Przetargi.pl
Rozbudowa Zakładu Diagnostyki Obrazowej (ZDO) Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Toruniu przy ul. Św. Józefa 53-59 w części wschodniej budynku 510 (poziom 0) o Pracownię Rezonansu Magnetycznego planowaną do zlokalizowania na poziomie -1 w pomieszczeniach archiwum w zakresie przebudowy (robót budowlano-instalacyjnych) i dostosowania pomieszczeń pod nowe funkcje w formule zaprojektuj i wybuduj

Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Plac Teatralny
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 656 21 22
  • Data zamieszczenia: 2020-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o.
    Plac Teatralny 2
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 656 21 22
    REGON: 34060068500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kpim.lo.pl/index.php?app=przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Zakładu Diagnostyki Obrazowej (ZDO) Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Toruniu przy ul. Św. Józefa 53-59 w części wschodniej budynku 510 (poziom 0) o Pracownię Rezonansu Magnetycznego planowaną do zlokalizowania na poziomie -1 w pomieszczeniach archiwum w zakresie przebudowy (robót budowlano-instalacyjnych) i dostosowania pomieszczeń pod nowe funkcje w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest wykonanie kompleksowych prac projektowych oraz robót budowlano-instalacyjnych w zakresie rozbudowy Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zwany dalej ZDO) o Pracownię Rezonansu Magnetycznego (zwany dalej PRM) w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym (zwany dalej WSZZ) przy ul. Św. Józefa 53-59 w Toruniu. Realizacja przedmiotu zadania polega na wykonaniu prac projektowych oraz budowlano-instalacyjnych mających na celu: 1) zmianę funkcji pomieszczeń polegającą na przebudowie wskazanej przestrzeni archiwum zlokalizowanych na kondygnacji podziemnej (-1) na potrzeby utworzenia: 1.1. PRM dla 2 urządzeń RM wraz z zapleczem; 1.2. powierzchni rezerwowej pod 3-cie urządzenie; 1.3. powierzchni technicznej i magazynowej powstałej po podziale obszaru objętego zakresem PFU; 2) przebudowie wskazanych pomieszczeń ZDO zlokalizowanych na kondygnacji parteru (0) wynikających z rozbudowy ZDO o PRM na kondygnacji podziemnej (-1); 3) przebudowie, rozbudowie i nadbudowie części kondygnacji -1 w celu budowy klatki schodowej z szybem windowym; 4) rozbudowie rozdzielnicy nn w budynku 570A na potrzeby zasilenia urządzeń RM; 5) budowie dwóch linii zasilających oraz kanalizacji pod trzecią linię zasilającą urządzenia RM z budynku trafostacji 570A do tablicy rozdzielczej w pomieszczeniach technicznych RM; 6) dostosowanie rozdzielnicy nn w budynku 510 na potrzeby zasilenia PRM; 7) wydzieleniu innych pomieszczeń, które są niezbędne dla prawidłowego wykonania instalacji obsługujących PRM; 8) wykonanie przejścia technologicznego (przygotowanie drogi transportu rezonansów do ich docelowej lokalizacji) na wskazanej trasie wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych robót rozbiórkowych i odtworzeniowych w zakresie robót budowlano-montażowych koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania pod kątem wprowadzenia rezonansów. Dopuszczalne jest poprowadzenie trasy przejścia technologicznego inne niż wskazane w PFU w przypadku mniejszej skali prac rozbiórkowych i odtworzeniowych (np. przez witrynę od strony południowej budynku 510); 9) wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlano-montażowych koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania pod kątem dostawy, montażu i eksploatacji zamontowanych przez Dostawcę urządzeń RM. Celem realizacji zadania jest rozbudowa ZDO o PRM wyposażoną docelowo w dwa zakupione przez Zamawiającego urządzenia SIEMENS MAGNETOM Skyra 3T wraz z zarezerwowaniem powierzchni na potrzeby lokalizacji w przyszłości trzeciego urządzenia na kondygnacji podziemnej (-1). Dalsza część OPZ zawarta jest w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14.1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w kwocie 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 14.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 14.3. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić przelewem (zgodnie z art. 45 ust. 7 PZP) na rachunek bankowy KPIM sp. z o. o.: 36 1140 2088 0000 5997 8400 1003 w mBank S.A. Przed upływem terminu składania ofert wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego I. 14.4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 powyżej, Wykonawca załączy do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załączy oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrot oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 PZP. Złożona gwarancja ubezpieczeniowa/bankowa lub poręczenie musi posiadać charakter bezwarunkowy i być płatna na pierwsze pisemne żądanie. Wadium w pieniądzu dla konsorcjum (wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum; a wadium w postaci gwarancji lub poręczenia (z uwagi na istniejące wątpliwości interpretacyjne) wymaga objęcia treścią gwarancji/poręczenia wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. 14.5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP, tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia, jeżeli jego wniesienia żądano. 14.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1 art. 46 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.11. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1. Oferta musi zawierać: 1. Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „formularza oferty” – załącznik nr 1 SIWZ. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to ryczałt. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z analizy opisu przedmiotu zamówienia. 2. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VIII.3 SIWZ- załącznik nr 2 SIWZ. 3. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 4. Potwierdzenie wpłaty wadium lub oryginał dokumentu wniesienia wadium, jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej. 5. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (Załącznik nr 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach