Przetargi.pl
Rozbudowa szpitala w Pionkach, poprzez budowę pawilonu zabiegowego oraz budowę stacji transformatorowej realizowana w ramach zadania pn.: „Poprawa stanu infrastruktury Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach poprzez rozbudowę infrastruktury, rewitalizację istniejącego budynku w jednej lokalizacji wraz z dokumentacją oraz zakup pierwszego wyposażenia – etap I”

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 121 866 , fax. 486 121 381
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Sienkiewicza 29
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 486 121 866, fax. 486 121 381
    REGON: 67014001500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzzozpionki.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa szpitala w Pionkach, poprzez budowę pawilonu zabiegowego oraz budowę stacji transformatorowej realizowana w ramach zadania pn.: „Poprawa stanu infrastruktury Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach poprzez rozbudowę infrastruktury, rewitalizację istniejącego budynku w jednej lokalizacji wraz z dokumentacją oraz zakup pierwszego wyposażenia – etap I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę szpitala w Pionkach, poprzez budowę pawilonu zabiegowego oraz budowę stacji transformatorowej na działce nr ewid. 419/2 położonej w Pionkach przy ul. Niepodległości 1 kategoria budynku XI, powiat radomski, województwo mazowieckie. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania pn.: „Poprawa stanu infrastruktury Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach poprzez rozbudowę infrastruktury, rewitalizację istniejącego budynku w jednej lokalizacji wraz z dokumentacją oraz zakup pierwszego wyposażenia – etap I”. Obejmuje następujący zakres: roboty rozbiórkowe i przygotowawcze w tym: wyburzenie istniejącego budynku, wycinka drzew z karczowaniem korzeni i ich usunięcie z terenu budowy, wywóz gruzu z rozbiórek; roboty ziemne z uwzględnieniem ukształtowania terenu dla właściwego poziomu posadowienia fundamentów; betonowanie, przygotowanie i montaż zbrojenia; izolacje przeciwwilgociowe; roboty murarskie; warstwy podposadzkowe, roboty tynkarskie, okładziny z płyt gipsowo-kartonowych, sufity podwieszane, wykonanie i montaż stolarki drzwiowej i okiennej; obsadzenie podokienników wewnętrznych i zewnętrznych; wszelkie roboty ciesielskie, wykonanie pokryć dachowych wraz z montażem akcesoriów dachu; obróbki blacharskie; pokrywanie podłóg, ścian, schodów, parapetów zewnętrznych; roboty malarskie; ocieplanie zewnętrznych ścian budynku; dostawa i montaż dźwigu osobowego; roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych; roboty w zakresie kształtowania dróg; roboty w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych; sieć oświetlenia zewnętrznego –wraz z przygotowaniem podłoża i robotami towarzyszącymi; roboty związane z montażem urządzenia samoczynnego załączania rezerwy; roboty instalacyjne w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej; montaż urządzeń sanitarnych z uwzględnieniem udogodnień dla osób niepełnosprawnych; montaż grzejników; roboty w zakresie wykonania przyłącza wody oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej, przyłącza sieci cieplnej dla celów zasilania w ciepło instalacji centralnego ogrzewania; obsługa geodezyjna budowy; przygotowanie dokumentów dot. wystąpienia do właścicieli mediów o aktualne warunki dostawy; wykonanie osłon radiologicznych, wykonanie przebudowy istniejącego przewodu cieplnego zasilającego budynek apteki Rncn300 ( Dn100) o łącznej długości ok 54 mb (Wykonawca opracuje dokumentację wykonawczą oraz uzgodni ją z zamawiającym, na podstawie zaakceptowanej dokumentacji wykona przebudowę odcinka instalacji zasilającej budynek apteki), uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. W ofercie należy przewidzieć koszt wykonania tymczasowego zasilenia apteki szpitalnej w energię elektryczną na czas prowadzenia prac budowlanych, z uwagi na to, że budynek apteki zasilany jest z budynku przeznaczonego do wyburzenia. W ofercie należy przewidzieć ponadto koszt montażu i uruchomienia lampy operacyjnej, którą zamawiający posiada w swoich zasobach, z uwzględnieniem wykonania zawiesia, tj. elementu łączącego lampę ze stropem. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót budowlanych, który wskazuje się w treści ogłoszenia za pomocą skróconego opisu, określa dokumentacja projektowa i techniczna oraz pozwolenia i decyzje stanowiące integralne załączniki SIWZ. Dodatkowe wytyczne inwestorskie i uwarunkowania związane z budową i jej przeprowadzeniem - Zakres prac należy dostosować do wymagań zamawiającego dla przedmiotowej inwestycji i dostosowaniu całości do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.03.2019r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą oraz odpowiednimi przepisami w tym wyszczególnionymi w dalszej części niniejszego opracowania. - Wykonawca w ramach realizacji zadania jest zobowiązany do kontynuowania przedstawionych przez Zamawiającego wymagań założeń w sposób zgodny z w/w przepisami, przepisami ochrony radiologicznej i warunkami zainstalowania poszczególnych urządzeń medycznych wydanych przez dostawców oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Działania Wykonawcy oraz wyniki jego pracy muszą być zgodne z obowiązującym porządkiem prawnym. –Wszystkie roboty budowlane należy wykonać tak, aby w minimalnym stopniu powodowały uciążliwość w bieżącej eksploatacji obiektów szpitala. - Na terenie przeznaczonym na budowę nowego pawilonu znajduje się budynek istniejący przeznaczony do wyburzenia. - Prace wyburzeniowe należy uzgodnić z Zamawiającym w zakresie czasu i przyjętej technologii, do rozbiórki zastosować kurtyny wodne. Konieczne czasowe wyłączenia poszczególnych części budynków, obiektów, instalacji, sieci z użytkowania należy ograniczyć do niezbędnego minimum, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca ma obowiązek dokonywania uzgodnień z Zamawiającym na etapie wykonawstwa, harmonogramu wykonania poszczególnych prac. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do ingerowania w przyjęty harmonogram realizacji zadania na każdym etapie inwestycji. - Zamawiający dopuszcza, w drodze uzgodnień, odstępstwa pod warunkiem uzyskania akceptacji tych odstępstw przez zamawiającego. - Zamawiający dopuszcza wykonanie robót przez wykonawcę przy pomocy podwykonawców. - Wszelkie zmiany materiałowe, rozwiązania technologiczne i estetyczne bezwzględnie skonsultować z projektantem. W razie niejasności przyjętych rozwiązań skonsultować się z projektantem, - Wszelkie zmiany w trakcie realizacji obiektu wymagają akceptacji projektanta. Realizacja niezgodna z projektem zwalnia projektanta z odpowiedzialności za projektowany i realizowany obiekt i przenosi tę odpowiedzialność na wykonawcę. - W obiekcie należy stosować wyłącznie materiały posiadające atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty i dopuszczenia w budownictwie ze szczególnym uwzględnieniem materiałów służących ochronie przeciwpożarowej. - Podczas realizacji inwestycji należy bezwzględnie stosować się do przepisów zawartych w załączonych uzgodnieniach branżowych. - Wszelkie zmiany dotyczące: instalacji wewnętrznych, uzbrojenia terenu ( w tym kolizje ) oraz przebieg nowej drogi pożarowej należy wykonać wg odrębnych opracowań i uzgodnień. - Planowany budynek zlokalizowany jest równolegle do istniejącego budynku. Z uwagi na docelowe połączenie poszczególnych pawilonów szpitalnych przewidziano zaślepione otwory do komunikacji z przyszłym łącznikiem na każdej kondygnacji. - Przy opracowywaniu harmonogramu robót budowlano-instalacyjnych oraz ich technologii należy uwzględnić fakt funkcjonowania sąsiednich budynków oraz ich obsługi komunikacyjnej. - Powstałe uwarunkowania wymagają odpowiedniej organizacji i koordynacji robót z uwzględnieniem: wydzielenia i wyizolowania strefy prowadzenia robót, etapowania robót, Przygotowanie terenu budowy Teren budowy zostanie ograniczony do bezpośredniego sąsiedztwa budynków szpitala. Wykonawca zapewni we własnym zakresie właściwe zagospodarowanie terenu budowy i miejsca uzgodnionego z inwestorem na zaplecze terenu budowy zgodnie z przepisami BHP oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej, a w szczególności: właściwe zabezpieczenie terenu budowy poprzez jego oznakowanie tablicami informacyjnymi o prowadzonych robotach budowlanych, zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich, rozmieszczenie urządzeń przeciwpożarowych oraz wykonanie innych niezbędnych czynności zgodnych z przepisami bhp i ppoż.; zapewnienie stosownej ilości pomieszczeń na cele biurowe, socjalne, sanitarne i magazynowe; rozmieszczenie zgodnie z przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej maszyn oraz innych urządzeń technicznych niezbędnych do realizacji budowy; wydzielenie i przygotowanie miejsca składowania materiałów budowlanych; wydzielenie i przygotowanie miejsca do składowania odpadów budowlanych; doprowadzenie na własny koszt mediów na cele budowy z miejsca wskazanego przez inwestora; w razie potrzeby wykonanie oraz właściwe oznakowanie tymczasowych dróg dojazdowych na cele budowy; zapewnienie urządzeń zasilających plac budowy w energię elektryczną (rozdzielnie budowlane wyposażone w urządzenia służące do rozliczenia poboru mediów); zorganizowanie terenu budowy w sposób odpowiedni do zakresu robót, nie kolidujący z prowadzonymi działaniami w trakcie funkcjonowania Szpitala. Zamawiający oświadcza, że dla działki, na której zlokalizowane są przedmiotowe obiekty posiada prawo dysponowania gruntem na potrzeby budowlane. - lokalizacja budynku przy ul. Niepodległości 1 dz. nr 419/2, obr. Pionki. - teren szpitala objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego, - teren wydzielony z działki szpitala przeznaczony na realizację budynku określony jest w załączniku nr 1 PZT projektu budowlanego - powierzchnia działki 17 837,0 m2 - teren wydzielony z działki szpitala przeznaczony na trafostacje i agregaty prądotwórcze określony jest w załączniku nr 1 PZT projektu. W przypadku gdyby w dokumentacji projektowej i technicznej uwzględniono wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, należy mieć na uwadze, iż wskazania te określają standard wykonania i mają charakter przykładowy. Można w takiej sytuacji zastosować zamienniki innych producentów o równoważnych parametrach. Minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji projektowej i technicznej. Wykonawca zawsze może zaproponować rozwiązania uwzględniające parametry równoważne, wyższej jakości. Przedmiot zamówienia dostosowany będzie funkcjonalnie do potrzeb osób niepełnosprawnych, z uwzględnieniem udogodnień w łazienkach i przy sanitariatach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres przedstawia dokumentacja projektowa i techniczna stanowiąca integralną część SIWZ – wykaz w rozdz. XXIV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. W niniejszym postępowaniu zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Kwotę wadium określa się na: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) 3. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wybór formy wniesienia wadium jest prawem wykonawcy. 5. Formy wnoszonego wadium, okoliczności zwrotu i zatrzymania określa art.45 i 46 Pzp. 6. Nr rachunku bankowego zamawiającego, na który wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w przypadku wyboru formy pieniężnej: 77 1600 1462 1897 2927 1000 0004 BNP Paribas Bank Polska S.A. - wpłata przelewem. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż forma pieniężna, tj. w formach poręczeń lub gwarancji, oryginał należy złożyć w Dziale Księgowości zamawiającego – ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, budynek Dyrekcji SPZZOZ w Pionkach, piętro I, pokój: Głównego Księgowego – przed upływem terminu składania ofert. 8. Wymaga się, aby wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń, o których mowa w art.45 ust.6 pkt 2-5 Pzp, miało taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu. Oznacza to, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium wniesionego w formie gwarancji i poręczeń nie może być utrudnione, a więc musi być spełniony wymóg bezwarunkowej, nieodwołalnej płatności na pierwsze żądanie. 9. Złożenie kserokopii dokumentu wadialnego nie stanowi o skutecznym wniesieniu wadium ustanowionego w danej formie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU / BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA/ SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE ROBOTY BUDOWLANE OKREŚLONYCH WYMAGAŃ 1. W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stosuje postanowień art.24aa ustawy Pzp, w związku z czym najpierw zbada, czy wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz czy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a następnie dokona badania i oceny ofert. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od wykonawców – potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia: a) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 3 do SIWZ, b) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 4 do SIWZ, c) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; d) Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) Zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. c), d), e). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. c), d), e) składa odpowiednio do punktu dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), f) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 3A do SIWZ. UWAGA: Wykonawca ma obowiązek załączyć w/w dokumenty do oferty. 3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od wykonawców dla potwierdzenia spełniania przez oferowane roboty budowlane określonych wymagań: a) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego, tj. 8 000 000,00 zł (słownie: osiem milionów złotych). b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (wg załącznika nr 5 do SIWZ); c) Oświadczenie wykonawcy na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej wykonawcy, która będzie skierowana przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego jako odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi (wg załącznika nr 6 do SIWZ). UWAGA: Wykonawca ma obowiązek załączyć w/w dokumenty do oferty. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.2 a) i b). 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.2 a). 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie z pkt.2 a) i b) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Potwierdza ono spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt.2 b), c), d) i e). 8. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt.2 b), c), d) i e) dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 9. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 poz.1126 z późn. zm.), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, zgodnie z wyborem zamawiającego, nie dopuszcza się tu możliwości składania dokumentów lub oświadczeń przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 10. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 11. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 – wzór oświadczenia określa załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Wykonawcy składają wskazane wyżej dokumenty (wskazane w pkt.2 i 3 oraz 6, 7, 8) wraz z ofertą – zamawiający nie stosuje procedury odwróconej. VIII. INNE WYMAGANE DOKUMENTY- na etapie składania ofert: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty – wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty /oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza/ – tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru. Wzory oświadczeń i formularzy zamawiający udostępnia jako załączniki do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach