Przetargi.pl
„Rozbudowa systemu sieci kanalizacji sanitarnej w Krasnymstawie: Zadanie II: ul. Witosa (ul. Witosa do granicy aglomeracji; ul. Ułańska; ul. Bławatna; ul. Wiśniowa; ul. Kwiatowa; ul. Gołębia; ul. Polna; ul. Kółkowa; ul. Kickiego; ul. Jabłonkowa; ul. Makowa; ul. Bohaterów Września; ul. Wójta Stanisława)”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22300 Krasnystaw, ul. Piekarskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 762 537 , fax. 825 766 830
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Piekarskiego 3
    22300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 825 762 537, fax. 825 766 830
    REGON: 11008453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkrasnystaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa systemu sieci kanalizacji sanitarnej w Krasnymstawie: Zadanie II: ul. Witosa (ul. Witosa do granicy aglomeracji; ul. Ułańska; ul. Bławatna; ul. Wiśniowa; ul. Kwiatowa; ul. Gołębia; ul. Polna; ul. Kółkowa; ul. Kickiego; ul. Jabłonkowa; ul. Makowa; ul. Bohaterów Września; ul. Wójta Stanisława)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach Kontraktu pn. „Rozbudowa systemu sieci kanalizacji sanitarnej w Krasnymstawie: Zadanie II: ul. Witosa (ul. Witosa do granicy aglomeracji;ul. Ułańska; ul. Bławatna; ul. Wiśniowa; ul. Kwiatowa; ul. Gołębia; ul. Polna; ul. Kółkowa; ul. Kickiego; ul.Jabłonkowa; ul. Makowa; ul. Bohaterów Września; ul. Wójta Stanisława) realizowane w ramach projektu „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Krasnymstawie”. Kontrakt realizowany będzie zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Budowy dla Robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego – Edycja 4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 (tłumaczenie 1. wydania 1999) - Czerwony FIDIC. Kontrakt współfinansowany jest ze środków Programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, w ramach działania 2.3. „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach”, oś priorytetowa II „Ochrona środowiska,w tym adaptacja do zmian klimatu”. Zakres zamówienia: W zakres niniejszego zadania, wchodzą następujące elementy robót obejmujące: - wykonanie pomiarów geodezyjnych, wytyczenie sieci kanalizacyjnej przed rozpoczęciem robót orazinwentaryzację powykonawczą, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie montażu i demontażu zabezpieczeń wykopów na czas montażu elementów sieci i przyłączy kanalizacyjnych, - zabezpieczenie skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem terenu na czas realizacji zadania, - wykonanie przejść pod przeszkodami terenowymi metodą przewiertu, - wykonanie odwodnienia wykopów dla potrzeb prowadzenia robót ziemnych, - wykonania robót montażowych rurociągów, - wykonanie robót montażowych studni kanalizacyjnych oraz pompowni ścieków, - wykonanie robót instalacyjnych z zakresu zasilenia i AKPiA pompowni ścieków z przystosowaniem do pracy wsystemie monitoringu i sterowania radiowego istniejącego na terenie inwestycji wraz z komputerem do obsługi wizualizacji pracy pompowni, - zakup i montaż podliczników energii elektrycznej do instalacji zalicznikowej właścicieli posesji w celuo pomiarowania pracy przepompowni przydomowych, - wykonanie ogrodzeń zabezpieczających teren pompowni, - badania wykonanych robót, - zapewnienie dojazdu do posesji, - rozbiórkę oraz odtworzenie elementów drogowych, - w przypadku zniszczenia - naprawa nawierzchni dróg, wjazdów i ogrodzeń oraz innych własności publicznych i prywatnych, - zakup agregatu prądotwórczego przewoźnego o mocy min. 20kW. - dołączenie i dostosowanie nowo wybudowanych pompowni sieciowych do systemu sterowania i wizualizacji pracy przepompowni realizowanego w ramach projektu pn.: „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Krasnymstawie”. UWAGA: Zadanie II (teren zamknięty) obejmuje niżej wymienione odcinki sieci kanalizacyjnej: • Sw 326 – Sw 335 (ul. Stokowa) • PPw1- Sw 272 (ul. Kickiego) • oraz przepompownię Ps4. Pełny zakres informacji zawarty w dokumentacji przetargowej dostępnej na stronie www.pgkkrasnystaw.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Kwota wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu to: 170 000,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy PLN 00/100). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Pełny zakres informacji zawarty w dokumentacji przetargowej dostępnej na stronie www.pgkkrasnystaw.pl
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty Wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia zwanego dalej: „ Jednolitym dokumentem „ lub „JEDZ”. Informacje zawarte w JEDZ stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 6.2 i 6.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,– JEDZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia (w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby) warunków udziału w postępowaniu składa także JEDZ tych podmiotów wraz z ich pisemnym Zobowiązaniem do udostępnienia zasobów (załącznik nr 4 IDW). Ponadto do oferty należy dołączyć: a) Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności wg załącznika nr 1 do SIWZ oraz wykaz doświadczenia ekspertów do oceny kryterium doświadczenia wg załącznika nr 1a do SIWZ; b) Wykaz cen; c) Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginale bezpośrednio do oferty. d) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia, określające zakres udzielonych pełnomocnictw (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). 2) Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia znajduje się w dokumentacji przetargowej dostępnej na stronie www.pgkkrasnystaw.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach