Przetargi.pl
Rozbudowa Zespołu Szkół w Bielicach

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 13-340 Biskupiec, ul. Rynek 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4745057 do 59 , fax. 56 4747952
  • Data zamieszczenia: 2015-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    ul. Rynek 1 1
    13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4745057 do 59, fax. 56 4747952
    REGON: 00053281400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabiskupiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Zespołu Szkół w Bielicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn Rozbudowa Zespołu Szkół w Bielicach obejmująca rozbudowę Sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Bielicach o pomieszczenia do gimnastyki korekcyjnej wraz z siłownią i niezbędnym zapleczem socjalnym. Rozbudowa jest funkcjonalnie połączona z istniejącym budynkiem szkoły i salą sportową. W nowo projektowanym budynku zaprojektowano salkę do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej wyposażoną w drabinki gimnastyczne i elastyczną podłogą sportową na podkonstrukcji drewnianej, siłownię oraz magazynek na sprzęt sportowy. Wszystkie pomieszczenia mają wysokość kondygnacji w świetle min 3,0m, zapewnione oświetlenie dzienne poprzez okna o pow. szklenia do pow. podłogi , oraz oświetlenie elektryczne o natężeniu min 200 Lux. Wentylacja pomieszczeń grawitacyjna, nawiew świeżego powietrza zapewniają okna z funkcją uchylno-rozwiewną oraz zamontowanymi na stałe nawiewnikami okiennymi. Projektowany budynek nie posiada odrębnego wyjścia na zewnątrz ewakuację zapewniono poprzez istniejącą salę sportową oraz bezpośrednio na główny korytarz w budynku szkoły. Dla zapewnienia komunikacji osób niepełnosprawnych zaprojektowano podjazd przy drzwiach wejściowych do kompleksu. Budynek wznoszony będzie w technologii tradycyjnej jako murowany. Ściany zewnętrzne zaprojektowano jako jednowarstwowe z bloczków gazobetonowych gr. 24cm i styropian 14cm, lokalnie ocieplenie wykonać z wełny mineralnej gr 14cm (zgodnie z rys. A1). Ściany wewnętrzne nośne z bloczków gazobetonowych gr. 24cm. Dach zaprojektowano jako drewniany o kącie nachylenia połaci dachowych do płaszczyzny przekroju 7 pokrycie blacha trapezowa lub blachodachówka w kolorze czerwonym. Elewacja budynku w systemie lekko-mokrym w formie tynku silikatowego baranek o grubości ziarna 2,0-2,5mm. W budynku zaprojektowano instalacje elektryczną, i co według załączonych projektów branżowych. Poziom parteru projektowanej rozbudowy 103,95 m n.p.m, - taki sam jak poziom posadzki w istniejącej Sali sportowej W istniejącej sali sportowej należy zdemontować dziewięć szt. okien drewnianych o wymiarze 236x480 cm, podmurować dziewięć otworów okiennych z zachowaniem warstwowości (grubości wraz z warstwą izolacyjną) ściany istniejącej a następnie zamontować nowe okna o3 , o3a EI60 i o4. Osadzić nowe podokienniki z blachy powlekanej czerwonej oraz zamontować odzyskane z rozbiórki parapety. Zdemontować 2 szt. barierek gimnastycznych i wykuć otwór drzwiowy 150x220 cm, osadzić stalowe nadproże 2 x C100 i zamontować drzwi D4. W pomieszczeniu istn. Magazynku wybić otwór 100x220 cm osadzić stalowe nadproże 2 x C100 i zamontować drzwi D3. Ze względów pożarowych należy wymienić drzwi prowadzące z korytarza głównego na salę sportową - oznaczenie na rys A1 jako D5 EI 60. Brakujące tynki po pracach rozbiórkowych uzupełnić, wykonać gładzie szpachlowe oraz pomalować farbami emulsyjnymi wewnętrznymi zgodnie z kolorystyką na sali sportowej. W istniejącej szkole należy zdemontować jedną szt. okna o wymiarze 210x210 cm, podmurować część otworu oraz rozkuć ścianę, osadzić stalowe nadproże 2 x C100 i zamontować drzwi D1 EI60. Do demontażu i przeniesienia jest również jeden grzejnik. W korytarzu zamontować drzwi z witryną opisane na rys. architektury jaki D6. Brakujące tynki po pracach rozbiórkowych uzupełnić, wykonać gładzie szpachlowe oraz pomalować farbami emulsyjnymi wewnętrznymi zgodnie z kolorystyką na kurtażu szkolnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa w części dotyczącej w/w zakresu robót, Zamawiający nie planuje wykonania ujętego w dokumentacji technicznej oświetlenia obiektu b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, zamawiający wymaga wniesienia wadium. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Oddział Operacyjny w Biskupcu nr 58 9484 1121 2002 0100 0286 0002 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. Nr 13 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank lub firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe. 9. W przypadku poręczenia niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela . 10. Złożone poręczenie gwarancja musi zawierać: 11. Termin obowiązywania gwarancji poręczenia do końca okresu związania ofertą, 12. Informację, że udzielona gwarancja poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego, 13. Zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych : Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupiec.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach