Instytut Kardiologii ogłasza przetarg
- Adres: 04628 Warszawa, ul. Alpejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 228 120 440 , fax. 228 126 732
- Data zamieszczenia: 2017-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Kardiologii
ul. Alpejska 42
04628 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 228 120 440, fax. 228 126 732
REGON: 83758300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa zasobów diagnostyki obrazowej - dostawa modułu mocy APC SYPM10K16H - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
rozbudowa zasobów diagnostyki obrazowej - dostawa modułu mocy APC SYPM10K16H - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31154000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca, wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), w tym dokumentów Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostarczenie 36 szt. fabrycznie nowych zasilaczy awaryjnych UPS-ów typu „rack 19” wraz z oprogramowaniem wbudowanym (firmware) do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
Dodano: 2021-02-08 - Zakup 15 szt. UPS – ów typu „rack 19”do serwerowni w delegaturach Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie pl. Bankowy 3/5
Dodano: 2021-01-29 - Zakup i dostarczenie 36 szt. fabrycznie nowych zasilaczy awaryjnych UPS-ów typu „rack 19” wraz z oprogramowaniem wbudowanym (firmware) do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
Dodano: 2020-12-08 - zakup 15 szt. febrycznie nowych zasilaczy awaryjnych UPS-ów typu „rack 19” wraz z oprogramowaniem wbudowanym do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie pl. Bankowy 3/5
Dodano: 2020-10-21 - dostawa i wymiana akumulatorów EPL oraz elementów eksploatacyjnych w zasilaczach UPS DPA 50kVA oraz Tajfun MAXI 120kVA/120kW wraz z usługami serwisowymi
Dodano: 2020-04-27 - Dostawę 37 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS
Dodano: 2019-10-14 - Dostawa i montaż urządzenia UPS
Dodano: 2019-08-08 - dostawa o montaż urządzenia UPS
Dodano: 2019-07-18 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń zasilania awaryjnego
Dodano: 2019-02-01 - Zakup UPS-ów
Dodano: 2018-11-29