Przetargi.pl
Rozbudowa szkoły podstawowej w Dąbrówce

Gmina Dopiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-070 Dopiewo, ul. Leśna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 618 148 092
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dopiewo
    ul. Leśna
    62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
    tel. 0618148331 w 34, fax. 618 148 092
    REGON: 63125873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dopiewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa szkoły podstawowej w Dąbrówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45410000-4 Tynkowanie 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45442100-8 Roboty malarskie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45443000-4 Roboty elewacyjne 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa dwukondygnacyjnego obiektu szkolnego o jedno dodatkowe skrzydło dydaktyczne (parter + piętro) z 7 salami lekcyjnymi, zapleczem sanitarnym i szatniowym oraz dodatkowymi pomieszczeniami pomocniczymi. Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej oraz energetycznej wraz z wykonaniem nowej kanalizacji sanitarnej na terenie działki. Zmiana ukształtowania terenu zielonego na dziedzińcu wewnętrznym. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Wyposażenie zgodnie z kartą pomieszczeń. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji terenowej. W celu odbycia wizji terenowej z udziałem Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć do Zamawiającego stosowny wniosek, z propozycją daty i godziny wizji. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia wizji z jego udziałem w terminie do 5 dni od upływu terminu otwarcia ofert. 3. Termin wykonania zamówienia: a) termin zakończenia realizacji robót budowlanych i opracowanie dokumentacji odbiorowej, zgodnie z § 19 umowy – do 30.11.2020r. b) uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie wraz z poświadczoną przez ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej geodezyjną mapą inwentaryzacyjną – do 15.12.2020r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 60.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w niniejszym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale 10. 1-4 niniejszej SIWZ - Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ, 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów do oferty załączyć powinien zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach