Przetargi.pl
Rozbudowa ul. Radiowej w Gliwicach wraz z zatoką postojową dla samochodów osobowych i ciągiem pieszym

Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Płowiecka 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 300 86 34 , fax. 32 300 86 98
  • Data zamieszczenia: 2015-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
    ul. Płowiecka 31 31
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 300 86 34, fax. 32 300 86 98
    REGON: 24000925100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ul. Radiowej w Gliwicach wraz z zatoką postojową dla samochodów osobowych i ciągiem pieszym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy drogi gminnej nr 130272S - ul. Radiowej w Gliwicach według projektu budowlanego opracowanego w roku 2013 przez Firmę Projektowanie w Budownictwie Jacek Cichoński, polegających na: przebudowie istniejącej jezdni, budowie zatoki postojowej do parkowania prostopadłego na całej długości ulicy, budowie jednostronnego chodnika szerokości 2,0 - 3,5 m, przebudowie istniejącego chodnika szer. 2,0 m oraz budowie nowego odcinka kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego, zabezpieczeniu kanalizacji teletechnicznej, a także wykonaniu nasadzeń zastępczych według odrębnego opracowania. Dla ww. przedsięwzięcia drogowego uzyskana została decyzja ZRID nr 5/2014 z dnia 07.11.2014 r., która jest obecnie prawomocna. W ramach ww. zakresu wykonać należy: I. Roboty drogowe (droga klasy D, KR 2, Vp=30 km/h): - Przebudowa jezdni o konstrukcji z asfaltobetonu o szer. 5,0 m i długości 130 m, - Przebudowa chodnika -od strony szpitala) na nawierzchnię z kostki betonowej szer. 2,0 m, - Przebudowa nawierzchni na placu przed szpitalem (kostka betonowa), - Budowa zatoki postojowej o nawierzchni z kostki betonowej na 27 stanowisk 2,5 x 5,0 m + 3 stanowiska dla niepełnosprawnych 3,60 x 5,0 m, - Budowa chodnika o nawierzchni z kostki betonowej szer. 2,0 - 3,5 m od strony skweru Keźmarok. II. Roboty elektryczne - Likwidacja istniejącego oświetlenia (latarnie typu parkowego) - demontaż + utylizacja źródeł światła, - Budowa nowego odcinka instalacji oświetleniowej. III. Roboty sanitarne - Budowa odcinka kanalizacji PCV ? 315 podłączonej do istniejącej studni na kanalizacji ? 500 w ul. Kozłowskiej. IV. Zabezpieczenie istniejących sieci - Zabezpieczenie istniejącej kanalizacji teletechnicznej przez wykonanie nad nią ławy betonowej zbrojonej. V. Wykonanie oznakowania - Oznakowanie odcinka drogi, na którym prowadzone są roboty, zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu (opracowanie projektu w gestii Wykonawcy); - Wykonanie oznakowania przebudowanego odcinka drogi, zgodnie z zatwierdzonym projektem docelowej organizacji ruchu (projekt objęty dokumentacją projektową). VI. Roboty w zakresie gospodarki zielenią - Uwaga: z uwagi na okres ochronny niezbędne wycinki zostały wykonane wcześniej przez ZDM. Zakres robót objętych zamówieniem nie uwzględnia zatem tej pozycji; - Urządzenie trawników i żywopłotu; - Dokonanie nasadzeń zastępczych oraz zieleni ozdobnej wg projektu opracowanego przez MZUK dla rewitalizacji skweru Keźmarok.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach