Przetargi.pl
Rozbudowa ulicy Piaskowej w Tomaszowie Mazowieckim w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 116671E w Tomaszowie Mazowieckim.

Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 97200 Tomaszów Mazowiecki, ul. POW
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 724 23 11 , fax. 44 724 43 59
  • Data zamieszczenia: 2017-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki
    ul. POW 42659
    97200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 44 724 23 11, fax. 44 724 43 59
    REGON: 59064831000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ulicy Piaskowej w Tomaszowie Mazowieckim w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 116671E w Tomaszowie Mazowieckim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ulicy Piaskowej w Tomaszowie Mazowieckim (droga gminna-miejska, klasy „L”, na odcinku od ul. Warszawskiej do ul. Zajęczej. Przedmiotowy odcinek ma długość 01+044,80km. Inwestycja polega na rozbudowie układu komunikacyjnego ul. Piaskowej tj. wykonanie robót drogowych, kanalizacyjnych, energetycznych oraz teletechnicznych. 2. Zakres przedmiotowego zamówienia-branża drogowa: 1) Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz nawierzchni z płyt betonowych wraz z dolną warstwą nasypów niebudowlanych; 2) Rozbiórka innych elementów ulicy kolidujących z wykonywaniem robót – istniejące ogrodzenia, zjazdy, chodniki, oznakowanie pionowe, kanał ciepłowniczy; 3) Zasadnicze roboty ziemne, korytowanie, wykonanie nasypów; 4) Wykonanie podbudowy; 5) Wykonanie nawierzchni bitumicznych; 6) Wykonanie nawierzchni skrzyżowań wyniesionych; 7) Budowa chodnika dla pieszych oraz opaski bezpieczeństwa z kostki brukowej betonowej 8) Wykonanie zieleńcy oraz nasadzeń kompensacyjnych; 9) Wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego; 10) Wycinka kolidujących drzew i krzewów. 3. Zakres przedmiotowego zamówienia-branża sanitarna: 1) Budowa sieci kanalizacji deszczowej systemu grawitacyjnego wraz z podejściami do wpustów ulicznych; 2) Budowa rurociągu ciśnieniowego (tłocznego) kanalizacji deszczowej; 3) Budowa na kanale DN1000mm separatora koalescencyjnego substancji ropopochodnych zintegrowanego z osadnikiem oraz by-passem o przepływie nominalnym Qn=300dm3/s i przepływie maksymalnym Qmax=1500dm3/s; 4) Wykonanie wylotu kanalizacji deszczowej o średnicy DN1000mm do rzeki Czarna-Bielina w km 2+250 jej biegu wraz z klapą burzową oraz jego umocnieniem płytami żelbetowymi ażurowymi; 5) Wykonanie w obrębie wylotu kanalizacji deszczowej umocnienia dna i brzegów rzeki narzutem kamiennym; 6) Wykonanie w obrębie pasa drogowego przyłączy kanalizacji sanitarnej do działek, które nie posiadają takich przyłączy z rur o średnicy DN160mm. 4. Zakres przedmiotowego zamówienia-branża elektryczna: 1) Przebudowa kolidujących słupów energetycznych wraz z usunięciem i zabezpieczeniem kolizji z urządzeniami podziemnymi zgodnie z warunkami gestora sieci (PGE Dystrybucja S.A.); 2) Zabezpieczenie linii kablowej 15 kV rurami osłonowymi typu A160PS; 3) Przełożenie linii kablowej 15kV na wysokości dz. o nr ewid. 389, 390, 392, 393/1 wraz z jej zabezpieczeniem rurami osłonowymi typu A130PS; 4) Przełożenie linii kablowej 0,4 kV YAKXS 4x120 na wysokości posesji nr 69a wraz z jej zabezpieczeniem rurami osłonowymi typu A110PS; 5) Przebudowa linii napowietrznej NN poprzez przestawienie kolidujących słupów wraz z ich wymianą na słupy wirowe typu E; 6) Wymiana przyłączy do posesji nr 17/19, 21, 43 na przewody ASXSN 2x25 oraz ASXSN 4x25 wraz ze słupami ŻN-9; 7) Przełożenie przyłącza kablowego 0,4 kV YAKXS 4x35 – zasilanie przepompowni ścieków wraz z jego wydłużeniem poprzez montaż muf kablowych przelotowych typu SMOE81516 oraz zabezpieczeniem rurami ochronnymi typu SRS75; 8) Przyłączenie istniejących opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami do projektowanych słupów; 9) Wymiana przęseł linii napowietrznej do posesji oraz pomiędzy słupami z uwagi na zwiększoną odległość. 5. Zakres przedmiotowego zamówienia-branża teletechniczna: 1) Przebudowa kolidujących słupów telefonicznych wraz z usunięciem i zabezpieczeniem kolizji z urządzeniami podziemnymi zgodnie z warunkami wydanymi przez gestora sieci (Orange Polska S.A.); 2) Zakres przebudowy obejmuje: przebudowę istniejącej kanalizacji telefonicznej 1-otworowej, budowę nowej kanalizacji telefonicznej 1-otworowej, przebudowę istniejącej linii napowietrznej, likwidację istniejącej linii napowietrznej z kablami rozdzielczymi i abonenckimi. 6. Zadanie będzie realizowane na podstawie: 1) Decyzji zezwolenia na Realizację Inwestycji Drogowej nr 1/2016 z dnia 01.02.2016r. znak: GB.6740.1.9.2015 wydanej przez Starostę Tomaszowskiego; 2) Decyzji o oddziaływaniu środowiskowym nr 15/S/2014 z dn. 28.07.2014r. znak: BAM.6220.8.d.2014.KB wydana przez Prezydenta Miasta Tomaszowa Maz. 7. W ramach niniejszego zamówienia wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania m. in.: 1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z wymaganymi uzgodnieniami; 2) dostarczenie, wdrożenie i utrzymanie oznakowania na czas budowy do czasu uzyskania decyzji o pozwolenie na użytkowanie; 3) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót; 4) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy; 5) koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy; 6) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy); 7) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 8) ewentualne koszty związane z wyłączeniami prądu i innych mediów; 9) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, jak również dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; 10) przeprowadzenie rozruchu (ruchu próbnego) urządzeń, instalacji i urządzeń związanych z obiektami; 11) sporządzenie instrukcji obsługi i eksploatacji: obiektów, instalacji i urządzeń związanych z obiektem; 12) przeprowadzenie szkolenia pracowników zamawiającego (Użytkownika) w zakresie obsługi i eksploatacji obiektów wraz z instalacjami; 13) przeprowadzenie inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików kamerą inspekcyjną; 14) demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie uporządkowanego terenu zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru; 15) udzielenie wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostki finansujące przy realizacji i rozliczaniu inwestycji; 16) zapewnienie obsługi geologicznej i geodezyjnej budowy przez uprawnione służby; 17) zapewnienie obsługi ornitologa; 18) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych. Pozyskane w trakcie wycinki drewno stanowić będzie własność wykonawcy. Koszt wycinki i wartość pozyskanego drewna zostanie uwzględniona przez wykonawcę przy obliczaniu ceny oferty. 19) koszty wykonania pomiarów i badań laboratoryjnych zgodnie ze STWiOR; 20) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach. 21) geodezyjne wytyczenie i dokumentacja geodezyjna powykonawcza (inwentaryzacja powykonawcza wraz ze szkicami geodezyjnymi i dziennikami pomiarów) w 3 egzemplarzach zatwierdzona przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii (w tym w wersji analogowej i numerycznej w plikach dwg. lub dxf. - 1 egz. na płycie CD-R), oraz opracowanie operatu kolaudacyjnego w 3 egzemplarzach zawierającego m.in.: sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe, aprobaty techniczne, gwarancje na wbudowane urządzenia, dziennik budowy, obmiar powykonawczy wykonanych robót (z uwzględnieniem elementów wykazanych w zestawieniu wartościowym zadania), oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy Prawo Budowlane art. 57; 22) dokonanie w Starostwie Powiatowym w Tomaszowie Maz. aktualizacji użytków gruntowych dla działek zajętych i przeznaczonych pod pas drogowy; 23) opracowania i czynności, które wykonawca wykona we własnym zakresie: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji administracyjnych oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót. 24) Wykonawca przed przystąpieniem do robót na terenie czynnego zakładu pracy Megatech INDUSTRIES w Tomaszowie Maz. przy ul. Piaskowej 120 (działki nr 421, 424, 423, 156, 1/19) uzgodni z właścicielem gruntu harmonogram rzeczowo-terminowy prowadzenia robót na terenie zakładu. 25) Wykonawca podczas wykonywania robót na terenie czynnego zakładu pracy jw. oznakuje oraz ogrodzi teren robót w sposób uniemożliwiający wejście osobom nieupoważnionym. Jeżeli ogrodzenie terenu budowy lub robót nie jest możliwe, wówczas należy oznakować granice terenu za pomocą tablic ostrzegawczych, a w razie potrzeby zapewnić stały nadzór. 8. Zamawiający wymaga, ażeby wszystkie wskazane powyżej prace wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną zawartą w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Szczegółowy zakres zamówienia określony w części III specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj: dokumentacji technicznej. 10. Zamawiający umożliwi na wniosek zainteresowanego wykonawcy wizję lokalną na terenie inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 70 000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych) w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości nie później niż do upływu terminu składania ofert. Obowiązująca jest data i godzina wpływu pieniędzy (uznania kwoty) na rachunek zamawiającego. 2. Złożenie oferty niezabezpieczonej wadium będzie skutkować odrzuceniem wykonawcy z postępowania. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego (58 1050 1461 1000 0023 6464 4415 Bank ING Bank Śląski). Na przelewie należy umieścić informację: Wadium – Rozbudowa ul. Piaskowej. 4. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 5. Oryginał wadium w pozostałych akceptowanych przez zamawiającego formach należy dołączyć do składanej oferty. 6. Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę wadium powinny zawierać stwierdzenie, iż jest ono nieodwołalne, oraz że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium następuje jego bezwarunkowa wypłata, oraz powinny wskazywać wszystkie okoliczności uzasadniające zatrzymanie wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach