Przetargi.pl
Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Rypinie w celu dostosowania do wymogów programu dostosowawczego - przebudowa i dobudowa budynku A

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. 3 Maja 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 28054-53 do 55 , fax. 054 2805922
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. 3 Maja 2 2
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 28054-53 do 55, fax. 054 2805922
    REGON: 91085839400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozrypin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Rypinie w celu dostosowania do wymogów programu dostosowawczego - przebudowa i dobudowa budynku A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Rypinie w celu dostosowania do wymogów programu dostosowawczego - przebudowa i dobudowa budynku A 2. Inwestycja obejmuje przebudowę i dobudowę części obiektu szpitala pod potrzeby istniejących działów i oddziałów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie : 75.000,00 zł (siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki; 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp , 2.nie pozostają wykluczeni na podst. art. 24 Pzp, 3.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 4.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.dysponują lub będą dysponować odpowiednią kadrą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ; 7.dysponują osobami posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r, Nr 207, poz. 2016, z póź. zm.) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, ciepłowniczej, elektrycznej, sanitarnej, wentylacyjnej, instalacji gazów medycznych itp. które są członkami odpowiedniej izby inżynierów budownictwa (wymagane minimum - po jednej osobie z każdej branży) . Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ;spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania przetargowego. 8.wykonali w okresie ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. W ramach umów musi być to wybudowanie 2 obiektów użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 3.000,000 mln zł każda -brutto, wraz z pisemnym potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane starannie i należycie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Uwaga: odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające zmiany w składzie organu zarządzającego np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia a tak1e zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia budowlane oraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - wzór stanowi załącznik nr 4. Wykaz ma potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale V SIWZ pkt 7, załącznik Nr 6 do SIWZ 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, Ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.w przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wymagania zawarte w rozdziale nr V i VI niniejszej specyfikacji dotyczące wykonawcy w zakresie obowiązku złożenia stosownych oświadczeń i dokumentów stosuje się odpowiednio do wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. 5.Wykonawcy ubiegający się wspólnie -konsorcjum, spółka cywilna- zobowiązani są do złożenia dokumentów w następujący sposób; Aktualny odpis z właściwego rejestru - dokument muszą złożyć wszyscy członkowie konsorcjum Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument muszą złożyć wszyscy członkowie konsorcjum Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego - dokument muszą złożyć wszyscy członkowie konsorcjum Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS - dokument musza złożyć wszyscy członkowie konsorcjum. Wymagany wykaz wykonanych robót budowlanych - wystarczy, że zostanie on złożony przez jednego członka konsorcjum Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia budowlane oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - mogą być złożone wspólnie dla wszystkich Wykonawców jako jeden dokument W przypadku składania polisy ubezpieczeniowej - może być złożona przez jednego członka konsorcjum lub przez każdego odrębnie. Doświadczenie, potencjał kadrowy i finansowy Wykonawców występujących wspólnie oceniany będzie w sposób łączny w celu stwierdzenia czy Wykonawcy wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się wspólnie się o udzielenie zamówienia - np. jako konsorcjum, spółka cywilna- ich oferta musi spełniać następujące wymagania: Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich uczestników konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika konsorcjum. 6.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r Nr 223,poz. 1655). (załącznik Nr 2 do SIWZ ) 7.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty w pełnym zakresie przedmiotu zamówienia minimum 36 miesięcy gwarancji. 8.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 3.000.000 mln zl (trzy miliony złotych ) 9.wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik Nr 5 do SIWZ) 10.referencje potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (należy dołączyć referencje) 11.potwierdzenie wniesienia wadium. 12.formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 13.wykaz podwykonawców z określeniem jakiego zakresu robót dotyczy (należy podać nazwę firmy i zakres robót jaki dany podwykonawca będzie wykonywał). 14.zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 3 ) 15.upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywne)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozrypin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach