Przetargi.pl
Rozbudowa Szkółki Kontenerowej Nadleśnictwa Jarocin w zakresie budowy hali produkcyjnej z częścią magazynową i socjalno-biurową, przyłącza wodociągowego oraz instalacji zewnętrznej wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, rurociągu zasilającego nadziemny hydrant przeciwpożarowy

Nadleśnictwo Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, ul. Tadeusza Kościuszki 43
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7472319 w. 122 , fax. 062 7472415
  • Data zamieszczenia: 2014-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Jarocin
    ul. Tadeusza Kościuszki 43 43
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7472319 w. 122, fax. 062 7472415
    REGON: 25002773490000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_jarocin/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkółki Kontenerowej Nadleśnictwa Jarocin w zakresie budowy hali produkcyjnej z częścią magazynową i socjalno-biurową, przyłącza wodociągowego oraz instalacji zewnętrznej wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, rurociągu zasilającego nadziemny hydrant przeciwpożarowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa hali produkcyjnej z częścią magazynową i socjalno-biurową, przyłącza wodociągowego oraz instalacji zewnętrznej wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, rurociągu zasilającego nadziemny hydrant przeciwpożarowy na podstawie załączonej dokumentacji projektowej - załącznik nr 9 do SIWZ. Parametry charakterystyczne hali: - Łączna powierzchnia użytkowa: 2.283,11 m2 - Powierzchnia całkowita: 2.514,50 m2 - Kubatura: 14.282,00 m3 - Maksymalna wysokość hali siewu i części magazynowej: 7,68 m - Maksymalna wysokość części socjalno - biurowej: 9,15 m - Szerokość elewacji frontowej: 22,00 m Zakres obejmuje także wywóz dodatkowy wywóz karpiny w ilości: 500,00 m3 Z zadania wyłączone są prace związane z branżami: - doprowadzeniem i wykonaniem instalacji teletechnicznej - przyłącze, - drogi, - ogrodzenie, - zbiornik na wodę. Zakres obejmuje także uzyskanie przez Wykonawcę niezbędnych zgód, uzgodnień i pozwoleń dotyczącym ww. zamówienia od odpowiednich instytucji jak i administracji samorządowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu. Na dokumentację projektową opisującą zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10 do SIWZ - projekt budowlany i wykonawczy - załącznik nr 9 do SIWZ. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w pełnym zakresie przedmiotu zamówienia. Szczegółowe wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo zostały zawarte we wzorze umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, wykorzystania aukcji elektronicznej ani udzielenia zaliczek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452130003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100). Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wniesienia wadium zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_jarocin/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach