Przetargi.pl
Rozbudowa sytemu klimatyzacji wraz z dostosowaniem do wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynku przy Al. Marcinkowskiego 12 w Poznaniu

Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 185 23 59, 22 185 28 20 , fax. 22 185 25 40
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
    ul. Świętokrzyska 11/21 11/21
    00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 185 23 59, 22 185 28 20, fax. 22 185 25 40
    REGON: 00000222300019
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sytemu klimatyzacji wraz z dostosowaniem do wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynku przy Al. Marcinkowskiego 12 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu klimatyzacji wraz z dostosowaniem do wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynku przy Al. Marcinkowskiego 12 w Poznaniu. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania robót budowlanych w zakresie: 1) robót konstrukcyjnych i architektonicznych, przez : a) przygotowanie istniejącej konstrukcji nośnej pod zaprojektowany agregat wody lodowej łącznie z ekranem akustycznym, b) wykonanie konstrukcji nośnych pod jednostki zewnętrzne klimatyzacji typu multisplit, c) przebudowę części istniejących świetlików dachowych sali operacyjnej w obszarze zbliżonym do sąsiedniego budynku w celu uzyskania wymaganej odporności ogniowej na konstrukcję i pokrycie świetlików,, d) dostosowanie budynku do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony pożarowej w zakresie wydzielenia stref pożarowych, e) dostosowanie budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych, f) wymiana drzwi i okien na klatkach schodowych g) przebudowę wejścia do pomieszczeń socjalnych pod salą operacyjną połączone z likwidacją schodów zabiegowych łącznie z wejściem i wykonaniem nad schodami płyty stropowej h) wymianę drzwi do windy w piwnicy w celu dostosowania do wymagań ochrony przeciwpożarowej, i) przebudowę istniejącej ściany przeszklonej przy sekretariacie, z zachowaniem obowiązującego wystroju wnętrz w celu dostosowania do wymagań ochrony przeciwpożarowej, j) zabezpieczenie drewnianej konstrukcji dachowej oficyny od strony użytkowanych pomieszczeń w celu uzyskania odpowiedniej klasy odporności ogniowej, k) dostosowanie okna połaciowego klatki schodowej E do celów oddymiania, l) wykonanie izolacji termicznej stropodachu III piętra budynku głównego, m) montaż urządzeń technicznych na dachu, n) wykonanie robót dekarskich na dachu, o) wykonanie prac budowlanych i wykończeniowych po wykonanych instalacjach elektrycznych i sanitarnych, uzupełnienie ścianek działowych i sufitów podwieszanych, p) dostosowanie wyłazu na dach budynku głównego do wymogów obowiązujących przepisów, 2) instalacji elektrycznych przez: a) wykonanie zasilania urządzeń klimatyzacyjnych i przeciwpożarowych i innych nowoprojektowanych urządzeń, b) dostosowanie przejść przez oddzielenie płaszczyzn (pionowych i poziomych) do obowiązujących przepisów,, c) wymianę opraw oświetleniowych w świetlikach i w węźle sekretarsko-dyrektorskim, d) wykonanie instalacji elektrycznych w przebudowanych pomieszczeniach, e) przebudowę II ciągu zasilania, 3) instalacji elektrycznych niskoprądowych przez: a) rozbudowę i przebudowa systemu sygnalizacji pożaru, b) wykonanie instalacji monitoringu awarii urządzeń klimatyzacyjno-wentylacyjnych w pomieszczeniach technicznych, pracy agregatu wody lodowej oraz jednostek zewnętrznych klimatyzacji typu split, c) wykonanie systemu sterowania oddymianiem klatek schodowych, d) wykonanie dzwonka dla niepełnosprawnych przy drzwiach wejściowych, 4) instalacji sanitarnych, przez: a) montaż agregatu wody lodowej i naczynia wzbiorczego b) zainstalowanie przeciwpożarowych klap dymowych i odcinających na klatkach schodowych oraz w kanałach wentylacyjnych , c) modernizację (rozbudowę) instalacji chłodzenia i ogrzewania z elementami zintegrowanej automatyki, d) modernizację instalacji wod-kan i wymianę wewnętrznych skrzynek hydrantów przeciwpożarowych wraz z częściową zmianą usytuowania, e) wymiana klimatyzatorów typu split, f) wykonanie zabezpieczeń na przejściu kanałów i rurociągów instalacji sanitarnych przez przegrody wydzielenia pożarowego, g) wykonanie modernizacji układów wentylacyjnych, h) wykonanie izolacji rurociągów i kanałów wentylacyjnych, i) montaż automatycznych regulatorów przepływu przy klimakonwektorach oraz zaworów bezpieczeństwa przy układach wody lodowej. 3. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia będzie realizowany w czynnym obiekcie , co oznacza utrudnienia organizacyjne dla Wykonawcy. 4. Ponadto Wykonawca obowiązany będzie stosować obowiązujące u Zamawiającego przepisy dotyczące kontroli ruchu osobowego i materiałowego. 5. Budynek Narodowego Banku Polskiego Oddział Okręgowy w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 12 w Poznaniu położony jest w strefie ochrony konserwatorskiej. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131303
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający na etapie składania ofert będzie wymagał wadium w wysokości 60 000 zł (sześćdziesiąt tysięcy zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ będzie przesłana do Wykonawców zaproszonych do złożenia oferty
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach