Przetargi.pl
ROZBUDOWA ULICY WILCZEJ I TOPOLOWEJ W ZDUŃSKIEJ WOLI - ETAP III

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2016-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA ULICY WILCZEJ I TOPOLOWEJ W ZDUŃSKIEJ WOLI - ETAP III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa ulicy Wilczej i Topolowej w Zduńskiej Woli - etap III, w zakresie rozbudowy ulicy Topolowej, która jest drogą gminną publiczną zlokalizowaną w południowo-zachodniej części miasta Zduńska Wola. Początek ulicy stanowi skrzyżowanie z ulicą Wilczą a koniec ulicy to skrzyżowanie z ulica Złotą. Zadanie realizowane na działkach nr ew. gruntów 389; 246; 550; 369; 349; 329; 310; 556; 552; 26; 220/2; 220/5; 220/6 i 259/3, obręb 11. 2. Zamówienie polega na kompleksowej rozbudowie ul. Topolowej o długości ok. 456,50 m i obejmie następujące elementy: Część nr 1 1) przebudowa jezdni wraz z wykonaniem podbudowy i wbudowaniem krawężników; 2) przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej; 3) przebudowa sieci wodociągowej; 4) budowa kanalizacji deszczowej; 5) budowę ciągu pieszego (chodnika); 6) budowę i przebudowę zjazdów do posesji; 7) humusowanie i obsianie terenu trawą; 8) budowę ciągu pieszo – rowerowego; 9) budowę i przebudowę zjazdów do posesji; 10) budowę oświetlenia drogowego wraz z zasilaniem; 11) usunięcie kolizji z siecią energetyczną wraz z jej skablowaniem (sieć wraz z zasilaniem i przyłączami do posesji); 12) budowa elektroenergetycznych wewnętrznych linii zasilających; 13) usunięcie kolizji z siecią teletechniczną; 14) roboty związane z wykonaniem i utrzymania tymczasowego oznakowania na czas budowy. 15) roboty demontażowe i rozbiórkowe. Zakres robót wchodzących w zakres części nr 1 zadania opisuje 5 odrębnych opracowań w branżach: • drogowej; • sanitarnej – przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej; • sanitarnej – budowa kanalizacji deszczowej; • elektrycznej – usunięcie kolizji z siecią energetyczną wraz z jej skablowaniem (sieć wraz z zasilaniem i przyłącza do posesji) oraz budowa oświetlenia ulicznego; • teletechnicznej – przebudowa kolizji z sieciami telekomunikacyjnymi. Część nr 2 1) Budowa urządzeń bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome i pionowe). Zakres robót wchodzących w zakres części nr 2 zadania opisuje Projekt organizacji ruchu. 3. Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania w przestrzeni publicznej. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest przed zawarciem umowy dostarczyć Zamawiającemu: kosztorys ofertowy w formie uproszczonej, odzwierciedlający cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawartą w formularzu ofertowym oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. 5. Podstawa wykonania robót: 1) Decyzja ZRID nr 6.2014 z dnia 26.11.2014 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ulicy Topolowej wydana przez Starostę Zduńskowolskiego. 2) Dokumentacja projektowa. 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 4) Dokumentacja badań podłoża gruntowego. 6. Zamawiający informuje, ze zadnie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową i rozbudową. 7. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest w części 1 zamówienia wnieść wadium w wysokości 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. W części 2 zamówienia wadium nie jest wymagane. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach