Przetargi.pl
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bystrej III etap..

Gmina Bystra-Sidzina w Bystrej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-235 Bystra, Bystra 373
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystra-Sidzina w Bystrej
    Bystra 373 373
    34-235 Bystra, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystra-sidzina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bystrej III etap..
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie Rozbudowy Szkoły Podstawowej w Bystrej etap III. Obiekt jest budynkiem parterowym z poddaszem użytkowym połączonym łącznikiem z budynkiem Szkoły. Lokalizacja: Bystra, działka nr ewid. 35/20. Powierzchnia zabudowy - 678,82m2 Powierzchnia szkoły netto- 940,82m2 Powierzchnia łącznika netto- 34,94m2 Kubatura 6 250,00m2 Opis prac: Zakres robót obejmuje wykonanie między innymi: - roboty ogólnobudowlane wykończeniowe - elewacje wraz ociepleniem styropianem - montaż stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i drzwi zewnętrznych - instalacje wewnętrzne wodociągowe, kanalizacyjne, centralnego ogrzewania - biały montaż - Instalacja elektryczna, oświetleniowa, niskiego napięcia - Instalacja odgromowa - linia kablowa NN - instalacje zewnętrzne -wodociąg i kanalizacja i hydrantowa - kanalizacja deszczowa - zagospodarowanie terenu 4.1.1 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi : 4.2.Wielkość, zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Dokumentacja projektowa -załącznik nr 11 do SIWZ b) STWiOR -załącznik nr 12 do SIWZ c) Przedmiar robót- załącznik nr 9 do SIWZ, 4.3. Zamówienie będzie realizowane w okresie od podpisania umowy do 30.11.2015 r. 4.4. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 4.5. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego uproszczonego z cenami jednostkowymi sporządzony zgodnie z przedmiarem robót(zał. Nr 9 do SIWZ) 4.6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do pozwolenia na użytkowanie (protokoły z rozliczeniem wykonanych robót, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, dokumentację powykonawczą, zestawienie certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały). 4.7 Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów). 4.8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty minimalnie na okres 36- miesięcy, maksymalnie na okres 72- miesiące. 4.9. Tam gdzie w przedmiarze robót, projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art.30 ust1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewniają one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 4.10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 7 000,- zł (słownie złotych: siedem tysięcy). 13.2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z pózn. zm.). 13.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jordanowie nr rach.: 44 8799 0001 0000 0000 0462 0014, Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego. 13.4. Pozostałe formy wadium wymienione w pkt. 13.2. wymagają złożenia odpowiednich dokumentów w Kasie Urzędu Gminy Bystra-Sidzina, 34-235 Bystra 373 do dnia 01.04.2015 r. do godz. 10.00. 13.5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde jego żądanie w terminie związania ofertą w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bystra-sidzina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach