Przetargi.pl
Rozbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego na potrzeby zaplecza dla obiektów sportowych w Szkole Podstawowej Nr 1 w Sandomierzu przy ul. Okrzei 6 - II etap

Gmina Miejska Sandomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 6440100 , fax. 015 6440100
  • Data zamieszczenia: 2012-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Sandomierz
    Plac Poniatowskiego 3 3
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 6440100, fax. 015 6440100
    REGON: 83040992700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego na potrzeby zaplecza dla obiektów sportowych w Szkole Podstawowej Nr 1 w Sandomierzu przy ul. Okrzei 6 - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej: - projektu budowlano-wykonawczego, - przedmiaru robót, - specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego na potrzeby zaplecza dla obiektów sportowych w Szkole Podstawowej Nr 1 w Sandomierzu przy ul. Okrzei 6. Podstawowe dane budynku po rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania: - powierzchnia zabudowy - 177,45m2 - kubatura zewnętrzna budynku - 780,40 m3 - wysokość kondygnacji przyziemia - 3,0m - wysokość kondygnacji poddasza nieużytkowego - 2,23m - wymiary budynku w obu kierunkach - 20,97m x 8,42m - budynek bez podpiwniczenia, - budynek z poddaszem nieużytkowym. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1. Roboty wykończeniowe: - wykonanie ścianek działowych, - wykonanie tynków wewnętrznych, - montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, - montaż ślusarki drzwiowej zewnętrznej, - wykonanie warstw podłogowych parteru wraz z izolacją z folii i styropianu, - wykonanie posadzek z płytek gres, - wykonanie okładziny ściennej z płytek, - malowanie ścian i sufitów, - wykonanie docieplenia ścian płytami styropianowymi wraz z wyprawą elewacyjną. 2. Roboty instalacyjne branży elekrycznej : - wykonanie instalacji zasilającej rozdzielnice, - wykonanie instalacji oświetleniowej, - wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V, - wykonanie instalacji telefonicznej, - wykonanie rozdzielnic 0,4kv, - wykonanie instalacji uziomu i odgromowej. 3. Roboty instalacyjne branży sanitarnej: - montaż instalacji wody ciepłej i zimnej z tworzyw sztucznych wraz z osprzętem (zawory, baterie), -montaż instalacji kanalizacji sanitarnej z PCV wraz z osprzętem (umywalki, zlewozmywaki, ustępy, pisuary, brodziki natryskowe), - montaż instalacji centralnego ogrzewania wraz z osprzętem (zawory, grzejniki), - wykonanie przyłącza wodociągowego, - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, - wykonanie przyłącza centralnego ogrzewania. Opis przedmiotu zamówienia określa Projekt budowlano- wykonawczy i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości poszczególnych robót. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w przedmiarach robót, stanowiącym materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. W trakcie realizacji robót należy ponadto stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich , o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z terenem wskazanym w SIWZ na którym będą prowadzone prace oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną robotę budowlaną od odpowiedzialności cywilnej i zabezpieczył plac budowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach