Przetargi.pl
„Rozbudowa ulicy Tokarzewskiego – Granicznej – Bojarczuka w Krasnymstawie o dł. 1,467 km”

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Borowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 576-36-68 , fax. 82 576-22-34
  • Data zamieszczenia: 2020-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Borowa 6
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 82 576-36-68, fax. 82 576-22-34
    REGON: 11019917200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdp-krasnystaw.pl (BIP: zdpkrasnystaw.bipstrona.pl), https://portal.smartpzp.pl/zdpkrasnystaw

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa ulicy Tokarzewskiego – Granicznej – Bojarczuka w Krasnymstawie o dł. 1,467 km”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie nowej jezdni o przekroju ulicznym i szer. 6,0 m na ciągu ulic Tokarzewskiego - Graniczna - Bojarczuka w Krasnymstawie o łącznej długości 1,467 km oraz wykonanie kanalizacji deszczowej i chodników. A. ul. Bojarczuka od skrzyżowania z ul. Graniczną do linii rozgraniczającej drogi krajowej nr 17 Na w/w odcinku planuje się wykonanie po prawej stronie chodnika o szerokości 2,0 m z betonowej kostki brukowej. Chodnik stanowi przedłużenie istniejącego chodnika na skrzyżowaniu ul. Bojarczuka i ul. Granicznej. B. ul. Graniczna od skrzyżowania z ul. Bojarczuka do ul. Podmiejskiej Na w/w odcinku planowana jest do wykonania nawierzchnia ulicy w konstrukcji betonowej kostki brukowej z uwagi na usytuowany w jezdni gazociąg. Zaprojektowano jezdnię w przekroju ulicznym o szerokości 6,0 m oraz przewidziano budowę chodnika o szerokości 2,0 m po lewej stronie ulicy dowiązującego się do istniejącego chodnika w ul. Bojarczuka. Chodnik zostanie wykonany z kostki betonowej a istniejące zjazdy na posesje zostaną ujednolicone i wykonane w konstrukcji z kolorowej kostki betonowej. Odwodnienie powierzchniowe zostanie zapewnione poprzez zabudowę wpustów ulicznych z osadnikami z podłączeniem ich do istniejącej w jezdni kanalizacji deszczowej. C. ul. Graniczna od skrzyżowania z ul. Orląt Lwowskich do ul. Tokarzewskiego W ramach zadania przewiduje się wykonanie nowej jezdni o przekroju ulicznym i nawierzchni bitumicznej o szerokości jezdni 6,0 m. Po prawej stronie jezdni zostanie wykonany chodnik o szerokości 1,8 m oddzielony od jezdni pasem zieleni. Chodnik zostanie wykonany z kostki betonowej a istniejące zjazdy na posesje zostaną ujednolicone i wykonane w konstrukcji z kolorowej kostki betonowej. Po przeciwnej stronie jezdni zaplanowano wykonanie pasa zieleni oddzielonego od jezdni krawężnikiem. Odwodnienie powierzchniowe zostanie zapewnione poprzez zabudowę wpustów ulicznych z osadnikami z podłączeniem ich do projektowanych odcinków kanalizacji deszczowej DA0 ÷ DA11 oraz DB0 ÷ DB3 i włączeniem ich do istniejących kolektorów deszczowych. Skrzyżowania z ulicami miejskimi na tym odcinku zostaną poprawione i dostosowane do właściwej geometrii. Na ul. Granicznej występuje konieczność przebudowy podziemnej kablowej sieci teletechnicznej. D. ul. Tokarzewskiego od skrzyżowania z ul. Graniczną do ul. Sobieskiego W ramach realizacji zadania przewiduje się wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej w przekroju ulicznym o szerokości jezdni 6,0 m oraz obustronnych chodników o szerokości 1,8 m oddzielonych od jezdni pasami zieleni. Chodniki zostaną wykonane z kostki betonowej a istniejące zjazdy na posesje zostaną ujednolicone i wykonane w konstrukcji z kolorowej kostki betonowej. Odwodnienie ulicy zostanie zapewnione poprzez wpusty uliczne z osadnikami z podłączeniem ich do projektowanej kanalizacji deszczowej - odcinek od DB0 ÷ DB4 ÷ DB14. UWAGA: W zakres robót nie wchodzi wykonanie połączenia studni DB14 ze studnią DB15, ponieważ kanalizacja na skrzyżowaniu ul. Sobieskiego i ul. Chmielnej została wykonana w roku 2016 a woda deszczowa odprowadzana jest w kierunku ul. Chmielnej. UWAGA: W czasie przewidzianym do realizacji całości zadania Wykonawca będzie zobligowany do umożliwienia wykonania sieci wodociągowej na ul. Granicznej i ul. Tokarzewskiego zleconej przez PGK Sp. z o .o. z siedzibą w Krasnystawie innemu podmiotowi. Planowany termin zakończenia prac wbudowania sieci wodociągowej to 30 czerwca 2020r. Zakres inwestycji obejmuje m.in.: 1) Wykonanie nowych konstrukcji jezdni wraz z poszerzeniami do normatywnych szerokości, 2) Poprawę geometrii skrzyżowań, 3) Wykonanie ciągów chodników dla pieszych, 4) Przebudowy wjazdów indywidualnych i publicznych – ujednolicenie wjazdów w granicach pasa drogowego, 5) Budowa kanalizacji deszczowej dla odwodnienia pasa drogowego, 6) Poprawę jakości oznakowania na drodze poprzez wymianę i uzupełnienie tarcz znaków oraz wykonanie oznakowania poziomego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej, harmonogramem rzeczowo – finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlana i niniejszą SIWZ, 2) zapewnienie kierownika budowy przez Wykonawcę, 3) zagospodarowanie terenu: uporządkowanie obszaru przyległego do pasa drogowego, odtworzenie terenów zielonych, 4) przeprowadzenie wymaganych badań, przygotowanie rozliczenia końcowego, opracowanie powykonawczej i geodezyjnej inwentaryzacji i innych niezbędnych czynności zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej. 3. Wszystkie elementy i materiały pochodzące z rozbiórek stają się własnością Wykonawcy i powinny być usunięte z terenu budowy i wykorzystane w sposób i terminie nie kolidującym z wykonaniem innych robot. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: projekt wykonawczy, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (Uwaga: Przedmiar robót stanowi tylko podstawę informacyjno-pomocniczą w określeniu robót, zgodnie z zapisami pkt 12 SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do zapłaty zamawiającemu kwoty wadium określonej w gwarancji, w przypadku gdy: a) wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ważne!: Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taka samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. 5. Beneficjentem gwarancji i poręczeń wadium jest Powiat Krasnostawski ul. Sobieskiego 3, 22 – 300 Krasnystaw w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie ul. Borowa 6, 22 – 300 Krasnystaw. Zamawiający wymaga aby taki zapis widniał w dokumencie gwarancji i poręczeń. Z dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, musi wynikać, że wadium dotyczy zamówienia publicznego dotyczącego przedmiotowego postępowania oraz dokument ten musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 8.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) wykonawca składa przed upływem terminu składania ofert w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta. Dokument nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału do gwaranta. Dokument zostanie wniesiony prawidłowo gdy zostanie dołączony do oferty jako załącznik na platformie SmzrtPZP w formie elektronicznej otrzymanej od Gwaranta. Dokument wadialny powinien umożliwiać zweryfikowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego Gwaranta. Wykonawca nie poświadcza za zgodność z oryginałem dokumentu wadialnego wystawionego i podpisanego w formie elektronicznej. Uwaga!: Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w formie pisemnej, mając na uwadze zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę proporcjonalności i przejrzystości (art. 7 ustawy Pzp). Wniesienie dokumentu wadialnego w formie papierowej stanowi także realizację zasady wyrażonej w art. 781 § 2 KC tj. równoważności oświadczenia woli złożonego w formie elektronicznej i formie pisemnej. W przypadku ustanowienia wadium w formie papierowej przez Gwaranta, Wykonawca powinien wnieść oryginał dokumentu wadialnego na adres korespondencyjny Zamawiającego tj. Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie ul. Borowa 6, 22 – 300 Krasnystaw, przed upływem terminu składania ofert a skan papierowego dokumentu załączyć do oferty złożonej elektronicznie, poświadczając za zgodność z oryginałem w sposób określony w pkt. 10.7. SIWZ. Dokument wadialny w formie papierowej wykonawca składa w kopercie z dopiskiem WADIUM na zadanie: „Rozbudowa ulicy Tokarzewskiego – Granicznej – Bojarczuka w Krasnymstawie o dł. 1,467 km.” Data i godzina wpływu będzie decydować o zachowaniu lub nie zachowaniu terminu wniesienia wadium. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 8200 0008 2001 0012 3419 0006 z dopiskiem Wadium na zadanie: „Rozbudowa ulicy Tokarzewskiego – Granicznej – Bojarczuka w Krasnymstawie o dł. 1,467 km”. 9. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi, dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych przepisów. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy (pkt 8.4. SIWZ). 12. W postępowaniu o udzielenie zamówienia odrzuca się oferty wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Art. 46 ust. 3 ustawy stanowi, że Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą (art.184 Pzp). 14. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór zał. nr 3). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.8. SIWZ : 1) ppkt 1) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp; 2) ppkt 2)÷4) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.9. ppkt 1) i ppkt 2) lit. b SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 6.9. ppkt 2) lit. a) SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.9. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6.10. SIWZ stosuje się. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 6.8. ppkt 1) SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt 6.9. ppkt 1) SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6.10. SIWZ zdanie pierwsze stosuje się. 6. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.8. ppkt 1-6 SIWZ. 8. Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 6.8. ppkt 1-6 SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp. 9. Zamawiający jednocześnie informuje, że w przypadku Wykonawcy, który występuje jako osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej, wymagane jest przedłożenie dokumentów określonych w pkt 6.8. SIWZ, które są wydawane dla takiego Wykonawcy (tj. KRK, US). Natomiast w przypadku zaświadczenia z ZUS lub KRUS Wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej składa oświadczenie wskazujące, że nie jest on zobowiązany na podstawie odrębnych przepisów do opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. W omawianym przypadku nie zachodzi konieczność przedłożenia od wykonawcy będącego osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 10. Integralną częścią treści oferty jest harmonogram rzeczowo – finansowy (wzór zał. nr 1a).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach