Przetargi.pl
Rozbudowa szkoły i budowa sali gimnastycznej w Komorowie

Gmina Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7468600 , fax. 29 7468600 wew. 30
  • Data zamieszczenia: 2017-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrów Mazowiecka
    gen. Władysława Sikorskiego 5
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 29 7468600 , fax. 29 7468600 wew. 30
    REGON: 550667913
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa szkoły i budowa sali gimnastycznej w Komorowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych w Komorowie, zlokalizowanego na działkach o nr ew. 452/2 i 453 w Komorowie, gmina Ostrów Mazowiecka, powiat ostrowski, województwo mazowieckie obejmująca nadbudowę istniejącego łącznika (części łączącej starszą i nowszą część szkoły), rozbiórkę istniejącej sali gimnastycznej oraz budowę nowego budynku sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Po stronie wykonawcy leży także uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Zamówienie udzielane jest w dwóch częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Część pierwsza objęta jest niniejszym postępowaniem, a druga dotyczy wyposażenia sali w sprzęt sportowy. Do wyceny i sporządzenia harmonogramu realizacji zadania należy uwzględnić fakt, że zadanie realizowane będzie bez wstrzymania pracy części szkoły. Zajęcia w szkole odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 (zakres dni wolnych od zajęć szkolnych określa „kalendarz roku szkolnego” dostępny na stronie internetowej www.men.gov.pl). Wszelkie prace budowlane powinny być zorganizowane z zastosowaniem szczególnych środków ostrożności oraz tak, aby nie zakłócały pracy szkoły. Prace uciążliwe, powodujące stały, nadmierny hałas, zapylenie należy wykonywać w terminie ustalonym z Dyrektorem Szkoły. Zamawiający informuje, że w dniu 20 marca 2017 r. od godziny 10:15 do godziny 11:00 odbędzie się wizja lokalna, której celem będzie zapoznanie się wykonawców z obiektem szkoły. Zbiórka przed budynkiem o godzinie 10:00. Adres: Zespół Szkół Publicznych w Komorowie, Komorowo, ul. Mazowiecka 81, 07-310 Ostrów Mazowiecka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniający wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty znajduje się w załącznikach do SIWZ: specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz przedmiarach. W przypadku podłogi sportowej na salach gimnastycznych (pomieszczenie 1.8 i 1.9) należy zastosować nawierzchnię z parkietu. W związku z tym wszędzie tam, gdzie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia występuje nazwa „wykładzina sportowa” do wyceny i realizacji zamówienia należy przyjąć parkiet dębowy lakierowany o grubości 22 mm. Występujące w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych - nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem „parametry równoważne - nie gorsze” Zamawiający rozumie parametry o standardach jakościowych co najmniej takich samych lub wyższych, niż wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej i przedmiarach. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć na własny koszt umowę ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowy, w tym od odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia robót montażowych do wysokości minimum wartości niniejszej umowy, przy czym ubezpieczonymi będą wykonawca oraz wszyscy podwykonawcy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) koordynowanie realizacji obowiązków umownych; 2) roboty rozbiórkowe; 3) roboty w zakresie instalacji elektrycznych i oświetlenia; 4) prace montażowe instalacji sanitarnych; 5) ręczne roboty ziemne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 40.000,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą w jednej z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu: 1) należy wpłacić na rachunek bankowy Gminy Ostrów Mazowiecka nr 04 8923 0008 0003 1046 2000 0006 z dopiskiem „IG.271.3.2017 Rozbudowa szkoły i budowa sali gimnastycznej w Komorowie” z zachowaniem należytej staranności, ponieważ za termin wniesienia przyjmuje się termin uznania kwoty na ww. rachunku bankowym; dokument, w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, potwierdzający dokonanie przelewu należy trwale dołączyć do oferty; 2) zostanie zwrócone na rachunek bankowy do zwrotu wadium wskazany w formularzu oferty, a gdy ten nie zostanie podany, na rachunek bankowy, z którego wadium wpłynęło do Zamawiającego; 3) zostanie zwrócone wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu na składanie ofert, niezwłocznie na jego wniosek. 4. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia: 1) powinien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie; 2) w przypadku wniesienia go przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinien zawierać informację, że dotyczy on wszystkich wykonawców, a nie tylko tego, na którego dokument został wystawiony; 3) powinien zostać dołączony na stałe do oferty w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, a oryginał powinien być dołączony do oferty. 5. W przypadku wycofania oferty, która została już zabezpieczona wadium, wykonawca we wniosku, o którym mowa w pkt XI.7.2) powinien uwzględnić informacje niezbędne do zwrotu wadium, w szczególności numer rachunku bankowego (w przypadku wadium w pieniądzu) lub adresu, pod który należy zwrócić zabezpieczenie (w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach