Przetargi.pl
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Sękocinie we wsi Słomin - kontynuacja

Gmina Raszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7017770 , fax. 022 7017778
  • Data zamieszczenia: 2013-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
    ul. Szkolna 2a 2a
    05-090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 022 7017770, fax. 022 7017778
    REGON: 00054663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Sękocinie we wsi Słomin - kontynuacja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Sękocinie we wsi Słomin - kontynuacja Roboty budowlane obejmują kontynuację rozbudowy, przebudowy i nadbudowy Szkoły Podstawowej w Sękocinie we wsi Słomin, oraz wykonanie przebudowy i remontu starej części szkoły w części zlokalizowanej najbliżej ul. Wierzbowej Roboty należy prowadzić zgodnie ze STWiORB oraz projektami budowlanymi i wykonawczymi wielobranżowymi opracowanymi przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane EKOBUT s.c. W zakres prac nie wchodzi wyposażenie w meble za wyjątkiem pkt 2.21.5 Lokalizacja obiektu i stan aktualny Teren objęty opracowaniem znajduje się w Gminie Raszyn na działce nr ew. 84 o pow. 8211 m2. Działka położona jest przy ul. Wierzbowej we wsi Słomin. Działka ogrodzona, dwa istniejące wjazdy. Szkoła w trakcie prowadzonych prac będzie funkcjonować. Zakres robót - Zamawiający przewiduje prowadzenie prac w dwóch etapach. 1. ETAP I. zakończenie robót zgodnie z umową do 15.02.2014 r. obejmuje: Kontynuację rozbudowy dot. opisanej na schemacie części jako budynek nowoprojektowany - o kubaturze 2 350 m3, która na dwóch kondygnacjach została wykonana w stanie surowym częściowo zamkniętym. W nowej części zostały zlokalizowane: Parter: hol z klatką schodową i windą, szatnie, sanitariaty, sklepik, świetlica, jadalnia, zaplecze żywieniowe. Piętro I: sale szkolne, pomieszczenia gospodarcze, sanitariaty. W ramach robót należy wykonać: -wzmocnienie stropu, -pokrycie stropodachu-2x papa termozgrzewalna wraz z obróbkami, - schody zewnętrzne ewakuacyjne stalowe, -zamontować dźwig i platformę schodową, -zamontować stolarkę okienną aluminiową, - zamontować stolarkę drzwiową, - wszystkie roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne, -dokończyć: instalację c.o. wod-kan, inst. wentylacji, inst.elektryczną, informatyczną i alarmową. Kontynuację nadbudowy dot. opisanej na schemacie jako część C. Kubatura tej części wynosi 480 m3. Budynek posiada dwie kondygnacje: -na dole znajduje się gabinet lekarza, szatnia z natryskami dla potrzeb boiska i korytarz z platformą schodową, -na pierwszym piętrze sala lekcyjna. Roboty konstrukcyjne zostały wykonane za wyjątkiem konieczności wykonania nadproża, wybicia otworu okiennego w sali 1/03 zgodnie z projektem. W ramach robót należy : - zamontować stolarkę drzwiową, - wykonać częściowe roboty wykończeniowe wewnętrzne i wszystkie zewnętrzne, - dokończyć instalacje: c.o. wod-kan, inst. wentylacji, inst elektryczną, informatyczną, alarmową. Kontynuację przebudowy dot. opisanej na schemacie jako część D, E, hala - całość o kubaturze 3 300m3 W części przebudowywanej znajduje się: sala komputerowa z serwerownią, sala gimnastyczna z zapleczem, natryski, łazienki, kotłownia. W ramach robót należy : - zamontować stolarkę drzwiową, - wykonać częściowe roboty wykończeniowe wewnętrzne i wszystkie zewnętrzne. - dokończyć instalacje: c.o. wod-kan, inst. wentylacji, inst. elektryczną, informatyczną, alarmową. Wszystkie roboty wykonywane w sali gimnastycznej muszą zakończyć się przed rozpoczęciem roku szkolnego. Wykonanie przyłączy i małej architektury w zakresie: - przyłącze elektryczne dł. 85 m. - przyłącze teletechniczne dł. 45 m. - ogrodzenie dł. 310 m - budynek gospodarczy o pow. 30 m2 - plac zabaw o pow. 490 m2 - chodniki, jezdnie, parkingi o pow. 1230 m2 z wyłączeniem chodnika i opaski wokół budynku objętego II etapem - zieleń z nasadzeniami drzew i krzewów o pow. 1540 m2 z wyłączeniem części wokół budynku objętego II etapem Oraz dostarczenie i zamontowanie wyposażenia tj. 1. mobilnej ścianki przesuwnej pomiędzy pomieszczeniami świetlicy (0/15) i jadalni (0/16) zgodnie z rysunkiem rzutu parteru, 2. żaluzji rolowanej w pomieszczeniu portierni/rady rodziców (0/07) zgodnie z projektem, 3. żaluzji rolowanej dodatkowo między salą 0/16 i 0/18 nad ladą. Wygląd żaluzji jak w poz. 2 4. wszystkich sanitariatów i pokoi (jeżeli tak wynika z projektu) w biały montaż, 5. wyposażenia kuchni w cały sprzęt : Stół zlewozmywakowy dwukomorowy 250cm szer. 1 szt Pod blatem zamontowana zmywarka Stół zlewozmywakowy dwukomorowy 280cm szer. 1 szt Stół kuchenny roboczy 1 szt Zlewy kuchenny jednokomorowy z ociekaczem 1 szt. Zlew żeliwny dwukomorowy 2 szt. Szafy ze stali nierdzewnej 600x1000 szt.2 Szafa przelotowa ze stali nierdzewnej szt.1 Szafy ze stali nierdzewnej 600x 800 szt.2 Zmywarka do naczyń 1 szt. szer.ok.60 cm, 9 programowy 5 temp.zmywania, na 14 kopletów naczyń, kolor obudowy jak stoły Lodówka 1 szt. pojemność całkowita ok. 410 l, oddzielna regulacja temp. dla chłodziarki i zamrażarki, automatyczne oszranianie chłodziarki, chłodziarka pojemności ok. 300 l, zamrażarki ok. 100 l. 6. Wyposażenia sali gimnastycznej w cały sprzęt: Kosze wiszące o regulowanej wysokości, mocowane do ściany 6szt Drabinki gimnastyczne podwójne 9 szt Drabinki gimnastyczne potrójne 7szt Słupki do siatkówki 2szt Siatka do siatkówki 1szt Piłkochwyty ( osłony na całych ścianach podłużnych) 2szt Liny do wspinaczki 2szt Tablice wyników 2szt Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr A Opis zamówienia w pkt od 1.0. do 1.24.5. 2. ETAP II Przebudowa i remont budynku zlokalizowanego najbliżej ul. Wierzbowej w części południowej kompleksu o kubaturze 3600 m3. Rozpoczęcie prac II etapu może nastąpić po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie I etapu i przeniesieniu szkoły do nowej części. Zakończenie robót 30. 06.2014 r. Obiekt posiada 2 kondygnacje z częściowym podpiwniczeniem. W tej części będą znajdować się: w piwnicy - pom. techniczne, na parterze - pokój nauczycielski, księgowość, sekretariat, czytelnia, sanitariaty, sale lekcyjne, na piętrze - sale lekcyjne. W ramach tego etapu należy wykonać: -Przebudowę łazienek - przestawienie ścian, wykonanie nowych otworów drzwiowych wraz z wyposażeniem -Przebudowę Sali A/28 - zasypanie piwnic, wykonanie zamurowań i przebić w ścianach pod nowe otwory drzwiowe i okienne. -kapitalny remont z dociepleniem ścian zewnętrznych i stropu ostatniej kondygnacji, -wymianę pokrycia dachu. - nową instalację: wod-kan, wentylacji, elektryczną, informatyczną, alarmową. Roboty zewnętrzne do wykonania: - chodnik i opaska wokół budynku objętego II etapem - zieleń z nasadzeniami drzew wokół budynku objętego II etapem - trybuny przy istniejącym boisku dł. 32 m. Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr A Opis zamówienia w pkt od 2.1. do 2.18.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę: 1) robót tymczasowych i prac towarzyszących w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami), własnym staraniem i na własny koszt, 2) tymczasowego zagospodarowania terenu budowy na czas budowy i jego likwidacji po zakończeniu budowy, własnym staraniem i na własny koszt, 3) przyłączeń obiektu do infrastruktury technicznej, 4) dostarczenie dwóch kontenerów wyposażonych na potrzeby szatni, jako wyposażenie szkoły do czasu przeprowadzenia starej szatni do nowego budynku szkoły. UWAGA: Zamawiający informuje, iż w dniu 18 lipca o godz. 10:00 zainteresowani mogą uczestniczyć w wizji lokalnej, która odbędzie się w Szkole Podstawowej przy ul. Wierzbowej w Sękicinie. Wykonawca na wykonane roboty udzieli gwarancji i rękojmi na okres minimum 36 miesięcy. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez strony bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452235001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100000,00 zł (sto tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach