Przetargi.pl
Rozbudowa ulicy Stodólnej na odcinku od ul. Targowej do ul. Królewieckiej wraz infrastrukturą towarzyszącą - I etap (łącznik między ul. Targową i ul. Towarową)

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 4144000 , fax. 54 4144257
  • Data zamieszczenia: 2015-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 4144000, fax. 54 4144257
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ulicy Stodólnej na odcinku od ul. Targowej do ul. Królewieckiej wraz infrastrukturą towarzyszącą - I etap (łącznik między ul. Targową i ul. Towarową)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbudową ulicy Stodólnej na odcinku od ul. Targowej do ul. Królewieckiej we Włocławku wraz z infrastrukturą towarzyszącą, będące kontynuacją wykonanego wcześniej II-go etapu. W zakresie zamówienia ujęto wykonanie projektowanej ulicy łączącej ul. Targową z ul. Towarową od km 0+000 do km 0+130.65 na odcinku od skrzyżowania z ul. Stodólną do skrzyżowania z ul. Łęgską (bez skrzyżowań). W chwili obecnej brak jest połączenia ul. Targowej z ul. Towarową. Projektowana ulica posiadać będzie powiązanie z siecią dróg miejskich i chodników sąsiadujących ulic, tj. z drogą powiatową 3322C - ul. Stodólna i drogą gminną 230233C - ul. Targowa w km 0+000 oraz z drogą gminną 230117C - ul. Łęgska i drogą gminną 230236C - ul. Towarowa w km 0+130,65. Oba skrzyżowania zaprojektowano jako skrzyżowania zwykłe. Niwelety ulic nawiązują wysokościowo do istniejących rzędnych skrzyżowań. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach oznaczonych ewidencyjnie nr 52/1, 52/2, 66/1, 67/3, 90, 97 KM 47 obręb Włocławek. Zamówienie obejmuje zakres wskazany w dokumentacji projektowej, tj.: 1) wykonanie robót branży drogowej - w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej z wyłączeniem robót drogowych w obrębie ul. Łęgskiej, w szczególności wykonanie: - pasów jezdni, - ciągów chodnikowych, - pasa postojowego, - zjazdów, - włączenia do istniejącego układu komunikacyjnego miasta, 2) wykonanie kanalizacji deszczowej - w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej, z wyłączeniem robót związanych z włączeniem sieci w kolektor deszczowy w ul. Łęgskiej, w szczególności: - zdemontowanie istniejącego rurociągu PVC ? 200 mm i studni rewizyjnych ? 1200 mm, - wykonanie nowego rurociągu PVC ? 315 mm i ? 400 mm oraz studni rewizyjnych ? 1200 i ? 1500 mm, - montaż wpustów ulicznych, 3) wykonanie robót branży elektrycznej - w całości, zgodnie z dokumentacją projektową, w szczególności: - montaż 5 szt. stanowisk oświetleniowych, - ułożenie kabla zasilającego i podłączenie go do istniejącej szafki oświetleniowej zrealizowanej w ramach poprzedniego etapu. 4) wykonanie robót branży zieleń - w całości, zgodnie z dokumentacją projektową, w szczególności: - splantowanie terenów i ułożenie warstwy humusu z obsianiem, - wykonanie nasadzeń drzew i krzewów, pielęgnowanie zieleni, 5) wykonanie docelowego oznakowania poziomego i pionowego oraz organizacji ruchu - w całości, zgodnie z dokumentacją projektową. Roboty będą prowadzone na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Włocławek o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 398 / 13 z dnia 5 listopada 2013 r., znak UA.AB.6740.645.2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym technologie i zakres prac, zostały określone w dokumentacji projektowej oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Gdziekolwiek w dokumentacji, SSTWiORB powołane są konkretne przepisy, normy, wytyczne i katalogi, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych przepisów, norm, wytycznych i katalogów. Tam, gdzie w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a w treści SIWZ nie zostały określone wymagania Zamawiającego względem para-metrów materiałów równoważnych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno-eksploatacyjnych - pod względem funkcjonalnym nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonanie przedmiotu zamówienia ma nastąpić zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i wydanym pozwoleniem na budowę. W przypadku jakichkolwiek nieścisłości, niezgodności, niespójności w dokumentacji, Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania na własny koszt zamiennych rozwiązań (wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień) i wykonania na ich podstawie robót również na własny koszt. W zakresie przedmiotu zamówienia należy również uwzględnić: a) likwidację wszelkich odkrytych w toku robót, a nieujawnionych w dokumentacjach, kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej, b) odtworzenie nawierzchni ulic przyległych, również w przypadku ingerencji większej niż przewidują dokumentacje projektowe (np. w przypadku usuwania kolizji), c) roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu, d) wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Na przedmiotowych odcinkach mogą być jednocześnie prowadzone przez gestorów sieci na ich rzecz, bądź na rzecz Zamawiającego, inne roboty budowlane. Wykonawca, na polecenie Zamawiającego, ma obowiązek wpuścić na plac budowy wskazanych wykonawców robót. Okres rękojmi i gwarancji wynosi 60 miesięcy, z wyjątkiem zieleni (nasadzeń), dla których okres ten ustalono na 36 miesięcy, od daty podpisania protokołu odbioru ostatecznego. Wykonawca zobowiązany będzie również do pielęgnacji zieleni (w szczególności trawników, drzew i krzewów) przez okres gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 7.000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wloclawek.pl/zamowienia/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach