Przetargi.pl
Rozbudowa ul. Miłej wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Gościnnej w miejscowości Ignatki II

Gmina Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 132 880, , fax. 857 132 881
  • Data zamieszczenia: 2020-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 857 132 880, , fax. 857 132 881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.juchnowiec.gmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ul. Miłej wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Gościnnej w miejscowości Ignatki II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I : Rozbudowa ul. Miłej wraz z infrastrukturą techniczną. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej ul. Miłej we wsi Ignatki w Gminie Juchnowiec Kościelny wraz z budową infrastruktury towarzyszącej. W zakres inwestycji wchodzi: - budowa jezdni ul. Miłej o nawierzchni z kostki betonowej, - budowa chodników o nawierzchni z kostki betonowej, - budowa opasek o nawierzchni z kostki betonowej, - budowa zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej, - budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, - budowa sieci kanalizacji deszczowej, - budowa sieci wodociągowej, - budowa sieci energetycznej oraz oświetlenia ulicznego, - budowa sieci telekomunikacyjnej, - budowa sieci energetycznej eN, - budowa przepustu z przebudową rowu Przebieg ulicy zaprojektowano w istniejącym i projektowanym pasie drogowym. Linie rozgraniczające istniejącego pasa drogowego skorygowano do szerokości niezbędnych do umieszczenia poszczególnych elementów projektowanego zagospodarowania, z uwzględnieniem właściwego rozmieszczenia poszczególnych elementów ulicy oraz urządzeń infrastruktury technicznej. Realizacja projektowanych elementów zagospodarowania terenu będzie poprzedzona usunięciem zadrzewienia oraz rozbiórką istniejących elementów zagospodarowana terenu kolidujących z inwestycją. Zamawiający po przeprowadzonych konsultacjach z projektantem informuję, iż pompownia nie powinna posiadać system czyszczenia obudowy z części pływających i osadów. Przepompownia ścieków ma zostać wyposażona w drabinę wysuwaną do góry składająca się z 2 elementów jeden przytwierdzony do obudowy pompowni drugi przesuwny pionowo do góry ponad teren. Specyfikacja pomp – Załącznik nr 12 Zamawiający po przeprowadzonych konsultacjach z projektantem wyjaśnia, iż minimalny wskaźnik zagęszczenia gruntu w tablicy nr 2 w SST D-02.03.01 WYKONANIE NASYPÓW na głębokości od 20 od 50cm od powierzchni podłoża powinien wynosić 0,97 dla KR2. Zamawiający po przeprowadzonych konsultacjach z projektantem wyjaśnia, iż minimalny wskaźnik zagęszczenia gruntu w tablicy nr 1 w SST D-04.01.01 ,,KORYTO WRAZ Z PROFILOWANIEM I ZAGĘSZCZENIEM PODŁOŻA’’ na głębokości od 20 od 50cm od powierzchni podłoża powinien wynosić 0,97 dla KR2. Zamawiający informuje, iż dokumentacja nie przewiduje posypania emulsji grysami. Zamawiający dopuszcza odstąpienie od wymogu wykonania prób technologicznych, badań oraz odcinaka próbnego dla nawierzchni bitumicznej. Okres pielęgnacji zieleńców w okresie gwarancji wynosi 1 rok od daty ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający po przeprowadzonych konsultacjach z projektantem informuje, iż krawężniki powinny być ustawione zgodnie z projektem wykonawczym na ławie betonowej z betonu C8/10. Zamawiający informuje, iż dokumentacja nie przewiduje sadzenia drzew i krzewów oraz zakładania kwietników. Zamawiający informuje, iż projekt nie przewiduje wykonywania ogrodzenia pompowni ścieków. Zamawiający informuję, iż koszt włączenia przepompowni ścieków do istniejącego systemu monitoringu Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie. Zamawiający po konsultacji z projektantem informuję, iż miejsce montażu zasuwy nożowej DN200 znajduje się na kanale grawitacyjnym bezpośrednio przed pompownią ścieków - zgodnie ze schematem montażu zasuwy na kanale grawitacyjnym - załącznik nr 4 do odpowiedzi. Natomiast miejsce montażu zasuwy nożowej DN100 na rurociągu tłocznym bezpośrednio na wyjściu z pompowni - zgodnie ze schematem montażu zasuwy na rurociągu tłocznym - Załącznik nr 14 Zamawiający po przeprowadzonych konsultacjach z projektantem dopuszcza na kanalizacji deszczowej zamianę materiałową z rur GRP jedynie na rury PP min SN10 Lite. Zamawiający po przeprowadzonych konsultacjach z projektantem dopuszcza zmianę 2 warstw podbudowy: z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie C90/3 fr. 0/31,5mm o grubości 10cm oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie C50/30 fr. 0/63mm o grubości 15cm, na jedną warstwę o grubości 25cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie C50/30 fr. 0/31.5mm. Zadanie II : Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Gościnnej. Przedmiotem inwestycji jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (bez odgałęzień kanalizacyjnych) we wsi Ignatki gm. Juchnowiec Kościelny opracowanej przez PRZEDSIEBIORSTWO PROJEKTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI KOMUNALNYCH INKOM Sp. z o.o., ul Sobieskiego 12, 15-014 Białystok – nazwa dokumentacji Kanalizacja sanitarna we wsi Księżyno, Kolonia Księżyno i Ignatki - II etap. Zakres dokumentacji obejmuję rozbudowę istniejącej kanalizacji sanitarnej i składa się z czterech odrębnych odcinków. Przedmiotem zamówienia jest natomiast budowa jedynie część kanalizacji sanitarnej oznaczonej w dokumentacji jako odcinek nr 2. Zakres odcinka nr 2 do realizacji oznaczono w dokumentacji numerami studni: 2/1- 2/3- 2/6. Projektowane zagospodarowanie terenu na tym odcinku pokazano na rys. 3/39 Odcinek nr 2 położony jest na działkach: - działka NR 264/2 obr 12 położona w Ignatkach - droga powiatowa - działka NR 255 obr. 12 położona w Ignatkach - droga gminna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdziestu tysięcy złotych) w terminie do dnia 15 czerwca 2020 r. roku do godziny 1400, tj. przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić za pomocą przelewu bankowego na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 00001661 2000 0030. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale (luzem), natomiast kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. 6. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz Zamawiającego zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wstępne oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2) wypełnione oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, zawarte w formularzu ofertowym – jeżeli Wykonawca przekazuje dane osobowe inne niż bezpośrednio jego dotyczące lub gdy nie zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, 5) potwierdzenie wniesienia wadium, 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), w celu podpisania oferty lub innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 7) kosztorys ofertowy uproszczony składany w celu informacyjnym i poglądowym z podziałem na Zadanie I i Zadanie II. (Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do przedłożenia dla Zadania I kosztorysu uproszczonego z podziałem na roboty zlokalizowane w pasie drogowym drogi gminnej (ul. Miłej) oraz na roboty zlokalizowane w pasie drogowym drogi powiatowej (ul. Gościnnej). Pozycje powinny zostać pogrupowane w następujących działach: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, podbudowy, nawierzchnie, elementy ulic, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, roboty wykończeniowe, kanalizacja sanitarna grawitacyjno-pompowa oraz sieć wodociągowa, kanalizacja deszczowa, oświetlenie, usuniecie kolizji, przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach