Przetargi.pl
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Dobieszynie o salę gimnastyczną wraz z zapleczem, I etap (sala gimnastyczna)

Gmina Jedlicze ogłasza przetarg

  • Adres: 38-460 Jedlicze, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 352 207 , fax. 134 352 025
  • Data zamieszczenia: 2019-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlicze
    Rynek 6
    38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie
    tel. 134 352 207, fax. 134 352 025
    REGON: 37044055400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlicze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Dobieszynie o salę gimnastyczną wraz z zapleczem, I etap (sala gimnastyczna)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącej Szkoły Podstawowej w miejscowości Dobieszyn ( ETAP I ) o salę gimnastyczną wraz z zapleczem sanitarno-higienicznym i magazynowym. Sala gimnastyczna wraz z zapleczem sanitarno-higienicznym i magazynowym zlokalizowana będzie od strony drogi powiatowej (w kierunku południowo – zachodnim) poprzez wydłużenie frontowej elewacji istniejącego budynku szkoły. Budynek jednokondygnacyjny z dwuspadowym dachem nad salą gimnastyczną o kącie nachylenia 15°oraz dachem płaskim o kącie nachylenia 2° nad zapleczem sanitarno-higienicznym. Powiązanie sali gimnastycznej z istniejącym układem komunikacji szkoły odbywać się będzie poprzez wydzielenie korytarza łączącego obie części. Zakres prac do wykonania obejmuje : 1. ETAP I 1.1. KONSTRUKCJA 1.1.1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.1.1.1. Roboty ziemne 1.1.1.2. Zasypanie skarp 1.1.2.ŁĄCZNIK (pom. 0.1, 0.2, 0.3, 0.5, 0.6, 0.7) 1.1.2.1. FUNDAMENTY 1.1.2.2. NADZIEMIE 1.1.2.3. DACH 1.1.3.SALA GIMNASTYCZNA 1.1.3.1. FUNDAMENTY 1.1.3.2. NADZIEMIE 1.1.3.3. DACH 1.2. ARCHITEKTURA 1.2.1.ŁĄCZNIK (pom. 0.1, 0.2, 0.3, 0.5, 0.6, 0.7) 1.2.1.1. IZOLACJE 1.2.1.2. ŚCIANY 1.2.1.3. PODŁOŻA 1.2.1.4. OKŁADZINY 1.2.1.5. DACH 1.2.1.6. ELEWACJA 1.2.2.SALA GIMNASTYCZNA (pom. 0.4) 1.2.2.1. IZOLACJE 1.2.2.2. ŚCIANY 1.2.2.3. OKŁADZINY 1.2.2.4. PODŁOŻA 1.2.2.5. DACH 1.2.2.6. ELEWACJA 1.2.3. STOLARKA 1.2.3.1. Stolarka okienna 1.2.3.2. Stolarka drzwiowa 1.3. SANITARKA 1.3.1. Budowa przyłącza wodociągowego 1.3.2. Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej 1.3.3. Instalacja wewnętrzna wodociągowa 1.3.4. Instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej 1.3.5. Instalacja c.o. 1.3.6. Instalacja gazowa 1.3.7. Kotłownia 1.3.8. Wewnętrzna instalacja hydrantowa 1.3.9. Wentylacja mechaniczna 1.4. ELEKTRYKA 1.4.1. Wewnętrzne linie zasilające 1.4.2. Rozdzielnice, złącza, WGP 1.4.3. Okablowanie wypustów oświetleniowych i łączników 1.4.4. Okablowanie gniazd 1.4.5. Osprzęt (łączniki, gniazda) 1.4.6. Oprawy oświetleniowe 1.4.7. Uziemienie, odgromówka, połączenia wyrównawcze 1.4.7.1. Uziemienie 1.4.7.2. Odgromówka 1.4.7.3. Połączenia wyrównawcze 1.4.8. System telewizji przemysłowej CCTV 1.4.9. Instalacja SWN (alarmowa) 1.4.10. Prace ogólnobudowlane uzupełniające 1.4.11. Pomiary 1.5. ZAGOSPODAROWANIE 1.5.1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.5.1.1. Usuniecie drzew 1.5.1.2. Rozbiórka nawierzchni 1.5.1.3. Rozbiórka ogrodzenia 1.5.2. DFA 1.5.2.1. Zadaszenie 1.5.2.2. Schody i podjazd dla NP 1.5.2.3. Balustrada schodów i podjazdu NP 1.6. ODPADY 1.6.1. Wywóz odpadów 1.7. WYPOSAŻENIE 1.7.1. Wyposażenie toalet 1.7.2. Wyposażenie sali gimnastycznej 1.7.3. Elewacja ( napis ) Uwaga: 1. Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt zapewni sobie dostęp do wody i energii elektrycznej na cele budowlane na czas realizacji Inwestycji. Koszt zużycia wody i energii elektrycznej w czasie realizacji inwestycji pokrywa Wykonawca. 2. W zakresie Wykonawcy jest dokonanie wszelkich uzgodnień z PSG sp. z o.o., PGE Dystrybucja S.A. oraz JPGKiM sp. z o.o. w celu likwidacji istniejących oraz wykonania nowych przyłączy ( gazowego, elektroenergetycznego, wody oraz kanalizacji sanitarnej). 3. W ofercie należy uwzględnić wykonanie ogrodzenia przy obiekcie sali gimnastycznej. Projektowane ogrodzenie należy wykonać od istniejącej furtki znajdującej się naprzeciw głównego wejścia do szkoły (w połowie odległości pomiędzy C i B) w kierunku narożnika B, następnie na odcinku B- A, oraz na odcinku A – F ( oznaczenie na Projekcie Zagospodarowania terenu ). Ogrodzenie istniejące na odcinku od furtki do punku B, następnie na odcinku B – A oraz istniejące w miejscu projektowanego budynku należy zdemontować wraz z fundamentem. Docelowa wysokość ogrodzenia mierząc od poziomu terenu powinna wynosić 1,85 m. Łączna długość ogrodzenia to ok. 96,12 mb. 1). Słupki ogrodzeniowe należy wykonać z rur prostokątnych o profilu zamkniętym 60 x 40 x 2mm długości 2,8m, ocynkowanych i malowanych w kolorze czarnym. Słupki należy zabetonować na głębokość 1,2 m poniżej poziomu terenu w formie pęcków o wymiarach 40 x 40cm (beton b-20) w rozstawie co 2,5m. Słupki powinny być od góry zaślepione daszkami z PVC. 2). Podmurówkę należy wykonać z płyt prefabrykowanych betonowych o wymiarach 249 x 30 x 6cm oraz łączników typu H. Łączniki podmurówki osadza się fundamentach słupów. Elementy podmurówki powinny być wykonane z betonu C35/45 i posiadać stalowe zbrojenie z siatki zgrzewanej fi 6mm. Alternatywnie można wykonać podmurówkę ręcznie poprzez zaszalowanie ław na terenie o grubości 20cm i wysokości 30cm.Należy pamiętać o zachowaniu dylatacji na łączeniu podmurówki z fundamentem słupów/łącznikami. 3). Wypełnienie pomiędzy słupkami należy wykonać z siatki ślimakowej powlekanej PVC o parametrach: - rozmiar oczka od 40x40mm, - średnica drutu min. 2-3mm -szerokość siatki – 1500mm - kolor czarny – RAL 9005 - łączniki, opaski do montaży siatki do słupków zgodnie z zaleceniami producenta Uwaga ! Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa). Kody CPV: 45000000-7 Roboty budowlane; 45111000-8 Roboty rozbiórkowe; 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne; 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne; 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych; 45422100-2 Stolarka okienna i drzwiowa; 45261200-6 Roboty blacharskie Zadanie zostanie wdrożone do realizacji po uzyskaniu dofinansowania z Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach ogłoszonego naboru „ Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej EDYCJA 2019”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 tys. złotych ( słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r Nr 42, poz. 275); 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony w Banku Spółdzielczym O/Jedlicze Nr konta bankowego: 48 8636 1028 2002 1400 0101 0010; 5. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Dobieszynie o salę gimnastyczną wraz z zapleczem, I etap”. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą lecz w osobnej zewnętrznej kopercie podpisanej „Wadium - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Dobieszynie o salę gimnastyczną wraz z zapleczem, I etap”. 8. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych , tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie . Wadium takie powinno obejmować cały okres zawiązania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 10. Okoliczności i zasady zatrzymania oraz zwrotu wadium, określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach