Przetargi.pl
Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Trzebiatowie przy ul. Długiej 11 o oddziały przedszkolne i pomieszczenia klasowe

Gmina Trzebiatów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-320 Trzebiatów, ul. Rynek
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3872984 , fax. 91 3872619
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebiatów
    ul. Rynek 1
    72-320 Trzebiatów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3872984, fax. 91 3872619
    REGON: 811684611
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebiatow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Trzebiatowie przy ul. Długiej 11 o oddziały przedszkolne i pomieszczenia klasowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Trzebiatowie przy ul. Długiej 11 o oddziały przedszkolne i pomieszczenia klasowe. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie Szkoły Podstawowej nr 2 o oddziały przedszkolne i pomieszczenia klasowe wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Trzebiatowie, na dz. o nr ewid. 32, Obręb 6 Trzebiatów. 3. Zaprojektowano nowe skrzydło dydaktyczne, jako niepodpiwniczone, dwukondygnacyjne, zawierające dwie odrębne, niepowiązane strefy funkcjonalne – przedszkole zlokalizowane na parterze i rozbudowę szkoły podstawowej na piętrze. W strefie przedszkola zaprojektowano pięć identycznych oddziałów przedszkolnych wyposażonych w szatnie i węzły sanitarne, pom. integracyjne i terapeutyczne, pom. administracyjne i pom. socjalne personelu oraz wydawania posiłków w systemie kateringowym ze zmywalnią. W strefie szkolnej, powiązanej bezpośrednio z piętrem budynku istniejącego, zaprojektowano cztery pomieszczenia do nauki z zapleczami gabinetowymi, gabinety terapeutyczne i sanitariaty dla uczniów. Niezależnie od skrzydła dydaktycznego projektuje się pion komunikacyjny przy zachodniej ścianie szczytowej projektowanego budynku mieszczący klatkę schodową oraz dźwig przystosowany do transportu osób niepełnosprawnych. Pion ten będzie zapewniał dostęp dla osób niepełnosprawnych do wszystkich kondygnacji nadziemnych szkoły, jak również, w powiązaniu z klatkami schodowymi projektowanymi w skrzydle dydaktycznym, zapewni zgodne z ob. przepisami ochrony przeciwpożarowej, warunki ewakuacji dla całego kompleksu szkolnego. W zakresie infrastruktury technicznej, przewiduje się rozbudowę istniejącej kotłowni gazowej oraz zakłada się wyposażenie pomieszczeń projektowanych w system wentylacji mieszanej: grawitacyjnej, hybrydowej oraz mechanicznej nawiewno-wywiewnej w części kuchennej oraz węzłów sanitarnych I piętra. Z uwagi na istniejące zagospodarowanie działki, w tym zespół boisk sportowych, zaprojektowano rozbudowę budynku istniejącego o skrzydło przyległe od strony północnej, pozostawiając bez zmian istniejący układ wejść, wjazdów, komunikacji pieszej i kołowej, jednakże projektując odrębne wejście na działkę do projektowanej części przedszkolnej z ul. Małej Kolejki, przy którym sytuuje się zespół parkingowy o 21 miejscach postojowych dla rodziców i personelu przedszkola w tym 2 miejsca przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Obszar pomiędzy projektowanym skrzydłem a salą gimnastyczną wyodrębnia się jako otwarty teren rekreacji ruchowej z placem zabaw przedszkola. Pas terenu wzdłuż ul. J. Kasprowicza pozostaje niezagospodarowany jako rezerwa terenowa pod dalszy rozwój zespołu szkolnego. Dane techniczne projektowanego budynku: - powierzchnia zabudowy: 1054,0 m2, - powierzchnia użytkowa: 1612,89 m2, - kubatura: 7401,05 m3, - wysokość max budynku: 9,68 m, - poziom +/- 0,00: 15,30 m.n.p.m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł - przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nr 63 8566 1026 0311 1100 2002 0006.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które należy załączyć do oferty: 1) Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiedni załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie wskazujące części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiedni załącznik nr 1 do SIWZ; 3) Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu - załącznik nr 2; 4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 3; 5) Zobowiązanie innego podmiotu, na podstawie art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Dokument ten należy złożyć w oryginale. 6) Pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału; 7) Dowód wniesienia wadium. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Wykonawca, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. (wzór oświadczenia - załącznik nr 6 do SIWZ), przy czym: - Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - W przypadku składania oferty wspólnej, ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną chyba że z treści pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 23 ust. 2 PZP wynika umocowanie pełnomocnika do złożenia takiego oświadczenia w imieniu Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. - Oświadczenie to należy złożyć w oryginale. 3. Wykonawca, w celu podpisania umowy, przedkłada Zamawiającemu: a) zabezpieczenie należytego wykonania umowy. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy gotówką, Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane, ale 30% tej kwoty pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. Natomiast poręczenie lub gwarancja na zabezpieczenie należytego wykonania umowy, wnoszona do zamawiającego najpóźniej wraz z zawarciem umowy, powinna obejmować także okres rękojmi. Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale XX SIWZ); b) Harmonogram rzeczowo – finansowy (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ); c) Oświadczenie kierownika budowy o przejęciu obowiązków; d) Oświadczenie kierownika budowy o sporządzeniu planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia BIOZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach