Przetargi.pl
Rozbudowa ulic Żeromskiego, Polnej i Wieniawskiego w Węgrowie

Starostwo Powiatowe w Węgrowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-100 Węgrów, ul. Przemysłowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 74 09 280 , fax. 25 7922617 w. 145
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Węgrowie
    ul. Przemysłowa 5
    07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
    tel. 25 74 09 280, fax. 25 7922617 w. 145
    REGON: 71158666200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ulic Żeromskiego, Polnej i Wieniawskiego w Węgrowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Rozbudowa ulic Żeromskiego, Polna i Wieniawskiego w Węgrowie” W zakres zamówienia wchodzi: roboty pomiarowe; budowa i przebudowa zatok parkingowych dla samochodów osobowych; przebudowa chodników; wykonanie ciągu pieszo – rowerowego; rozbudowa skrzyżowania czterowlotowego zwykłego ul. Żeromskiego, Polna, Podlaska na skrzyżowanie typu małe rondo; rozbudowa skrzyżowania trójwlotowego zwykłego ul. Wieniawskiego, Polna, na skrzyżowanie typu małe rondo; przebudowa nawierzchni ulicy; budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej; przebudowa odcinków wodociągu; przebudowa odcinków kanalizacji sanitarnej; przebudowa sieci i urządzeń elektroenergetycznych; przebudowa oświetlenia ulicznego; przebudowa sieci teletechnicznej; wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego; wykonanie oznakowania pionowego z uwzględnieniem oznakowania aktywne przejście dla pieszych; zagospodarowanie terenu; uporządkowanie terenu. W obrębie i na obszarze inwestycji występuje infrastruktura techniczna w postaci: sieci niskiego napięcia nN i SN; sieci wodociągowej; sieci gazowej; sieci teletechnicznej; kanalizacji deszczowej; sieci kanalizacji sanitarnej. Ww. infrastruktura techniczna odcinkowo koliduje z projektowanym zamierzeniem. Słupy napowietrznej linii energetycznej i sieć wodociągowa oraz sieć teletechniczna kolidują na większości odcinka z projektowanym zagospodarowaniem drogowym. 2. Informacje dodatkowe: 2.1. Wykonawca ma obowiązek opracowania i dostarczenia Zamawiającemu Harmonogramu realizacji umowy, zwanego dalej „Harmonogramem”, nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy, jak również jego aktualizacji na żądanie Zamawiającego w terminie do 2 dni, od dnia otrzymania takiego żądania. Jeżeli przedstawiony Harmonogram lub jego aktualizacja nie będą odpowiadały Zamawiającemu, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w nich zmian wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ocenie Wykonawcy wskazania Zamawiającego będą nieprawidłowe, powinien o tym powiadomić Zamawiającego w terminie do 2 dni od otrzymania wskazań, z podaniem uzasadnienia prezentowanego stanowiska; 2.2. Strony zamierzają regularnie, minimum raz w miesiącu odbywać narady koordynacyjno-techniczne. Narady będą odbywać się na terenie budowy, w biurze Wykonawcy lub w siedzibie Zamawiającego – zgodnie z decyzją Zamawiającego. Spotkaniom będzie przewodniczył przedstawiciel Zamawiającego, który sporządzał będzie protokół i przedstawiał do podpisu uczestnikom spotkania bezpośrednio po jego zakończeniu. Uczestnicy spotkania będą zobowiązani do podpisania protokołu ze spotkania bezpośrednio po jego przedstawieniu do podpisu. Ze strony wykonawcy w spotkaniach muszą brać udział kierownik budowy oraz w miarę konieczności - kierownicy robót branżowych. Do obowiązków wykonawcy należy wykonanie zaplecza biurowo-socjalnego w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, na prowadzenie spotkań poświęconych prowadzeniu robót i wyposażenie w sprzęt umożliwiający prowadzenie spotkań dla minimum 6 osób i zapoznawania się z dokumentami. 2.3. Wykonawca w cenę wycinki drzew zobowiązany jest doliczyć koszty nasadzenia zamiennego. 2.4. Drzewa pozyskane z wycinki będą własnością Wykonawcy, w cenę ryczałtową należy wliczyć koszt odwiezienia oraz uprzątnięcia terenu z drewna i gałęzi. 2.5. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami. 2.6. Wykonawca jest zobowiązany po zakończeniu zadania do złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach. 2.7. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, która jest konieczna do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 2.8. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w jej załącznikach (w szczególności w projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych) zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty, źródła szczególnego procesu lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez Wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Ciężar udowodnienia, że materiały (wyroby), urządzenia są równoważne w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) i urządzenia do użytkowania oraz potwierdzające że są one rzeczywiście równoważne. 2.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty, 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 i 3 do SIWZ, 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 4. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach