Przetargi.pl
Rozbudowa z przebudową budynku Szkoły Podstawowej w Sierakówku o salę gimnastyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu - poprawa warunków i wzbogacenie oferty rozwoju kultury fizycznej dzieci i młodzieży szkolnej

Gmina Gostynin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 360 752, , fax. 242 360 769
  • Data zamieszczenia: 2020-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostynin
    Rynek 26
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 242 360 752, , fax. 242 360 769
    REGON: 61101592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminagostynin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa z przebudową budynku Szkoły Podstawowej w Sierakówku o salę gimnastyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu - poprawa warunków i wzbogacenie oferty rozwoju kultury fizycznej dzieci i młodzieży szkolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa z przebudową budynku szkoły podstawowej w Sierakówku o salę gimnastyczną z zapleczem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu Sierakówek, gm. Gostynin, dz. nr 163/2. Zakres robót budowlanych: Na parterze oraz częściowo na pierwszym piętrze części rozbudowywanej budynku zostanie wykonana sala gimnastyczna z zapleczem sportowym (magazynek sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze), z zapleczem higieniczno-sanitarnym (szatnie dziewcząt i chłopców, umywalnie dziewcząt i chłopców, WC dziewcząt i chłopców, WC dla osób niepełnosprawnych), z pokojem nauczyciela WF, z wentylatornią, z komunikacją. Na pierwszym piętrze oraz częściowo na parterze części rozbudowywanej i przebudowywanej budynku zostaną wykonane:4 sale dydaktyczne z zapleczem higieniczno-sanitarnym (szatnie dziewcząt i chłopców, WC dziewcząt i chłop-ców, WC dla personelu), z pomieszczeniem gospodarczym, z komunikacją. Sala gimnastyczna będzie wyposażona we wszystkie elementy wyposażenie warunkujące użytkowanie jej zgodnie z przeznaczeniem, w szczególności: kosze do koszykówki, bramki do piłki ręcznej, siatka do siatkówki, drabinki gimnastyczne, piłkochwyty. Na podstawie art. 29 ust. 3a. zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy m.in. następujących osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia wyznaczonego na składanie ofert do godz. 9:30. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2019 r., poz. 310).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostęp-ne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 3) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia, 4)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium- w formie innej niż pieniądz musi być złożony w oryginale. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złoże-niem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – druk załącznik nr 8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną