Przetargi.pl
„Rozbudowa szpitala w Pionkach o pawilon zabiegowy przy ul. Niepodległości 1” w ramach realizacji inwestycji pn.: „Poprawa stanu infrastruktury Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach poprzez rozbudowę infrastruktury, rewitalizację istniejącego budynku w jednej lokalizacji wraz z nadzorem inwestorskim oraz zakup pierwszego wyposażenia – etap I”

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 121 866 , fax. 486 121 381
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Sienkiewicza 29
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 486 121 866, fax. 486 121 381
    REGON: 67014001500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzzozpionki.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa szpitala w Pionkach o pawilon zabiegowy przy ul. Niepodległości 1” w ramach realizacji inwestycji pn.: „Poprawa stanu infrastruktury Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach poprzez rozbudowę infrastruktury, rewitalizację istniejącego budynku w jednej lokalizacji wraz z nadzorem inwestorskim oraz zakup pierwszego wyposażenia – etap I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane. 2. Celem przedmiotowych prac jest wykonanie projektu wykonawczego wraz z wybudowaniem pawilonu szpitalnego o przeznaczeniu leczniczo-zabiegowym, skupiającego pomieszczenia dla: świadczeń zabiegowych szpitala, podręcznego laboratorium szpitalnego, pracowni TK i Rtg, przy ul. Niepodległości 1 w formule „Zaprojektuj i zbuduj”. 3. Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego. 4. Program funkcjonalno-użytkowy – stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ – obejmuje opis zadania budowlanego. Zamawiający podaje w nim przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne. 5. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość lub określenie zapotrzebowania i wymagań: Etap I • Wyburzenie budynku istniejącego wskazanego przez zamawiającego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zał. nr 8 do SIWZ), znajdującego się na terenie przeznaczonym na budowę nowego pawilonu. • Projekt zamienny budowlany uwzględniający uzyskaną przez zamawiającego zgodę Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego na lokalizację pomieszczeń stałej pracy poniżej poziomu terenu. • Projekty przyłączy wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i wymaganymi decyzjami, • Projekt zieleni, • Projekt wykonawczy wszystkich branż w tym gazów medycznych, STWiOR, przedmiary, kosztorysy inwestorskie, zbiorcze zestawienie kosztów, harmonogram rzeczowo – finansowy, wizualizację komputerową obiektu. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, warunkami wydanych decyzji, warunkami przyłączenia do sieci elektroenergetycznych, centralnego ogrzewania oraz Programem Funkcjonalno – Użytkowym. Realizując przedmiot zamówienia wykonawca zapewnia pełnienie wielobranżowego nadzoru autorskiego wg zasad określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym – wg zał. nr 8 do SIWZ. Opracowanie projektowe winno obejmować cały zakres realizowanego zadania a dokumentacja powinna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz spełniać obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego i przyjęte normy techniczno-budowlane, przepisy branżowe. Zestawienie pomieszczeń piwnicy, które należy zaprojektować: pomieszczenie węzła co, cw, ot, pomieszczenie UPS, pomieszczenie techniczne, rozdzielnia elektryczna, sterownia Rtg, pracownia Rtg, przebieralnia Rtg, pracownia Tomografii Komputerowej, sterownia TK, pomieszczenie techniczne TK, przebieralnia TK, pomieszczenie przygotowania pacjenta, pomieszczenie Rtg i TK – opisowe, pracownia USG, serwerownia, pomieszczenie stacji uzdatniania wody, pomieszczenie sterylizacji – część czysta, pomieszczenie sterylizacji – brudna, pomieszczenie sterylizacji – część sterylna, pomieszczenie sterylizacji -wydawanie materiału, pomieszczenie dostawy bielizny, pomieszczenie pakietowania bielizny, pomieszczenie- przyjmowanie materiału, śluza wejściowa, śluza część czysta- brudna, sterylna, magazyn środków chemicznych, pomieszczenie- mycie wózków, pomieszczenie suszenia i wydawania wózków, pomieszczenie -zapas dobowy wody, pomieszczenie magazynowe, pomieszczenia szatni dla personelu z węzłami sanitarnymi, pomieszczenie szatni skrytkowej dla pacjentów, pomieszczenie magazynowe bielizny czystej, pomieszczenie sprężarkowni, pomieszczenia sanitarne dla NPS, kabina higieny osobistej. Zestawienie ilościowe dotyczące dokumentacji projektowej: Projekt zamienny i wykonawczy – 5 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej – płyta CD, STWiOR, przedmiary, kosztorysy inwestorskie – 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej – płyta CD, ETAP II • Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zamienne pozwolenie na budowę. • Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pozwolenie na wycinkę drzew. • Budowa stacji transformatorowej na działce nr ewid. 419/2 położonej w Pionkach przy ul. Niepodległości 1. • Projekt technologii medycznej, • Roboty budowlane - sposób wykonania robót budowlanych został zawarty w Programie Funkcjonalno –Użytkowym, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ oraz Projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. • Projekt osłon radiologicznych Pracowni RTG i Pracowni TK. Zestawienie ilościowe dotyczące dokumentacji projektowej: przedmiary, kosztorysy inwestorskie – 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej – płyta CD, W ramach przedmiotu zamówienia należy także uzyskać (oraz uaktualnić lub zweryfikować w zależności od potrzeb) wszelkie decyzje administracyjne i uzgodnienia niezbędne do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia. Wszelkie opłaty i koszty z tym związane ponosi Wykonawca. Zamawiający oświadcza, że dla działki, na których zlokalizowane są przedmiotowe obiekty posiada prawo dysponowania gruntem na potrzeby budowlane. Projektowany budynek zlokalizowany jest równolegle do istniejącego budynku - z uwagi na docelowe połączenie poszczególnych pawilonów szpitalnych przewidziano zaślepione otwory do komunikacji z przyszłym łącznikiem na każdej kondygnacji. Parametry projektowanego pawilonu szpitalnego: wysokość budynku 11,72 ; ilość kondygnacji nadziemnych 2 ; ilość kondygnacji podziemnych 1; powierzchnia netto razem 1967,33 m2; kubatura obiektu: 9579,13 m3. Wysokość: wysokość kondygnacji nadziemnych 3,61 m ÷ 3,95 m; wysokość budynku w najwyższym miejscu 11,72 m. Parametry rozbudowy: 50,44 x 18,89, wysokość – 11,72 m oddalony od budynku istniejącego 8,04m. Rozbudowa obejmuje budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych, podpiwniczony, kryty stropodachem. Powierzchnia netto budynku wynosić będzie: piwnica - 663,49 m2, parter - 657,34 m2, I piętro – 646,50 m2. Łącznie powierzchnia wewnętrzna budynku wynosi 1967,33 m2. Planowana struktura organizacyjna Szpitala przy ul. Niepodległości 1 w Pionkach po rozbudowie: • ZESPÓŁ WEJŚCIA GŁÓWNEGO - główny węzeł komunikacji pionowej z szybem windy szpitalnej. • IZBA PRZYJĘĆ - parter budynku przedmiotowego. • PORADNIE ZABIEGOWE CHIRURGIA, GINEKOLOGIA, ENDOSKOPIA- parter budynku przedmiotowego. • ZESPÓŁ POMOCY NOCNEJ I ŚWIĄTECZNEJ -parter budynku przedmiotowego. • PODRĘCZNE LABORATORIUM - parter budynku przedmiotowego. • PRACOWNIA RTG . PRACOWNIA TOMOGRAFII KOMPUTEROWEJ - piwnica budynku przedmiotowego. • GABINET USG - parter budynku przedmiotowego. • CENTRALNA STERYLIZATORNIA, STACJA MYCIA WÓZKÓW - piwnica budynku przedmiotowego. • SZATNIE PERSONELU I POM. SOCJALNE - piwnica budynku przedmiotowego. • ZESPÓŁ POMIESZCZEŃ TECHNICZNYCH - piwnica budynku przedmiotowego Uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia szczegółowo określa program funkcjonalno-użytkowy (zał. nr 8) i projekt (zał. nr 9) Przy opracowywaniu harmonogramu robót budowlano-instalacyjnych oraz ich technologii należy uwzględnić fakt funkcjonowania sąsiednich budynków oraz ich obsługi komunikacyjnej. Powstałe uwarunkowania wymagają odpowiedniej organizacji i koordynacji robót z uwzględnieniem: wydzielenia i wyizolowania strefy prowadzenia robót, etapowania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 groszy). 2. Termin wniesienia wadium: przed upływem terminu składania ofert. 3. Wybór formy wniesienia wadium jest prawem wykonawcy. 4. Formy wnoszonego wadium, okoliczności zwrotu i zatrzymania określa art.45 i 46 Pzp. 5. Nr rachunku bankowego zamawiającego, na który wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w przypadku wyboru formy pieniężnej: 39 1020 4317 0000 5102 0024 0184 PKO BP SA - wpłata przelewem. 6. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniądza jest ono wniesione w chwili uznania rachunku zamawiającego kwotą wskazaną w pkt.1 niniejszego rozdziału. Kwota wadium musi być więc widoczna/ zaksięgowana na wskazanym rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż forma pieniężna, tj. w formie poręczeń lub gwarancji, oryginał należy złożyć w Dziale Księgowości zamawiającego – ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, budynek Dyrekcji SPZZOZ w Pionkach, piętro I, pokój: Głównego Księgowego – przed upływem terminu składania ofert. 8. Wymaga się, aby wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń, o których mowa w art.45 ust.6 pkt 2-5 Pzp, miało taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu. Oznacza to, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium wniesionego w formie gwarancji i poręczeń nie może być utrudnione, a więc musi być spełniony wymóg bezwarunkowej, nieodwołalnej płatności na pierwsze żądanie. 9. Złożenie kserokopii dokumentu wadialnego nie stanowi o skutecznym wniesieniu wadium ustanowionego w danej formie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE WYMAGANE DOKUMENTY- na etapie składania ofert: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty – wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty /oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza/ – tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: • zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu nr 3 i 4 do SIWZ Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: • zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wg zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Potwierdza ono spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w SIWZ: pkt. 2 b) i 3a), b) i c). Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt. 2 b) i 3 a), b), c) SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 – wzór oświadczenia określa załącznik nr 7 do SIWZ. • W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach