Przetargi.pl
Rozbudowa wodociągu wiejskiego we wsi Lipie w formule zaprojektuj i wybuduj

Gmina Błędów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-620 Błędów, Sadurkowska 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486680656
  • Data zamieszczenia: 2022-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Błędów
    Sadurkowska 13
    05-620 Błędów, woj. mazowieckie
    tel. 486680656
    REGON: 670223528
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa wodociągu wiejskiego we wsi Lipie w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest :1. zaprojektowanie sieci wodociągowych we wsiach Machnatka, Machnatka Parcela i Cesinów Las wraz z przyłączami2. wybudowanie sieci wodociągowych we wsiach Machnatka, Machnatka Parcela i Cesinów LasPrzedmiot zamówienia realizowany jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotowe zamówienie w szczególności obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do tzw. zgłoszenia robót budowlanych, w tym m.in.:a) pozyskanie wszelkich niezbędnych do zgłoszenia dokumentów (mapy, wpisy z rejestru gruntów itp.),b) uzyskanie zgód od właścicieli działek, przez które będzie biegła trasa przedmiotowych rurociągów na czasowe zajęcie nieruchomości celem wykonania robót budowlanych,c) na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa dokonanie skutecznego zgłoszenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej,2) wykonanie, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, prac budowlanych oraz sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych.W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać kompletną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem, w imieniu Zamawiającego, decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. (Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne upoważnienie do niezbędnych czynności administracyjnych związanych z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonaniem skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających decyzji o pozwoleniu na budowę). W ramach przedmiotu zamówienia należy również wykonać wszelkie niezbędne opracowania wymagane do realizacji inwestycji, między innymi projekty wykonawcze (w tym projekty branżowe: technologiczne, konstrukcyjne, drogowe, projekty zabezpieczeń lub przebudowy istniejącego uzbrojenia obcego i inne niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia), dokumentację z badań podłoża gruntowego oraz opinię geotechniczną uwzględniającą warunki hydrogeologiczne, projekty tymczasowej organizacji ruchu, uzgodnienia z konserwatorem zabytków, uzyskanie decyzji konserwatora zabytków oraz uzyskanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych (jeśli takie będą wymagane), sporządzenie dokumentacji dendrologicznej dla zieleni w pasie prowadzenia robót oraz uzyskanie decyzji administracyjnej zezwalającej na usunięcie zieleni zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. 2016 poz. 2134 z późn. zm.), jeśli Wykonawca zakwalifikuje drzewa do usunięcia.Na podstawie uzyskanej prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub skutecznego zgłoszenia, należy wykonać roboty budowlane niezbędne do osiągnięcia celów opisanych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (zwanym dalej PFU).Przedmiotem zamówienia jest:1. zaprojektowanie sieci wodociągowych we wsiach :Machnatka, Machnatka Parcela, Cesinów Las wraz z przyłączami 2. zaprojektowanie i uzgodnienie lokalizacji przyłączy wodociągowych do posesji w formiepisemnego oświadczenia i mapki lokalizacyjnej podpisanych przez właściciela/właścicieli nieruchomości).3. wszystkie przyłącza powinny być zaprojektowane z uwzględnieniem zakończenia na posesji w odległości 2,0 m od granicy działki studzienkami wodomierzowymi ocieplanymi 4. odbudowa nawierzchni ulicy, chodników oraz terenów przyległych po wykonanych robotach ziemnych - zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów i zarządców poszczególnych terenów.5. w kwestii odtworzenia dróg gminnych w przypadku konieczności lokalizacji sieci w pasie jezdnym, należy przewidzieć odbudowę warstw konstrukcyjnych jezdni po wykopie łącznie z warstwą wiążącą asfaltu oraz warstwą ścieralną.6. w przypadku prowadzenia sieci w chodnikach dróg należy przewidzieć odbudowę warstw konstrukcyjnych chodnika po wykopie.7. w przypadku prowadzenia sieci w poboczach dróg należy przewidzieć odbudowę warstw konstrukcyjnych pobocza po wykopie.8. odbudowy nawierzchni należy wykonać (zgodnie z Instrukcją odbudowy nawierzchni drogowych po wykopach związanych z wykonaniem i remontami urządzeń podziemnej infrastruktury technicznej) oraz odbudowę nawierzchni ulicy z asfaltobetonu, istniejące elementy pasa drogowego (chodnik, krawężnik) odbudować z wykorzystaniem pełnowartościowych materiałów z rozbiórki – do ponownego wykorzystania. Szczegółowy opis i wymagania zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ .9. Zamawiający zastrzega zmianę trasy sieci na etapie projektowania oscylując wokół założonych długości w PFU
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 30.000 (trzydzieści tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:1) doświadczenia wykonawcy -a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat – (przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: jednej usługi obejmującej swoim zakresem opracowanie projektu budowlanego na budowę lub przebudowę sieci wodociągowej, o długości nie mniejszej niż 1000 m ,b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat – (przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o długości nie mniejszej niż 1000 m,Warunek będzie spełniony, kiedy wykonawca wykaże, że wykonał ww. zakres łącznie (w ramach jednego zadania w systemie „zaprojektuj i wybuduj”) lub oddzielnie (przy czym wykonane oddzielnie nie muszą dotyczyć tego samego zadania).Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podst. art. 58 Pzp ww. warunek spełniają następująco: przynajmniej jeden z tych wykonawców musi posiadać doświadczenie w zakresie określonym w pkt a) i/lub b), z tym że wymóg posiadania tego doświadczenia dotyczy wykonawców zamierzających bezpośrednio realizować zamówienie.2) osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia - wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem osobami, które będą skierowane przez niego do realizacji zamówienia i posiadają kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej, dla poszczególnych funkcji, tj.:a) projektant – minimum 1 osoba:minimalne kwalifikacje zawodowe: posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociągowychi minimalne doświadczenie zawodowe: co najmniej trzy lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu, w ww. specjalności, liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania, w tym co najmniej jedna usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej dla budowy/ przebudowy sieci wodociągowej o długości nie mniejszej niż 1000 m ,b) kierownik budowy – minimum 1 osoba:minimalne kwalifikacje zawodowe: posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych,i minimalne doświadczenie zawodowe: co najmniej trzy lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy lub kierownik robót, liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych.Wymienione wyżej osoby winny posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (wg stanu prawnego obowiązującego na dzień wszczęcia postępowania). Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2020r. poz. 220), lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podst. art. 58 Pzp, ww. warunek udziału w postępowaniu spełniają łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach