Przetargi.pl
Rozbudowa zaplecza kuchennego ze stołówką przy Publicznej Szkole Podstawowej w Różanie

Gmina Różan ogłasza przetarg

  • Adres: 06-230 Różan, Plac Obrońców Różana 4
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 029 7679120 , fax. 029 7679121
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Różan
    Plac Obrońców Różana 4 4
    06-230 Różan
    tel. 029 7679120, fax. 029 7679121
    REGON: 00052982900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa zaplecza kuchennego ze stołówką przy Publicznej Szkole Podstawowej w Różanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa zaplecza kuchennego szkoły (w rzucie poziomym) o 8,9 m od strony wschodniej i powiększenie części stołówki o 3,4 m od strony północnej. - Parametry wymiarowe budynku części rozbudowywanej: powierzchnia użytkowa - 319,50 m?,powierzchnia zabudowy - 195,68 m?, wysokość do kalenicy - 5,59 m, kubatura - 616,40 m3. Ściany zewnętrzne - gr. 34cm warstwowe - ściana z bloczków gazobetonowych na zaprawie cementowo-wapiennej gr.24cm ocieplona styropianem gr.10cm, ściany wewnętrzne nośne - gr. 24cm z bloczków gazobetonowych na zaprawie cementowo-wapiennej. Strop - gęsto żebrowy prefabrykowany.Dach- konstrukcja drewniana o układzie płatwiowo-kleszczowym .Pokrycie dachu z blachy trapezowej i obróbki blacharskie. części dachu rozbieranego ( od strony północnej ) zdemontować blachę i wykorzystać do pokrycia części nowoprojektowanego dachu od strony południowej. Rozebrane rynny wykorzystać do ponownego montażu na części dachu od strony południowej, pozostałe nowe rynny i rury spustowe - blacha stalowa powlekana w kolorze pokrycia. Podokienniki i inne obróbki - wykonać z blachy stalowej powlekanej gr. 0,55mm w kolorze pokrycia. Demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej oraz montaż nowej stolarki okiennej drewnianej i drzwiowej. (Uwaga! W Każdym montowanym nowym oknie jedno skrzydło rozwieralno-uchylne. Stolarkę z rozbiórki należy złożyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego.) Elewacja zewnętrzna (tynk akrylowy) - 147m2 ( kolor w nawiązaniu do istniejącego budynku), tynki wewnętrzne - 538,42 m2,wykonanie okładzin wewnętrznych z płytek oraz podłóg i posadzek z gonie z dokumentacją,wykonanie ogrodzenia długości 8,70 m i wys.1,50m z elementów stalowych ocynkowanych i siatki drucianej, wykonanie chodników, z kostki polbruk gr.6cm - 79m2, wykonanie placu manewrowego i parkingu z kostki polbruk gr.8cm - 182,5m2.Wykonać: instalację wodno-kanalizacyjną,instalację co i elektryczną zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną i specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych. - Dokonać wyposażenia kuchni w niezbędny sprzęt zgodnie z wykazem załączonym do przedmiaru robót oraz zamieszczonym w dokumentacji technicznej ( rysunku parteru - technologia)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy pzp Wykonawca składa:aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy pzp; oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych wyżej składa dokumenty określone w § 4 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać warunki określone w art.22 ust.1 u.p.z.p. dotyczące:posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania;posiadania wiedzy i doświadczenia;dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;sytuacji ekonomicznej i finansowej Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest:przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi branży:ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami , sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 dosiwz. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument ,przedłożyć oświadczenie , że przynajmniej jedna osoba uczestnicząca w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi branży : ogólnobudowlanej , sanitarnej, elektrycznej. W celu potwierdzenia spełnienia wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedłoży wykaz robót budowlanych - co najmniej 1 , porównywalnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończon, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument . W celu potwierdzenia spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone wyżej wymienione dokumenty przez każdego z nich. Jeżeli Wykonawca wskazuje spełnienie warunku polegając na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2bustawy wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej posiadającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełniony formularz -Oferta .W przypadku składania ofert wspólnie przez kilku Wykonawców należy ustanowić pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy oraz dołączyć pełnomocnictwo. Umowa konsorcjum powinna być sporządzona po wyborze oferty i dołączona do umowy na realizację niniejszego zamówienia. Wypełniony kosztorys ofertowy z cenami za poszczególne elementy robót i wartością robót stanowiącą cenę ofertową zamówienia . Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy:aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy pzp., wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy pzp., dowód wniesienia wadium, oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 , wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi branży : ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami,sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz ;oświadczenie , że przynajmniej jedna osoba uczestnicząca w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi branży : ogólnobudowlanej , sanitarnej, elektrycznej; Na dzień podpisana umowy w sprawie zamówienia publicznego należy dostarczyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę uprawnień w/w branży wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Zawodowej Inżynierów Budownictwa ;wykaz robót budowlanych porównywalnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument .Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone wyżej wymienione dokumenty przez każdego z nich. Jeżeli Wykonawca wskazuje spełnienie warunku polegając na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2bustawy wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej posiadającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rozan.bipgminy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach