Gmina Kleszczów ogłasza przetarg
- Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
ul. Główna 47 47
97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
REGON: 59064798300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa węzła internetowego w Gminie Kleszczów - nr sprawy IZP-3411/19/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń w celu rozbudowy węzła internetowego Gminy Kleszczów, w tym między innymi: multipleksery, splittery, routery, serwery, przełączniki i inne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325220008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w siwz w punkcie /Wymagane oświadczenia/; 2. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie dostawę i montaż wraz z uruchomieniem w węźle internetowym co najmniej: a. 1-no urządzenie typu multiplekser DSLAM ADSL2/2+ będącego przedmiotem dostawy , b. 1-no urządzenie typu przełącznik 24 portowy Ethernet c. 1-no urządzenie stanowiące punkt zarządzający do pracy DSLAM-ów 3. udzielą pełnej gwarancji na wykonany obiekt na co najmniej 2 lata oraz udzielą rękojmi na min. 2 lata; 4. zamontują urządzenia fabrycznie nowe, najwyższej jakości, o parametrach co najmniej wymaganych w sizw. Ocena ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lista wymaganych oświadczeń : Każdy wykonawca przystępujący do postępowania winien złożyć oświadczenie, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszym postępowaniu działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptują je bez zastrzeżeń, 6) oferowane materiały spełniają wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiadają wszystkie wymagane atesty i certyfikaty. 7) zamontują urządzenia fabrycznie nowe, najwyższej jakości, o parametrach co najmniej wymaganych w sizw. Lista wymaganych dokumentów: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. wykaz zrealizowanych zamówień za okres ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i robotom montażowym stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie winny znaleźć się tylko zamówienia obejmujące wykonanie należycie dostawę i montaż wraz z uruchomieniem w węźle internetowym, co najmniej: a. 1-no urządzenie typu multiplekser DSLAM ADSL2/2+ będące przedmiotem dostawy, b. 1-no urządzenie typu przełącznik 24 portowy Ethernet c. 1-no urządzenie stanowiące punkt zarządzający do pracy DSLAM-ów z informacją o ilości, datach wykonania i odbiorcach wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te, przedstawione w wykazie, zostały wykonane należycie, to jest w terminie umownym i z wymaganą przez Zamawiającego jakością robót montażowych i uruchomienia. Brak dokumentów potwierdzających zrealizowanie obiektów przedstawionych w wykazie, traktuje się jako niespełnienie wymagań określonych w SIWZ; Ponadto dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom zamawiającego należy dołączyć do oferty: 3. Karty katalogowe, opisy techniczne zastosowanych przy sporządzeniu oferty urządzeń, przeznaczonych do zamontowania, takich jak:: DSLAM-y 48 portowe, przełącznik zarządzalny 24 portowe, routery ADSL2/2+, serwer DNS, komputer PC do zarządzania multiplekserami, serwer Sheaper, multiplekser LOOP 9340 - oferowanych przez Wykonawcę i będących przedmiotem dostawy, zawierające takie dane jak: ogólną budowę, parametry i cechy techniczne oferowanych urządzeń
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup terminali telefonicznych dla sądów apelacji łódzkiej
Dodano: 2014-12-15 - Dostawa sprzętu łączności dla Komendy Miejskiej PSP w Łodzi
Dodano: 2014-05-19 - Rozbudowa węzła internetowego w Gminie Kleszczów - nr zam. IZP.271.1.17.2012
Dodano: 2012-09-07 - dostawa routera dla sieci FTTH ; IZP-3410/37/10
Dodano: 2010-12-09