Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. POW
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 724 23 11 , fax. 44 724 43 59
- Data zamieszczenia: 2020-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki
ul. POW 42659
97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 44 724 23 11, fax. 44 724 43 59
REGON: 59064831000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa ulicy Borek wraz z przebudową ulicy Krzywej w Tomaszowie Mazowieckim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Podstawowe roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia. 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe. 2) wycinka oraz nasadzenia drzew. 3) roboty ziemne. 4) budowa, przebudowa konstrukcji nawierzchni jezdni. 5) budowa zatok postojowych. 6) budowa, przebudowa zjazdów. 7) budowa, przebudowa chodników. 8) budowa ciągu pieszo-rowerowego. 9) budowa kanałów technologicznych. 10) budowa kanalizacji deszczowej i odwodnienia. 11) budowa nawierzchni z wielootworowych płyt betonowych. 12) wykonanie poziomego i pionowego oznakowania drogowego. 13) roboty wykończeniowe i porządkowe. 14) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej. 15) przygotowanie materiałów oraz wniosku o pozwolenie na użytkowanie/zaświadczeń o potwierdzeniu przyjęcia przez właściwy organ nadzoru bez sprzeciwu zawiadomienia o zakończeniu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez Biuro Projektowe Anna Andrzejczak z siedzibą w Łodzi. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania m. in.: 1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z wymaganymi uzgodnieniami; 2) dostarczenie, wdrożenie i utrzymanie oznakowania na czas budowy; 3) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót; 4) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy; 5) koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy; 6) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy); 7) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 8) ewentualne koszty związane z wyłączeniami prądu i innych mediów; 9) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, jak również dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; 10) przeprowadzenie inspekcji wszystkich wykonanych kanałów kamerą inspekcyjną; 11) demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie uporządkowanego terenu Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru; 12) udzielenie wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przy realizacji i rozliczaniu inwestycji; 13) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych. Pozyskane w trakcie wycinki drewno stanowić będzie własność Wykonawcy. Koszt wycinki i wartość pozyskanego drewna zostanie uwzględniona przez Wykonawcę przy obliczaniu ceny oferty. Materiały z rozbiórki nadające się do wykorzystania (kostka z kamienia naturalnego) stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca odwiezie je na swój koszt na wskazane miejsce przez Zamawiającego – odległość transportu do 3 km (załadunek, transport, rozładunek). 14) koszty wykonania pomiarów i badań laboratoryjnych zgodnie ze STWiOR; 15) koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których Gmina nie jest właścicielem; 16) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach (jeżeli będzie wymagana) oraz opracowanie operatu kolaudacyjnego w 2 egzemplarzach zawierającego m.in.: sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe, aprobaty techniczne, gwarancje na wbudowane urządzenia, dziennik budowy, obmiar powykonawczy wykonanych robót (z uwzględnieniem elementów wykazanych w zestawieniu wartościowym zadania), oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy Prawo Budowlane art. 57; 17) wykonanie w 3 egzemplarzach powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót zatwierdzonej przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii (w tym w wersji analogowej i numerycznej w plikach dwg. lub dxf. - 1 egz. na płycie CD-R) wraz ze szkicami geodezyjnymi; 18) koszt dokonania w Starostwie Powiatowym w Tomaszowie Maz. aktualizacji użytków gruntowych dla działek zajętych i przeznaczonych pod pas drogowy; 19) opracowania i czynności, które Wykonawca wykona we własnym zakresie: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji administracyjnych oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą Wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 1, oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, - formularz ofertowy, - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), - zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi transportu rolnego w miejscowości Mała Wieś.
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa fragmentu drogi gminnej nr 105307E Lipce Reymontowskie ul. Golki w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-06-26 - "Rozbudowa drogi gminnej nr 111206E w miejscowości Pełczyska obsługującej tereny inwestycyjne"
Dodano: 2024-06-07 - Przebudowa i remonty dróg na terenie Gminy Mniszków
Dodano: 2024-06-06 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Godzianów wraz z przebudowa odcinka ul. Brzozowej oraz odcinka ul. Południowej w miejscowości Godzianów
Dodano: 2024-05-28 - Remont drogi gminnej nr 115205E w miejscowości Siciska
Dodano: 2024-05-27 - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 108057E ul. Lipowa w Chechle Drugim i innych dróg gminnych
Dodano: 2024-05-23 - Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie.
Dodano: 2024-05-17 - Remont dróg na terenie gminy Andrespol - 2024
Dodano: 2024-05-12 - Rozbudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Gospodarz
Dodano: 2024-05-10