o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej wraz z zagospodarowaniem terenu, wewnętrzną komunikacją pieszą, małą architekturą i infrastrukturą techniczną – ETAP II - wyposażenie”. Adres inwestycji: Lubcza, dz. ewid. nr 1663, 1664, 1665, obręb Lubcza, Gmina Ryglice. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia sportowego na sali sportowej w miejscowości Lubcza, tj. dostawa i montaż piłkochwytów i siatek ochronnych, boisko do siatkówki - dostawa i montaż słupków aluminiowych wraz z tulejami, stanowiskiem sędziowskim, siatką turniejową oraz wieszakiem na siatkę, dostawa i montaż drabinek gimnastycznych przyściennych podwójnych i pojedynczych, dostawa i montaż szyny jezdnej z drabinkami sznurowymi, kółkami gimnastycznymi, linami do wspinania, dostawa i montaż osłony na słupy żelbetowe, materace gr 5 cm. Zamówienie jest udzielane w częściach. Etap I – przedmiotem zamówienia są wszystkie roboty objęte dokumentacją projektową z wyłączeniem dostawy i montażu wyposażenia sportowego (patrz: dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót na rozbudowę Zespołu Szkół w Lubczy o salę sportową – roboty budowlane, opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, 31.07.2017 r. – element nr 27) – w trakcie realizacji. Etap II – przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia sportowego (patrz: dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót na rozbudowę Zespołu Szkół w Lubczy o salę sportową – roboty budowlane, opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, 31.07.2017 r. – element nr 27). Niniejsza procedura dokonania zamówienia publicznego będzie dotyczyła wyłącznie Etapu II zamówienia. Przedmiotem zamówienia j.w., jest kompleksowe wykonanie dostawy i montażu wyposażenia sportowego objętego następującą dokumentacją projektową a) Projekt budowlany rozbudowy Zespołu Szkół w Lubczy o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej wraz z zagospodarowaniem terenu, wewnętrzną komunikacją pieszą, małą architekturą i infrastrukturą techniczną (IX kategoria obiektu budowlanego) – TOM IIA, opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, luty 2016 r. b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla projektu rozbudowy Zespołu Szkół w Lubczy o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej, opracowana przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, styczeń 2017 r. c) Przedmiar robót na rozbudowę Zespołu Szkół w Lubczy o salę sportową – roboty budowlane, opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, 31.07.2017 r. – element nr 27. UWAGI: 1) Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na terenie planowanej inwestycji, w celu sporządzenia prawidłowej oferty. 2)Zamówienie należy wykonać wg projektu, zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy, przy czym Zamawiający informuje, iż przekazuje całość posiadanej dokumentacji, która zawiera większy zakres niż podlegający realizacji w ramach niniejszego zamówienia, tj. dostawa i montaż wyposażenia sportowego (patrz: dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót na rozbudowę Zespołu Szkół w Lubczy o salę sportową – roboty budowlane, opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, 31.07.2017 r. – element nr 27). Wszystkie materiały muszą posiadać: - Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. - Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. Pozostałe wymagania/ informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Termin wykonania: do 22.08.2019 r. 2. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia uważa się faktyczną datę zakończenia robót, stwierdzoną w dzienniku budowy przez Kierownika Robót i Inspektora Nadzoru. 3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji przetargowej. 4. Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys powykonawczy, który będzie stanowił element dokumentacji odbiorowej. Kosztorys powykonawczy jest wymagany do rozliczenia inwestycji z instytucją dotującą. 5. Za wykonanie przedmiotu zamówienia przewiduje się wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie oferty Wykonawcy. Wynagrodzenie to uwzględnia wszystkie roboty, czynności i koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie to jest ostateczne, zawiera wszystkie koszty Wykonawcy związane z prawidłową realizacją przedmiotu umowy w szczególności: wszystkie obowiązujące podatki, koszt zabezpieczeń, prac przygotowawczych pomiarowych i porządkowych, koszty utrzymania zaplecza budowy, składowania odpadów, odtworzenia miejsc prowadzonych robót budowlanych do stanu pierwotnego, koszty mediów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, opracowania dokumentacji odbiorowo-rozliczeniowej. 6. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji w terenie. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane oraz wszelkie inne roboty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Zakres prac obejmuje również roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania zamówienia nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na normy prawne i techniczne mające zastosowanie w budownictwie, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 6 ustawy Pzp. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i sprawdzeń, opracowanie dokumentacji powykonawczej, organizacja placu i zaplecza budowy, zasilenie w energię elektryczną placu budowy oraz w inne niezbędne media, ubezpieczenie placu budowy, uporządkowanie i przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego, Wykonawca ma prowadzić prace w sposób nie powodujący uszkodzenia wcześniej wykonanych robót, a w przypadku ewentualnych nieprzewidzianych szkód jest zobowiązany do ich naprawy. 9. Zamawiający posiada prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę na zakres objęty przedmiotem zamówienia: - Decyzję nr 1398/2016 o pozwoleniu na Rozbudowę Zespołu Szkół w Lubczy o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej wraz z zagospodarowaniem terenu, wewnętrzną komunikacją pieszą, małą architekturą i infrastrukturą techniczną, z dnia 13.10.2016, znak: UAB.6740.1106.2016.PB. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem: - kierownika robót posiadającego co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2018 poz.1202 t.j. z dnia 22.06.2018 r.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2018 poz. 2272 t.j. z dnia 05.12.2018 r.) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2016 poz. 1725 t.j. z dnia 20.10.2016 r.). 11. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby na okres co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. a) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – montaż wyposażenia sportowego. b) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: W celu wykazania okoliczności, o których mowa w lit. a, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób poprzez złożenie Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych podczas realizacji przedmiotu umowy zatrudnione są na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Oświadczenie to powinno również zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, liczbę pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Do oświadczenia Wykonawca obowiązany jest dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: • Na żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany będzie składać aktualne oświadczenie, o którym mowa w lit. b w terminie do 5 dni od wezwania. • W przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w lit. b i c zwróci się z wnioskiem do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. • Sankcje wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 12. Wykonawca robót zobowiązany jest do takiego etapowania i zabezpieczenia robót w uzgodnieniu z Zamawiającym, by minimalizować ich uciążliwość dla mieszkańców korzystających z pobliskiej drogi gminnej i dróg powiatowych. Prowadzone roboty należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie z obowiązującym prawem, minimalizując możliwość powstania jakichkolwiek zagrożeń związanych z ich wykonawstwem. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać i zabezpieczać roboty do odbioru końcowego. 13. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) realizacja przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, złożoną ofertą, dokumentacją budowlano-techniczną, Ogólną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz aktualnie obowiązującymi normami, polskim prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami, 2) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów Wykonawcy dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującym prawem. 3) przedkładanie Inspektorowi Nadzoru do akceptacji przed wbudowaniem, a następnie dołączenie do operatu powykonawczego certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną, atesty, deklaracje zgodności lub świadectwa jakościowe każdego używanego na budowie wyrobu lub elementów konstrukcyjnych, 4) zorganizowanie placu budowy, w tym wykonanie ogrodzeń, zabudowań prowizorycznych, niezbędnych zabezpieczeń i wszystkich innych czynności koniecznych do zrealizowania robót. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji przedmiotu umowy, 5) zapewnienie we własnym zakresie korzystania z energii elektrycznej, wody i odprowadzenia ścieków oraz ponoszenie kosztów z tym związanych, 6) współpraca z pracownikami Zamawiającego, w szczególności uczestniczenie w spotkaniach i naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego, 7) zawiadomienie Zamawiającego i Inspektora Nadzoru o wadach lub brakach w dokumentacji uniemożliwiających prowadzenie robót lub stwierdzeniu w zastosowanej technologii nieadekwatnych rozwiązań mogących mieć wpływ na funkcjonowanie odtworzonego w kolejnych etapach zamówienia obiektu, w terminie do 3 dni od daty ich stwierdzenia, 8) niezwłoczne pisemne informowanie Zamawiającego o zaistniałych przeszkodach, problemach i trudnościach mogących wpłynąć na wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności na jakość wykonywanych robót. 9) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie przekazanego placu budowy na zasadach ogólnych, od chwili przekazania placu budowy do odbioru przedmiotu umowy, 10) posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia na kwotę min. 40 000 zł. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany okazać dokument, o którym mowa powyżej, potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia, 11) zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, 12) przeprowadzenie wszelkich badań, sprawdzeń i prób związanych z oceną jakości materiałów oraz robót, 13) wykonanie wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy i innych niezbędnych do wykonania zadania, 14) realizacja robót z uwzględnieniem wymagań, uwag i zaleceń wynikających z uzgodnień dokumentacji budowlano-technicznej, 15) bieżące prowadzenia dziennika budowy oraz dokumentacji budowy w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz stanem rzeczywistym, 16) poinformowanie na piśmie Zamawiającego na bieżąco o problemach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności na jakość robót lub opóźnienie terminu wykonania robót, 17) przygotowanie dokumentacji powykonawczej w pełnym zakresie technicznym i kosztorysowym 18) stosowanie się do wytycznych i wymogów Zamawiającego przy sporządzaniu dokumentacji odbiorowej (wytyczne i wymogi wynikające z zasad dofinansowania, których spełnienie jest konieczne celem rozliczenia zadania z instytucją dotującą). 14. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa (warunków p-poż., BHP), zapewnienie bezpieczeństwa osób postronnych przebywających na terenie wykonywanych robót, wykonanie i utrzymanie na swój koszt wszystkich osłon, ogrodzeń na terenie robót i w jego otoczeniu, oznakowanie terenu robót oraz jest zobowiązany do naprawienia powstałych szkód i strat. 15. Wykonawca powinien chronić przed uszkodzeniem wykonane roboty. 16. Wszelkie straty lub uszkodzenia w robotach i materiałach powstałe w okresie, w którym Wykonawca jest za nie odpowiedzialny, powinien on, niezależnie od tego z jakich przyczyn powstały (włącznie z działaniem siły wyższej) naprawić na własny koszt w taki sposób aby roboty i materiały odpowiadały pod każdym względem wymogom specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, zasadom wiedzy technicznej i normom. 17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność również za szkody i straty w robotach spowodowane przez siebie podczas usuwania wad w okresie gwarancji i rękojmi. 18. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach kontraktowych, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i autora projektu, który dokona odpowiednich zmian, modyfikacji i poprawek. 19. Wykonawca robót zobowiązany jest do takiego etapowania i zabezpieczenia robót w uzgodnieniu z Zamawiającym, by minimalizować ich uciążliwość dla mieszkańców korzystających z pobliskiej drogi gminnej i dróg powiatowych. Prowadzone roboty należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie z obowiązującym prawem, minimalizując możliwość powstania jakichkolwiek zagrożeń związanych z ich wykonawstwem. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać i zabezpieczać roboty do odbioru końcowego. 20. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i sprawdzeń, opracowanie dokumentacji powykonawczej, organizacja placu i zaplecza budowy, zasilenie w energię elektryczną placu budowy oraz w inne niezbędne media, ubezpieczenie placu budowy, uporządkowanie i przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego, Wykonawca ma prowadzić prace w sposób nie powodujący uszkodzenia wcześniej wykonanych robót, a w przypadku ewentualnych nieprzewidzianych szkód jest zobowiązany do ich naprawy. 21. Całość badań wymaganych przez normy i przepisy techniczne Wykonawca wykona na własny koszt. 22. Jeżeli Zamawiający zażąda badań, które nie były przewidziane niniejszą umową, to Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić te badania. Jeżeli w rezultacie przeprowadzenia tych badań okaże się, że zastosowane materiały bądź wykonanie robót jest niezgodne z umową lub normami, to koszty badań dodatkowych obciążą Wykonawcę, zaś, gdy wyniki badań wykażą, że materiały bądź wykonane roboty są zgodne z normami i umową, to koszty tych badań obciążą Zamawiającego. 23. Niezbędne dokumenty odbiorowe do dostarczenia przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: a) Oświadczenie Kierownika robót - o zgodności i kompletności wykonania robót budowlanych z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, - o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu robót i terenu sąsiadującego. b) Oświadczenie Wykonawcy lub Kierownika robót o dostarczeniu wszystkich wymaganych SIWZ dokumentów odbiorowych. c) Protokół odbioru końcowego wykonanych robót. d) Kosztorys powykonawczy. e) Dokumentacja fotograficzna z przebiegu prowadzonych robót i terenu objętego zakresem robót budowlanych przed rozpoczęciem robót (stanu istniejącego), w trakcie robót oraz stanu po zakończeniu robót – w wersji elektronicznej w formacie JPG (kolor, rozdzielczość min. 3,0 Mpix). f) Instrukcje obsługi i eksploatacji, karty gwarancyjne, dokumentacje techniczno-ruchowe. g) Wszystkie przekazane/wypożyczone przez Zamawiającego na czas realizacji robót dokumenty. 24. Rozliczenia finansowe za wykonane roboty będą się odbywały na podstawie faktury końcowej Wykonawcy wystawionej po zakończeniu robót i protokolarnym ich odebraniu przez komisję odbioru końcowego. Książka obmiarów będzie prowadzona według obowiązujących zasad, lecz nie będzie podstawą do rozliczenia umowy. 25. Okres gwarancji i rękojmi: 1) okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty – min. 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 2) okres gwarancji na dostarczony i wbudowany sprzęt i urządzenia - zgodnie z kartą gwarancyjną wydaną przez producenta i przekazaną Zamawiającemu przez Wykonawcę, jednak nie krótszy niż 2 lata. 3) okres rękojmi na dostarczony i wbudowany sprzęt i urządzenia – równy okresowi gwarancji udzielonej przez producenta na podstawie karty gwarancyjnej przekazanej Zamawiającemu przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie, Oddział w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 3 nr: 67 85890006 0050 0000 0084 0002. W tytule przelewu należy podać: „Wadium do przetargu ZP.271.1.14.2019”. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Uwaga: 1) jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego, 2) w przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium. 5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy zdeponować w oryginale w Urzędzie Miejskim w Ryglicach, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice w pok. nr 18 u inspektora Bogusławy Klucznik, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego. 6. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę oprócz oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 2 pkt 1 SIWZ, tj oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu składają się: 1)formularz ofertowy – wzór załącznik nr 1 do SIWZ, 2)dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) np. odpis z KRS lub CEIDG (o ile dotyczy) 3) jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby, 4) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, 5)dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 650, 1637 i 1669) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: W związku z tym, iż Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach