Przetargi.pl
Rozbudowa ujęć wody oraz rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Drawsku i Chełście, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w Drawsku, Drawskim Młynie i Pęckowie oraz budowa sieci wodociągowej w Piłce, Kwiejcach, Kwiejcach Nowych i Marylinie.

Gmina Drawsko ogłasza przetarg

  • Adres: 64-733 Drawsko, ul. Powstańców Wielkopolskich 121
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2569128 , fax. 067 2569135
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drawsko
    ul. Powstańców Wielkopolskich 121 121
    64-733 Drawsko, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2569128, fax. 067 2569135
    REGON: 00053578700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-drawsko.prv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ujęć wody oraz rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Drawsku i Chełście, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w Drawsku, Drawskim Młynie i Pęckowie oraz budowa sieci wodociągowej w Piłce, Kwiejcach, Kwiejcach Nowych i Marylinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa ujęć wody oraz rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Drawsku i Chełście, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w Drawsku, Drawskim Młynie i Pęckowie oraz budowa sieci wodociągowej w Piłce, Kwiejcach, Kwiejcach Nowych i Marylinie. Niniejsza inwestycja obejmuje: a) Modernizację Stacji Uzdatniania Wody ABISYNIA: - Modernizacja SUW (sieć - 319m, wykonanie dokumentacji geologicznej przed biciem studni, bicie drugiej studni głębinowej, opracowanie dokumentacji geologicznej powykonawczej z kartą otworu oraz montaż uzbrojenia, filtry ciśnieniowe z oprzyrządowaniem i sterowaniem automatycznym procesów uzdatniania, montaż pomp wirowych, montaż pomp dozujących, montaż hydroforów, montaż wewnętrznej instalacji wodociągowej, montaż osuszacza powietrza, montaż dmuchaw, montaż sprężarek, ogrodzenie SUW itp. ) - Budowa zbiorników ( zbiorniki retencyjne V-100 m3 - 2 szt, zbiorniki wód popłucznych), - Część elektryczna (wewnętrzna linia zasilająca oraz instalacja wewnętrzna SUW), - Roboty budowlane (rozbudowa pomieszczenia SUW dla urządzeń i wyposażenia w armaturę, wykonanie pomieszczenia dla agregatu). b) Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Chełście: - Studnia głębinowa (wykonanie dokumentacji geologicznej przed biciem studni, bicie drugiej studni głębinowej, opracowanie dokumentacji geologicznej powykonawczej z kartą otworu oraz montaż uzbrojenia) c) Budowa sieci wodociągowej Drawsko ABISYNIA - Drawsko: - Sieć wodociągowa ( sieć - 3 746m, przyłącza 146m) - Czyszczenie mechaniczno-chemiczne sieci ( sieć - 8 080 m) d) Budowa sieci wodociągowej Drawsko ABISYNIA - Pęckowo- Piłka: - Sieć wodociągowa ( sieć - 23 138m, przyłącza 2 487m) - Hydrofornia P-1 (1 szt) - Roboty elektryczne (przyłącze i instalacja elektryczna P1) e) Budowa sieci wodociągowej Piłka - Marylin: - Sieć wodociągowa ( sieć - 1 500m) - Hydrofornia P-2 (1 szt) - Roboty elektryczne (przyłącze i instalacja elektryczna P2) f) Budowa sieci wodociągowej Piłka - Kwiejce Nowe - Kwiejce - Chełst: - Sieć wodociągowa ( sieć - 24 348m, przyłącza 2 108m) - Hydrofornia P-3 (1 szt) - Roboty elektryczne (przyłącze i instalacja elektryczna P2) g) Budowa sieci wodociągowej w Pęckowie: - Sieć wodociągowa ( sieć - 1 909m, przyłącza 264m) Szczegółowy przedmiot, wielkość, zakres znajduje się w załączonych do specyfikacji przedmiarach robót. Pełna dokumentacja techniczna do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Dokumenty są do odbioru w siedzibie zamawiającego oraz na wniosek wykonawcy przesłane na wskazany adres Zakres rzeczowy zamówienia publicznego obejmuje: Organizację terenu budowy, Pełną obsługę geodezyjną przedsięwzięcia, Dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych, Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez pracownie projektowe: - Usługi Projektowo-Kosztorysowe i Inwestycyjne inż. Bogdan Fąferek os. Parkowe 22/28, 64-700 Czarnków - Rozbudowa SUW w m. Drawsko i Chełst wraz z modernizacją wraz z budową sieci wodociągowej w m. Drawsko, Drawski Młyn, Pęckowo, Piłka, Chełst, Kwiejce, Kwiejce Nowe i Marylin w Gminie Drawsko. (Branża budowlana, sanitarna) - Energetyka Poznańska Przedsiębiorstwo Usług Energetycznych ENERGOBUD Piła Sp. z o.o., Al. Poznańska 34, 64-920 Piła - P.T.: Wewnętrzna linia zasilająca i instalacje elektryczne wewnętrzne SUW Drawsko - Abisynia, P.T.: Linia zasilająca dla zasilania pompowni strefowej P4 SUW Chełst, P.T.: Wewnętrzne linie zasilająca wlz. dla zasilania pompowni strefowych P1Piłka, P2 Piłka, P3 Kwiejce, - Biuro Usług Projektowych i Szacowania Nieruchomości UNIKOM ul. Bema 15, 64-920 Piła - Rozbudowa sieci wodociągowej w Pęckowie Uzgodnienie harmonogramu robót z Zamawiającym, Koordynację robót będących w kompetencji zakładu energetycznego w zakresie sieci i przyłączy, Wystąpienie w imieniu Zamawiającego do ENEA Operator Sp. z o.o. Oddział Dystrybucji Poznań, Rejon Dystrybucji Piła, Al. Poznańska 34, 64- 920 Piła w celu załatwienia wszelkich czynności formalno-prawnych koniecznych do zawarcia umów przyłączeniowych i innych wynikających z obowiązujących przepisów i pokrycia wszelkich kosztów, Uzyskanie decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na zajęcie pasów drogowych oraz umieszczenie urządzeń obcych w pasach drogowych i poniesienie kosztów z tym związanych, Przeprowadzenie pozytywnych odbiorów obiektu przez odpowiednie instytucje określone polskim ustawodawstwem, Złożenie wniosku, w imieniu Zamawiającego, do PINB w Czarnkowie w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie, Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach i pozytywne zatwierdzenie w ZUDP. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określony został w przedmiarach robót, stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji. Pełna dokumentacja techniczna do wglądu w siedzibie Zamawiającego Dokumenty są do odbioru w siedzibie zamawiającego oraz na wniosek wykonawcy przesłane na wskazany adres UWAGA: 1. Ogólna cena ofertowa powinna obejmować koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z dokumentacji technicznej i przedmiarów robót, a także koszty wszystkich robót przygotowawczych, przygotowania placu budowy i organizacji robót, wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, oraz inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem i odbiorem przedmiotu umowy. Cena nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację. 2. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się przeprowadzenie przez oferentów wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Zaplecze budowy Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawcy zobowiązani są do weryfikacji przedmiarów robót pod względem zgodności z projektem budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521267
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. Przed przystąpieniem do przetargu oferent wniesie wadium w wysokości 60.000,00 zł. Wadium może być wniesione we wszystkich formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Drawsko, Bank Spółdzielczy w Wieleniu Nr 41896000030000212120000040 Wadium wnoszone w innych formach przewidzianych w ustawie wnosi się w kasie Urzędu Gminy, pokój nr 14, I piętro w godzinach 8,00 - 15,00 Na dowodzie wpłaty wadium należy podać nazwę zadania, którego przetarg dotyczy-Rozbudowa ujęć wody oraz rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Drawsku i Chełście, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w Drawsku, Drawskim Młynie i Pęckowie oraz budowa sieci wodociągowej w Piłce, Kwiejcach, Kwiejcach Nowych i Marylinie. Zamawiający sprawdza wpłynięcie wadium na konto bankowe lub do kasy przed upływem terminu składania ofert tj. w dniu 10.02.2010 r. Do tego czasu wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego, a w innej formie - w kasie Urzędu Gminy. Oferent, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. W sprawach związanych z wadium i jego zwrotem zastosowanie mają przepisy art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy (oferenci), którzy spełnią poniższe warunki: 1) złożą w wyznaczonym terminie formularz oferty wraz z załącznikami, w sposób określony w specyfikacji, na druku stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji, 2) spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) złożą w ofercie wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 9. SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnianie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655) i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy. Załącznik nr 5 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykonawca zapewnia nadzór kierownika budowy posiadającego stosowne - niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania w specjalności wodno-kanalizacyjnej oraz osoby posiadające uprawnienia o specjalności budowlanej i elektrycznej. Do oferty winny być dołączone dokumenty potwierdzające kwalifikacje. 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych oraz budowy sieci wodno-kanalizacyjnych i przyłączy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w jednym zadaniu (sieć kanalizacyjna lub wodociągowa z przyłączami o łącznej długości powyżej 15.000 m) o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Załącznik nr 6 do SIWZ Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te (wyszczególnione w wykazie) zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp.) potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy. 5) Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 6) Wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem ich nazw i siedzib - jeśli dotyczy 7) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum, itp.) 8) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 10) Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 11) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 12)Zaakceptowany, przez podpisanie każdej strony, bez dokonywania jakichkolwiek zmian, wzór umowy ( projekt ) - załącznik nr 7 do SIWZ 13)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, następstw nieszczęśliwych wypadków i szkody na majątku osób trzecich na kwotę 500.000,00 zł 14)Oświadczenie wykonawcy o przedstawieniu polis oraz dokumentów ubezpieczeniowych (na okres trwania umowy i przedstawieniu ich w dniu zawierania umowy) od zniszczenia i utraty wykonanych robót, materiałów, sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia do wysokości kwoty nie niższej niż wskazana w ofercie przetargowej brutto. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów i oświadczeń spowoduje odrzucenie oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655) i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy. Załącznik nr 5 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykonawca zapewnia nadzór kierownika budowy posiadającego stosowne - niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania w specjalności wodno-kanalizacyjnej oraz osoby posiadające uprawnienia o specjalności budowlanej i elektrycznej. Do oferty winny być dołączone dokumenty potwierdzające kwalifikacje. 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych oraz budowy sieci wodno-kanalizacyjnych i przyłączy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w jednym zadaniu (sieć kanalizacyjna lub wodociągowa z przyłączami o łącznej długości powyżej 15.000 m) o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Załącznik nr 6 do SIWZ Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te (wyszczególnione w wykazie) zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp.) potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy. 5) Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 6) Wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem ich nazw i siedzib - jeśli dotyczy 7) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum, itp.) 8) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 10) Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 11) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 12)Zaakceptowany, przez podpisanie każdej strony, bez dokonywania jakichkolwiek zmian, wzór umowy ( projekt ) - załącznik nr 7 do SIWZ 13)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, następstw nieszczęśliwych wypadków i szkody na majątku osób trzecich na kwotę 500.000,00 zł 14)Oświadczenie wykonawcy o przedstawieniu polis oraz dokumentów ubezpieczeniowych (na okres trwania umowy i przedstawieniu ich w dniu zawierania umowy) od zniszczenia i utraty wykonanych robót, materiałów, sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia do wysokości kwoty nie niższej niż wskazana w ofercie przetargowej brutto. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów i oświadczeń spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminadrawsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach