Przetargi.pl
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Jackowie poprzez utworzenie nowego skrzydła sportowo-dydaktycznego

GMINA MEŁGIEW ogłasza przetarg

  • Adres: 21-007 Mełgiew, ul. Partyzancka 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 46 05 710 , fax. (81) 460 57 90
  • Data zamieszczenia: 2022-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MEŁGIEW
    ul. Partyzancka 2
    21-007 Mełgiew, woj. lubelskie
    tel. (81) 46 05 710, fax. (81) 460 57 90
    REGON: 431019589
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://melgiew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Jackowie poprzez utworzenie nowego skrzydła sportowo-dydaktycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Na przedmiot zamówienia składa się rozbudowa Szkoły Podstawowej w Jackowie poprzez utworzenie nowego skrzydła sportowo-dydaktycznego. Obecna powierzchnia użytkowa szkoły jest niedostosowana do liczby uczniów - szkoła zlokalizowana jest na obszarze o wzrostowym wskaźniku osadnictwa. Obecnie na terenie gminy są tylko 2 sale gimnastyczne. Szkoła w Jackowie nie posiada sali na potrzeby zajęć sportowych. Mając na uwadze potrzeby szkoły i lokalnej społeczności projektowana jest rozbudowa szkoły o salę gimnastyczną i zaplecze dydaktyczne. Inwestycja przewiduje scalenie nowej sali gimnastycznej z istniejącym budynkiem szkoły za pomocą parterowego łącznika, który będzie pełnił funkcję wspólnego wiatrołapu do obu segmentów: starego dydaktycznego i nowego sportowo dydaktycznego, a zarazem głównego wejścia do całego kompleksu szkolnego. Sala gimnastyczna będzie służyć uczniom i nauczycielom do realizacji zajęć wychowania fizycznego, a po godzinach zajęć lekcyjnych będzie dostępna dla lokalnej społeczności. Obiekt będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych ruchowo za pośrednictwem projektowanego przy wejściu do łącznika podjazdu dla osób niepełnosprawnych, zaś piętra obu segmentów za pomocą schodołazu. Parametry techniczne planowanego obiektu (łączna powierzchnia zabudowy ok. 567 m2): - sala sportowa o wymiarach płyty boiska 24,0 m x 12,0 m, z możliwością podziału na dwa małe boiska do gry, poprzez montaż kotary grodzącej. Sala gimnastyczna będzie wyposażona w urządzenia, przewidziane do gier zespołowych i ćwiczeń gimnastycznych, w tym boisko do koszykówki, siatkówki i piłki ręcznej/nożnej. - łącznik o pow. ok. 35 m2 - kondygnacja podziemna na potrzeby szatni dla 120 uczniów, wentylatorowni oraz pomieszczenia gospodarczego - zaplecze sali gimnastycznej - parter: 2 szatnie sportowe z umywalniami (rozdział na damską i męską lub na 2 drużyny), magazyn sportowy, pokój nauczycieli wf , pokój 1. pomocy oraz WC dla osób z niepełnosprawnościami z natryskiem i szafkami na odzież, dostępny z dróg komunikacji ogólnej oraz wydzielone pomieszczenie kotłowni gazowej. - zaplecze sali gimnastycznej - piętro: trzy sale lekcyjne dla łącznie ok. 50 uczniów, sala gier i zabaw dla klas I-III, pokój wsparcia specjalistycznego (np. logopeda), sanitariaty dla uczniów (damski i męski) oraz pomieszczenie na sprzęt sportowy. Budynek będzie wyposażony w niezbędne instalacje wewnętrzne, tj. wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, centralnego ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej. Ogrzewanie z własnej kotłowni gazowej. Ponadto zostanie wykonane wejście do sali z zewnątrz – na potrzeby lokalnej społeczności.4.2. Rozbudowa o salę gimnastyczną z zapleczem i łącznikiem budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Jackowie 21 na działce o numerze ewidencyjnym 654/9 zakłada w szczególności roboty budowlane, które doprowadzą do wykonania rozbudowy istniejącego budynku Szkoły o pełnowymiarową salę gimnastyczną z zapleczem sanitarnym i technicznym, połączoną parterowym łącznikiem z istniejącym budynkiem. Dodatkowo, część dobudowana będzie zawierała kilka pomieszczeń dydaktycznych oraz szatnie dla wszystkich użytkowników obiektu. Równocześnie w ramach likwidacji barier architektonicznych, przed wejściem głównym do Szkoły od strony parkingu zostanie wykonany podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zakres projektu nie obejmuje istniejącego budynku Szkoły Podstawowej. Pozostaje on bez zmian, z wyjątkiem wykonania niezbędnych robót budowlanych na styku istniejącego budynku z projektowanym łącznikiem. Pomieszczenia zostaną wyposażone w następujące instalacje: wodociągową – wody zimnej pitnej i do celów przeciwpożarowych oraz ciepłej, wodociągową – wody ciepłej zmieszanej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, elektryczną – oświetlenia, gniazd wtyczkowych, wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej nawiewno-wywiewnej. 4.3. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje w szczególności:Branża budowlana:A. Załącznik nr 1a do SWZ:1) Rozbiórkę istniejącego zadaszenia wejścia do budynku szkoły w pd.-zach. ścianie szczytowej od strony projektowanej rozbudowy,2) Przebudowę fragmentu pd.-zach. ściany szczytowej istniejącego budynku szkoły w miejscu połączenia z projektowanym parterowym łącznikiem z salą gimnastyczną z zapleczem,3) Wykonanie pełnowymiarowej sali gimnastycznej z trzykondygnacyjnym zapleczem, połączonej z istniejącym budynkiem szkoły parterowym łącznikiem, wyposażonym w podjazd dla osób niepełnosprawnych.Branża elektryczna:B. Załącznik nr 1b do SWZ:1) Wykonanie instalacji elektrycznych:− Oświetlenia podstawowego,− Oświetlenia awaryjnego,− Oświetlenia kierunkowego ewakuacyjnego,− Zasilanie obwodów gniazd wtyczkowych 230VAC,− Zasilanie wentylatorów wyciągowych i central nawiewno-wywiewnych,− Instalacje w kotłowni gazowej,− Instalacje ochrony odgromowej,− Ochronę przeciwprzepięciową,− Ochronę przeciwporażeniową.Branża sanitarna:C. Załącznik nr 1c do SWZ:1) Wykonanie instalacji sanitarnych wewnętrznych:− Instalacji wodociągowej wody zimnej, c.w.u., i cyrkulacji,− Instalacji wodociągowej ppoż.,− Instalacji kanalizacji sanitarnej,− Instalacji c.o. i c.t.,− Technologii kotłowni gazowej i instalację gazu ziemnego,− Instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej.2) Wykonanie instalacji sanitarnych zewnętrznych: kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, ciepłowniczej, gazu ziemnego.3) Wykonanie przyłącza wodociągowego.4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1a, Nr 1b oraz Nr 1c do SWZ. Załącznik nr 1a dotyczy branży budowlanej, Załącznik nr 1b dotyczy branży elektrycznej, Załącznik nr 1c dotyczy branży sanitarnej. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składają się następujące dokumenty:1) Dokumentacja projektowa2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,3) Przedmiary robót.Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) oraz STWIOR. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub STWIOR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz specyfikacji technicznych.4.6. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 4.7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.4.8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego Gminy Mełgiew:Nr konta 79 8689 0007 3000 0867 2000 0050 w tytule przelewu podając adnotację: „Wadium, znak sprawy: ZP.271.17.2022” .12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego Gminę Mełgiew), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:1) Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:- co najmniej jedną robotę budowlaną, która obejmowała swoim zakresem budowę, rozbudowę, przebudowę lub modernizację budynku o kubaturze minimum 2.000 m3 o wartości robót nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł brutto.- Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót oraz wartość, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu;2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach