Przetargi.pl
Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 2 w Leżajsku z budową sali sportowej 32x20 m i z wyposażeniem dla potrzeb kształcenia ustawicznego

Gmina Miasto Leżajsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2427333 , fax. 017 2427333
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Leżajsk
    ul. Rynek 1 1
    37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 017 2427333, fax. 017 2427333
    REGON: 00052468300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lezajsk.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 2 w Leżajsku z budową sali sportowej 32x20 m i z wyposażeniem dla potrzeb kształcenia ustawicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: konstrukcyjnych, instalacyjnych i inżynieryjnych realizowanych w ramach projektu pod nazwą: Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 2 w Leżajsku z budową sali sportowej 32x20 m i z wyposażeniem dla potrzeb kształcenia ustawicznego. Dane ogólne budynku: - powierzchnia całkowita: 1.989,28 m2, - powierzchnia użytkowa: 1.399,35 m2, - powierzchnia zabudowy: 1.164,32 m2, - kubatura : 10.634,00 m3. Budynek zaprojektowano w konstrukcji tradycyjnej murowanej usztywnionej słupami żelbetowymi. Pokrycie dachu hali z blachodachówki, na drewnianej więźbie dachowej opartej na dźwigarach z drewna klejonego. Stropodach zaplecza kryty papą termozgrzewalną. W zakres zamówienia wchodzi również zagospodarowanie terenu: budowa miejsc parkingowych wraz z dojazdami i chodnikami, zjazd publiczny, przyłącza zewnętrzne do budynku oraz wyposażenie budynku. Szczegółowy zakres robót określają formularze cenowe, zawierające przedmiary robót - stanowiące załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50000
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest przygotowanie oferty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz złożenie jej w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności: - dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów (w tym wypełnionego i podpisanego formularza oferty, formularzy cenowych, niezbędnych oświadczeń, kosztorysów szczegółowych), - zatrudnienie przez Wykonawcę przeciętnie co najmniej 50 pracowników fizycznych i 5 pracowników personelu kierowniczego, - wykonanie przez Wykonawcę przynajmniej trzech podobnych zamówień, - osiągania rocznych przychodów ze sprzedaży usług budowlanych w wysokości 5.000.000 zł, - osiągania przez Wykonawcę zysku z prowadzonej działalności, - posiadanie przez Wykonawcę środków niezbędnych do realizacji zamówienia w wysokości 30 % wartości robót lub zdolności kredytowej odpowiadającej tej wysokości, - udzielenie 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, - ubezpieczenie całego zakresu wykonywanych robót na okres ich realizacji, dotyczy to w szczególności odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z wykonywanymi robotami, - zaakceptowanie warunków płatności: płatność następować będzie po odebraniu poszczególnych etapów robót, do wysokości 70 % wartości realizowanego etapu robót, w terminie do 30 dni od dostarczenia rachunku do zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Można przedkładać kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy przedłożyć następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i innych składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwych organów, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje wystawione przez zamawiających), - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników fizycznych i personelu kierowniczego w ciągu ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, - wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - uprawnienia do wykonywania funkcji kierownika budowy we właściwej specjalności , - zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego aktualne na dzień składania ofert. 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty: - sprawozdanie finansowe albo jego części (np. rachunku zysków i strat), a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to przedkłada dokumenty za ten okres, - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lezajsk.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach