Przetargi.pl
Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 11

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2012-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 11 w Zielonej Górze. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 1 do Programu funkcjonalno-użytkowego. 3. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie projektu wykonawczego pełnobranżowego i wybudowanie budynku dydaktycznego wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 279, 265/8, 265/9 obr.6 w Zielonej Górze ramach zadania : Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 11 wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Projektowana rozbudowa ma być utrzymana w charakterze budynku istniejącego. Wybudowany budynek będzie posiadał kubaturę: 4 088,66 m3 i powierzchnię zabudowy 357,66 m3. Rozbudowa budynku obejmuje: 3 sale lekcyjne, salę komputerową, świetlicę, gabinety, zaplecza, sanitariaty oraz komunikację i rekreację. Załącznikiem do programu funkcjonalno - użytkowego jest projekt budowlany na podstawie, którego Prezydent Miasta Zielona Góra udzielił pozwolenia na budowę decyzją nr 8/12 z dnia 09 stycznia 2012 roku. Całe zamierzenie przewidziane jest do realizacji jednoetapowej zgodnie z przyjętym harmonogramem. 4. Opracowanie projektu wykonawczego. a) opracowanie projektu wykonawczego wielobranżowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) w ilości 4 kpl. wraz z wersją elektroniczną na płycie CD- 2 kpl, b) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (wszystkie branże) po 4 kpl. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. (Dz..U Nr.202, poz.2072) obejmujących tylko rozwiązania zawarte w projektach wykonawczych wraz z wersją elektroniczną na płycie CD- 2 kpl, c) opracowanie harmonogramu realizacji robót - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną na płycie CD- 2 kpl. 4.1 Obowiązki Wykonawcy na etapie opracowywania projektu wykonawczego: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania minimum 3 spotkań roboczych Projektantów z Inwestorem i Użytkownikiem na etapie sporządzania projektu wykonawczego w celu omówienia przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych, które muszą zakończyć się pisemnymi protokółami podpisanymi przez strony, 2) Wykonawca zapewni opracowanie projektu wykonawczego z należytą starannością w sposób określony w decyzji o pozwoleniu na budowę i wymaganiami ustaw oraz obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) Opracowany projekt wykonawczy będzie wzajemnie skoordynowany technicznie i kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, 4) W opracowanym projekcie wykonawczym będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku uzgodnione z Zamawiającym na spotkaniach roboczych. 5. Budowa budynku dydaktycznego wraz z zagospodarowaniem terenu dla Szkoły Podstawowej nr 11 realizowana będzie na podstawie opracowanego projektu, programu funkcjonalno użytkowego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie dla wybudowanego obiektu. 6. Opis sposobu obliczenia ceny wykonania przedmiotu zamówienia na wykonanie Rozbudowy Szkoły Podstawowej nr 11 Zielona Góra, ul. Spawaczy 3d, działka nr 279, 265/8, 265/9. 1) Umowa będzie zawarta na całość prac projektowych i wykonawczych związanych z wykonaniem projektu wykonawczego i zrealizowaniem na podstawie opracowanego projektu inwestycji w ramach zadania Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 11 w Zielonej Górze. 2) Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie wszystkie koszty związane z realizacją robót objętych dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania robót oraz programem funkcjonalno - użytkowym w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacja przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. 3) Ustalona w umowie wysokość wynagrodzenia za przedmiot umowy w formie ryczałtu przysługującego Wykonawcy jest ostateczna niezależnie od rozmiaru prac projektowych, wykonawczych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. 4) W celu obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego oferenci otrzymają projekt budowlany wielobranżowy wraz z pozwoleniem na budowę określający zakres realizowanej inwestycji. Za ustalenie ilości prac projektowych, wykonawczych i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. 5) Złożenie przez Wykonawcę oferty oznacza ,że projekt budowlany jest kompletny i nadaje się do prawidłowego opracowania projektu wykonawczego i na jego podstawie zrealizowanie inwestycji. 6) Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; b) pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; d) wykonanie powykonawczej dokumentacji technicznej oraz mapy geodezyjnej powykonawczej (po 3 egz. dla każdej branży z oznaczeniem w kolorach wykonanych sieci i urządzeń wraz z określeniem rzędnych ułożenia sieci, rzędne końcówek rur osłonowych, średnice rur oraz rodzaje); e) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody, gazu i energii elektrycznej na potrzeby budowy; f) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; g) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; h) po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; i) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robot wraz ze wskazaniami objazdów i zapewnieniem dojazdu do istniejących posesji wraz z ewentualną budową tymczasowych odcinków dróg objazdowych wynikającej z przyjętej technologii robót. Organizację ruchu należy uzgodnić z właściwymi jednostkami. j) koszty związane z zajęciem pasa drogowego k) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu. l) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. 7. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 1) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia; 2) harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania prac. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia na okres 5 lat i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 60.000,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach