Urząd Gminy w Karsinie ogłasza przetarg
- Adres: 83-440 Karsin, ul. Długa 222
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6873322 , fax. 058 6873120
- Data zamieszczenia: 2010-01-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Karsinie
ul. Długa 222 222
83-440 Karsin, woj. pomorskie
tel. 058 6873322, fax. 058 6873120
REGON: 00053966700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.karsin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Zespołu Szkół Nr 1 w Karsinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Zespołu Szkół Nr 1 w Karsinie o nową część przeznaczoną dla nauczanie dzieci. Planowany do realizacji obiekt: budynek dwupiętrowy, całkowicie podpiwniczony z poddaszem użytkowym, połączony bryłą z istniejącym budynkiem Zespołu Szkół Nr 1 w Karsinie. Charakterystyczne parametry techniczne rozbudowywanej części: - powierzchnia użytkowa - 658,33m2, - kubatura budynku - 2480,0m2, - wysokość budynku - 14,31m, - powierzchnia zabudowy - 225,80m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 35.000,00 zł. (słownie: trzydziestu pięciu tysięcy złotych). 2) Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy. 3) Wadium wniesione w pieniądzu winno być wpłacone na konto Inwestora Bezpośredniego tj. Urzędu Gminy w Karsinie, Bank Spółdzielczy w Czersku Oddział Karsin nr 49 8147 0002 2600 1313 2000 0090. 4) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty, przy czym kopię należy trwale złączyć z ofertą (zał. nr 13), a oryginał złożyć w sekretariacie. 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 9) Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10) Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11) Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Spełnia wymogi SIWZ i Ustawy; - Spełnienie warunków określonych w art. 22 i 24 Ustawy; - Dysponują doświadczeniem zawodowym i wykażą zrealizowanie, jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 inwestycji o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 300 tyś zł. - Posiadają aktualną polisę umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; - Udokumentują dostępność do środków finansowych na kwotę nie mniejszą niż cena oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców składając ofertę na przedmiot zamówienia określony w Rozdziale II, złożył następujące dokumenty: A. formularz oferty (zał. nr 1) - wg. zał. wzoru; B. projekt umowy - który winien być akceptowany poprzez parafowanie przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy (zał. nr 2); C. harmonogram rzeczowo - finansowy (zał. nr 3) - wg. zał. wzoru; D. kosztorys ofertowy (zał. nr 4). E. doświadczenie zawodowe (zał. nr 5) - wg. zał. wzoru; F. potencjał kadrowy (zał. nr 6) - wg. zał. wzoru; G. informacja z banku (zał. nr 7); H. polisa lub inny dokument ubezpieczenia (zał. nr 8); I. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (zał. nr 9); J. aktualne zaświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek z tytułu ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego (zał. nr 10); K. aktualne zaświadczenie o braku zaległości podatkowych (zał. nr 11); L. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (zał. Nr 12); M. dowód wniesienia wadium (zał. nr 13):
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karsin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia pełniącego funkcję sali gimnastycznej na zespół sanitarny w budynku szkoły w Miszewie
Dodano: 2016-07-20 - Remont budynku szkoły w Suminie - wykonanie elewacji.
Dodano: 2016-06-09 - Remont budynku szkoły w Suminie - wykonanie elewacji
Dodano: 2016-05-25 - WZP.ZP.271.10.2015 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Trąbkach Wielkich
Dodano: 2015-05-15 - NADBUDOWA I PRZEBUDOWA OBIEKTÓW ZESPOŁU SZKÓŁ W MORZESZCZYNIE
Dodano: 2015-04-21 - Remont budynku Szkoły Podstawowej w Łyśniewie
Dodano: 2014-06-18 - Adaptacja pomieszczenia strychowego na salę wielofunkcyjną w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Kwidzynie
Dodano: 2014-05-22 - Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa pomieszczeń internatu wraz z przynależną komunikacją na pomieszczenia dydaktyczne w budynku Zespołu Szkół w Charzykowach, gm. Chojnice
Dodano: 2014-05-09 - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 39 w Gdańsku, ul. Obywatelska 1
Dodano: 2014-04-25 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Pępowie - budowa Centrum Informatyczno Kulturalnego z Funkcją Dydaktyczną
Dodano: 2014-04-24