Przetargi.pl
Rozbudowa ul. Zyndrama z Maszkowic w Dzielnicy Białołęka w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03122 Warszawa, ul. Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 103 125 , fax. 225 103 189
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    ul. Modlińska 197
    03122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 103 125, fax. 225 103 189
    REGON: 1525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl , www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ul. Zyndrama z Maszkowic w Dzielnicy Białołęka w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wraz z pracami towarzyszącymi polegające na rozbudowie ul. Zyndrama z Maszkowic w Dzielnicy Białołęka w Warszawie. 1. Zakres i rodzaj robót obejmuje wykonanie: 1) jezdni asfaltowej, 2) chodnika oraz zjazdów, 3) odwodnienia powierzchniowego oraz do studni chłonnych, 4) oznakowania poziomego i pionowego, 5) przebudowy istniejącego oświetlenia ulicznego, 6) przebudowy sieci elektroenergetycznych, 7) przebudowy skrzyżowań z ulicami: Czołową, Wikingów, Lemiesz, Zakręconą, Waligóry, 8) wycinki drzew i krzewów, 9) dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ, w skład której wchodzą: 1) Projekt zagospodarowania terenu wraz z projektem drogowym, 2) Projekt przebudowy sieci elektroenergetycznych, 3) Projekt przebudowy oświetlenia ulicznego, 4) Opinia geotechniczna, 5) Inwentaryzacja wraz z gospodarką zieleni, 6) Projekt odwodnienia, 7) Projekt stałej organizacji ruchu, 8) Trzy (3) Specyfikacje techniczne wykonanie i odbioru robót (STWiOR) – jedna w branży drogowej oraz dwie w branży elektrycznej (jedna dla przebudowy sieci elektroenergetycznej oraz jedna dla przebudowy oświetlenia ulicznego), 9) Przedmiary robót, oraz w wymogach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) i wzorze umowy. 2.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał, dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również podwykonawców. Zgodnie z treścią § 15 załacznika nr 11 do SIWZ (wzór umowy). 2.3. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, przy czym rozwiązania równoważne muszą spełniać wymogi w wydanych decyzjach, opiniach, uzgodnieniach (np. pozwoleniu wodno-prawnym). - Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w projektach budowlanych, wykonawczych oraz STWiORB), - Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.4. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy 8 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia umowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych), tj.: - sześć (6) osób pracowników wykonujących roboty brukarskie, - dwie (2) osoby pracowników wykonujących roboty bitumiczne. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 2.5. Gwarancja 1) Długość okresu udzielanej gwarancji wykonania dla przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa minimalny oraz maksymalny okres udzielenia gwarancji w przedziale od 36 miesięcy (okres gwarancji minimalny) do 60 miesięcy (okres gwarancji maksymalny) liczony od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy, a nadto równolegle biegnącej rękojmi za wady (trwającej 5 lat). 2) Warunki gwarancji opisuje § 12 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30 tys. zł (słownie: trzydzieści tysiący złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione przez Wykonawcę w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b) Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – SKŁADANE BEZ WEZWANIA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 10 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.5. Inne dokumenty, które należy złożyć (WRAZ Z OFERTĄ) nie wymienione w pkt 3.3.-3.4. SIWZ: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający żąda, żeby Wykonawca w formularzu oferty w szczególności: - wskazał cenę, za którą zobowiązuje się do wykonania zamówienia w zakresie objętym SIWZ, - wskazał długość okresu gwarancji jakości (w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy), - złożył oświadczenie o zatrudnieniu. b) Wypełnionego i podpisanego formularza kosztorysu ofertowego – sporządzonego metodą kalkulacji uproszczonej, wykonany w oparciu o SIWZ wraz z załącznikami w szczególności na podstawie przedmiarów robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla rozbudowy ul. Zyndrama z Maszkowic w Dzielnicy Białołęka w Warszawie, wg cen jednostkowych BRUTTO. c) Zestawienie kosztów inwestycji załącznik nr 12 do SIWZ/zał. 3 do umowy d) Kserokopia wniesienia wadium (zgodnie z pkt 4 SIWZ). e) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. f) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach