Przetargi.pl
Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Poniatowskiego w Luboniu

Miasto Luboń ogłasza przetarg

  • Adres: 62-030 Luboń, pl. E. Bojanowskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 813 00 11 , fax. 61 813 00 97
  • Data zamieszczenia: 2014-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Luboń
    pl. E. Bojanowskiego 2 2
    62-030 Luboń, woj. wielkopolskie
    tel. 61 813 00 11, fax. 61 813 00 97
    REGON: 00052461900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubon.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Poniatowskiego w Luboniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 1 w Luboniu zlokalizowanej na dz. nr 42, obręb Żabikowo wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na użytkowanie. W ramach inwestycji wykonany zostanie również: remont elewacji istniejącego budynku szkoły, termomodernizacja istniejącej sali gimnastycznej, wykonanie zagospodarowania terenu, przebudowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej oraz kompleksowe wyposażenie wnętrz. Działka na której ma powstać nowy obiekt znajduje się na terenie układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków. Projektowany budynek dwukondygnacyjny zlokalizowany zostanie pomiędzy istniejącym budynkiem szkoły i sali gimnastycznej za pomocą dwóch parterowych łączników. W obiekcie projektuje się pięć sal lekcyjnych, salę dla zajęć ruchowych, jadalnię, pokój nauczycielski, sanitariaty, pomieszczenia porządkowe, szatnie. Parametry techniczne: powierzchnia zabudowy budynku: 621,00 m2 powierzchnia użytkowa : 988,00 m2 kubatura: 5 030,00 m3 ilość kondygnacji: 2 kondygnacje wysokość budynku: 8,11 m klasa odporności: D kategoria zagrożenia ludzi: ZLIII W obiekcie zaprojektowane zostały następujące instalacje: zimna woda z istniejącego przyłącza ciepła woda z istniejącego przyłącza kanalizacja sanitarna z odprowadzeniem do istniejącego na terenie przyłącza centralne ogrzewanie z istniejącej kotłowni w budynku dydaktycznym instalacja wentylacji instalacja odbiorcza elektryczna: (oświetlenia ogólnego, awaryjnego, ewakuacyjnego, zewnętrznego, gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, dla potrzeb wentylacji, oddymiana, odgromowej, sieci WiFi, dzwonkowej) Remont elewacji istniejącego budynku szkoły o powierzchni 667 m2 w ramach którego zostanie wykonane: czyszczenie elewacji, malowanie elewacji w technologii farb odpowiedniej dla obiektów zabytkowych Termomodernizacja sali gimnastycznej obejmująca swoim zakresem: ocieplenie budynku styropianem gr. 15 cm - tynk mineralny barwiony - cokół z płytek klinkierowych ocieplenie dachu wełną mineralną gr. 25 cm Zagospodarowanie terenu: usunięcie istniejących nawierzchni : - asfaltowa - 888 m2 - chodniki - 445 m2 - posadzka kamienna - 44 m2 usunięcie studni, przebudowa sieci kanalizacji deszczowej i sanitarne , demontaż ciepłociągu, sieci wodociągowej w obrysie budynku oraz prowadzenie ww sieci pod stropem parteru, wycinka oraz karczowanie drzew, wykonanie ciągów jezdnych, drogi żwirowej, chodników, miejsca parkingowego, renowacja trawników, montaż koszy na śmieci i ławek. Kompletne wyposażenie pomieszczeń zgodnie z projektem wyposażenia wnętrz. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należyta starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami oraz przepisami prawa. Wykonywane prace nie mogą utrudniać prowadzenia działalności oświatowej w tym prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej nr 1. Każde wejście na teren szkoły musi być uzgadniane z jej dyrekcją. Ewentualne spory co do tego czy dany rodzaj prac w określonym czasie utrudnia prowadzenia działalności oświatowej rozstrzyga jednostronnie Zamawiający. Konieczność powstrzymania prac z uwagi na kwestie oświatowe może być podstawą do wydłużenia terminów realizacji Umowy zgodnie z zasadami zmian umowy. Wykonawca ma uzyskać ostateczne pozwolenie na użytkowanie. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości i zakresu zamówienia zawarte w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank PBS O/Luboń konto 92 9043 1038 3038 0018 5244 0008. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie zamawiającego pokój: Kancelaria w holu. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty - informacja o sposobie jego wniesienia np. na druku oferty. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 01.07.2014r. do godz. 09:55. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 9.13 SIWZ. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9.9., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Pzp art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w Pzp art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn należących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubon.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach