Przetargi.pl
Rozbudowa ulic Niemodlińskiej i Spychalskiego na odcinku od ul. Wojska Polskiego do Kanału Ulgi wraz z budową ścieżki rowerowej - opracowanie dokumentacji w zakresie objętym opracowaną w 2013 r. koncepcją.

Miejski Zarząd Dróg Opole ogłasza przetarg

  • Adres: 45-512 Opole, ul. Obrońców Stalingradu 66
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4543767, 4536602 , fax. 77 4536602 w.102
  • Data zamieszczenia: 2014-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg Opole
    ul. Obrońców Stalingradu 66 66
    45-512 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4543767, 4536602, fax. 77 4536602 w.102
    REGON: 53054601300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ulic Niemodlińskiej i Spychalskiego na odcinku od ul. Wojska Polskiego do Kanału Ulgi wraz z budową ścieżki rowerowej - opracowanie dokumentacji w zakresie objętym opracowaną w 2013 r. koncepcją.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z rygorem natychmiastowej wykonalności (spełniającej wszystkie wymogi wynikające z polskiego prawa obowiązującego w dniu wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie formy jak i wymaganej procedury ustalonej w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczegółowych zasadach i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - Dz. U. Nr 80 poz. 721 z późniejszymi zmianami oraz przepisów związanych ) na rozbudowę ulicy Niemodlińskiej i Spychalskiego na odcinku od ul. Wojska Polskiego do Kanału Ulgi wraz z budową ścieżki rowerowej zgodnie z wykonaną w 2013 roku koncepcją. Przedmiotowa koncepcja zostanie udostępniona Wykonawcy przez Miejski Zarząd Dróg w Opolu. 1.1. Opis stanu istniejącego: ul. Niemodlińska - droga wojewódzka Nr 435 ( od ul. Krapkowickiej do ul. Wojska Polskiego) i Nr 414 ( od ul. Krapkowickiej do ul. Koszyka) : - długość odcinka - ok. 910 m - jezdnia - nawierzchnia asfaltowa, ruch dwukierunkowy, od dwóch do pięciu pasów ruchu, - obustronny chodnik, nawierzchnia z płytek betonowych, kostki POLBRUK, - przejście podziemne w rejonie ul. Koszyka, - kanalizacja deszczowa, - oświetlenie uliczne, ul. Spychalskiego - droga powiatowa Nr 2002 O: - długość odcinka - ok. 214 m - jezdnia - nawierzchnia asfaltowa, ruch dwukierunkowy, dwa pasy ruchu poszerzone do trzech w obrębie skrzyżowań. - obustronny chodnik, nawierzchnia z płytek betonowych, kostki POLBRUK, - zjazd do obiektów handlowych, - kanalizacja deszczowa, - oświetlenie uliczne. 1.2. Wytyczne dla Wykonawcy: 1.Rozbudowa ul. Niemodlińskiej i Spychalskiego zgodnie z warunkami przyjętymi w koncepcji budowy ścieżki rowerowej w ciągu ul. Niemodlińskiej i ul. Spychalskiego na odcinku od ul. Wojska Polskiego do Kanału Ulgi - opracowanie Pracownia Projektowa Dróg, Mostów i Konstrukcji Budowlanych DROMBUD s.c. Janusz i Renata Maślankiewicz. W stosunku do rozwiązań z koncepcji wprowadza się następujące zmiany: - na przejściu dla pieszych w rejonie ul. Styki dopuszcza się zamiennie budowę azylu lub sygnalizację świetlną wzbudzaną zsynchronizowaną z sygnalizacją na skrzyżowaniach, - dopuszcza się likwidację wyjazd z osiedla (budynki nr 42 - 48) w rejonie zatoki autobusowej, - dla wszystkich dróg pomiędzy skrzyżowaniami z sygnalizacją świetlną wyjazd tylko na zasadzie prawoskrętu. Projekt rozbudowy ul. Niemodlińskiej łączy się z aktualnie opracowywanym projektem przebudowy mostu w ciągu ul. Niemodlińskiej nad Kanałem Ulgi, który uwzględnia warunki przyjęte w ww. koncepcji. Punktem połączenia obu dokumentacji będzie skrzyżowanie ul. Niemodlińskiej z ul. Chopina i Krapkowicką. 2.Zakres rozbiórki nawierzchni i konstrukcji jezdni należy określić po wykonaniu badań geotechnicznych.. 3.Dla budowy ścieżki rowerowej zgodnie z lokalizacją wskazaną w koncepcji ( punkt 1 ), należy postępować zgodnie z zarządzeniem Nr OR-I.0050.182.2012 Prezydenta Miasta Opola, z dnia 23 kwietnia 2012 r. w sprawie tworzenia korzystnych warunków dla rozwoju systemu transportowego na terenie miasta Opola. 4.Sieci elektroenergetyczne - przeniesienie kabli średniego i wysokiego napięcia w pas ścieżki rowerowej lub chodnika. Z uwagi na ograniczenia terenowe kable energetyczne mogą być układane piętrowo. Dla istniejącego kabla zasilającego oświetlenie, z uwagi na możliwość podłączenia do niego obiektów zlokalizowanych poza ul. Niemodlińską, należy rozpatrzyć jego likwidację lub pozostawienie. 5.Sieci telekomunikacyjne - z uwagi na lokalizację i stan techniczny przełożenia wymaga cała sieć pomiędzy ulicami Koszyka i Hallera (18 otworów) oraz pozostała sieć dwuotworowa. 6.Sieci gazowe - przełożeniu podlega odcinek od budynku nr 37 (przy skrzyżowaniu z ul. Prószkowską) do ul. Wojska Polskiego wraz z przyłączami do granicy pasa drogowego. Przyłącza poza pasem drogowym oraz odcinek od ul. Krapkowickiej do budynku Nr 37 wykona właściciel sieci - PSG Oddział w Zabrzu, Zakład w Opolu. 7.Oświetlenie uliczne należy wymienić lokalizując słupy przy ogrodzeniach. Dopuszcza się oświetlenie sodowe z doświetleniem obszarów przejść dla pieszych. W przypadku wprowadzenia systemu ITS dopuszcza się umieszczenie punktów świetlnych na konstrukcjach bramowych systemu ITS. Projekty oświetlenia drogowego wraz z wnioskiem o wydanie warunków przyłączenia do sieci należy wykonać w uzgodnieniu z Wydziałem Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola 8.Dla kanalizacji deszczowej zgodnie z danymi przekazanymi przez Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej należy: - przewidzieć wymianę kanałów ( 250 - 25 m, 300 - 80 m, 400 - 80 m, 1000 - 20 m), - przeprojektować połączenia typu wpust przez wpust, aby każdy był podłączony bezpośrednio do kanału głównego, - wszystkie wpusty uliczne należy przebudować aby znalazły się przy krawężnikach, - zaleca się montaż wpustów ulicznych o wymiarach 400 × 600 mm z żeliwa szarego, D4 400, kołnierz 3/4, wysokość ramy 150 mm, zawias, 1 rygiel, osadzenie rusztu w ramie, - zaleca się montaż włazów kanałowych samopoziomujących z żeliwa szarego z pokrywą z wypełnieniem betonowym, Szczegółowe uzgodnienia dotyczące zakresu prac oraz przyjętych rozwiązań zakresu należy dokonać z ww. Wydziałem Urzędu Miasta Opola. 9.Dla wodociągu należy przewidzieć: - wymianę istniejącego wodociągu z lat 80-tych, - pozostawienie magistrali wodociągowej w istniejącej lokalizacji z dopuszczeniem nad komorami ciągów pieszych i rowerowych. 10.Dla kanalizacji sanitarnej należy przewidzieć na całej długości objętej opracowaniem, renowację bezwykopową rękawem utwardzanym na miejscu wg technologii stosowanej przez WiK Opole, 11.Należy opracować nowy program sterowania sygnalizacją świetlną z założeniem -zielonej fali- (akomodacyjna z wykorzystaniem videodetekcji) na odcinku od ul. Hallera - Wojska Polskiego do ul. Wrocławskiej. Program powinien móc współpracować z przyszłym systemem ITS. UWAGA zakres opracowania oprogramowania dla sygnalizacji wykracza poza podstawowy zakres przebudowy i obejmuje dodatkowo przejście dla pieszych przy placu Kazimierza z sygnalizacją wzbudzaną oraz skrzyżowanie ulic Wrocławska - Nysy Łużyckiej - Niemodlińska. Pomiary ruchu obejmujące wszystkie skrzyżowania i kierunki ruchu należy przeprowadzić: - 14-godzinny w godzinach 6:00 do 20:00 w dniu roboczym (środa lub czwartek) w tygodniu nie zawierającym dodatkowych dni wolnych od pracy - kontrolny w godzinach szczytu ( trzy godziny dla szczytu porannego i cztery godziny dla szczytu popołudniowego ) w dniu roboczym (środa lub czwartek) w tygodniu nie zawierającym dodatkowych dni wolnych od pracy - 10-godzinny w dniu wolnym od pracy (sobota lub niedziela). W analizie przepustowości uwzględnić istniejący oraz perspektywiczny (rok 2020) rozkład i natężenie ruchu przyjmując stan po przebudowie mostu nad Kanałem Ulgi. 12. Pozostałe: - podział działek wskazanych w koncepcji zgodnie z proponowaną linią podziału z lokalnymi korektami wynikającymi z bieżących uzgodnień z MZD w Opolu, - proponowane rozwiązania należy na bieżąco konsultować z MZD w Opolu. 1.3. Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje: 1) Aktualizacja koncepcji do stanu istniejącego i złożenie do Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu oraz Wydziału Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola w celu zatwierdzenia geometrii drogi, 2) Uzyskanie aktualnych map do celów projektowych w skali 1:500 oraz map ewidencji gruntów, 3) Badania geotechniczne gruntu, 4) Projekt podziału 36 działek (wg koncepcji), 5) Opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego (wraz z informacją dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia), 6) Opracowanie projektów wykonawczych - oddzielnie dla każdej branży , 7) Inwentaryzację zieleni wraz z opinią dendrologiczną i projektem gospodarki drzewostanem, 8) Opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu, 9) Sporządzenie: - oddzielnie dla każdej branży przedmiaru robot i kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 10) Uzyskanie - na własny koszt - wszelkich stosownych uzgodnień, opinii, pozwoleń i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych 11) Uzyskanie zgody właścicieli gruntów na czasowe zajęcie działek (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), 12) Dołączenie do projektów będących przedmiotem zlecenia, oświadczenia, że są one wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, uzgodnieniami i wytycznymi że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć, a także oświadczenie o zgodności przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z dokumentacją projektową, 13) Opracowanie i złożenie - w imieniu Zamawiającego - wniosku wraz z niezbędnymi dokumentami o uzyskanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej z zapisem nadania decyzji rygoru natychmiastowej wykonalności, 14) Wystawienie 36-miesięczną gwarancję. 1.4. Dokumentacja powinna być opracowana w niżej podanej ilości egzemplarzy: a) koncepcja z proponowaną geometrią drogi - 2 egz. b) projekt budowlany wielobranżowy zawierający informację bioz. - 4 egz. c) projekt wykonawczy oddzielnie dla każdej branży - po 4 egz. d) projekt docelowej organizacji ruchu - 4 egz. e) przedmiary robót zawierające scalone kosztorysy ofertowe dla każdej branży - po 2 egz. f) kosztorysy inwestorskie dla każdej branży- po 2 egz. g) specyfikacje techniczne - 4 egz. h) wniosek (wraz z wymaganą dokumentacją) o wydanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej - 4 kpl i) wersja elektroniczna całości dokumentacji w formacie - .pdf plus rysunek geometrii drogi i docelowe oznakowanie w formacie .dwg (do wersji AutoCAD 2010) - 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin złożenia wniosku o wydanie decyzji zezwolenia na realizację
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach