Przetargi.pl
Rozbudowa systemu montażu obrazu i dźwięku filmowego

Instytucja Filmowa "Silesia-Film" ogłasza przetarg

  • Adres: 40-008 Katowice, ul. Górnicza 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2068861 do 63 w. 23 , fax. 032 2598388
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytucja Filmowa "Silesia-Film"
    ul. Górnicza 5 5
    40-008 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2068861 do 63 w. 23, fax. 032 2598388
    REGON: 27665489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesiafilm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu montażu obrazu i dźwięku filmowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest upgrade i reorganizacja istniejącego systemu edycyjnego. Proces implementacji nowego środowiska musi odbyć się z jak najmniejszą przerwą w pracy systemu. Nowy system routingu musi zapewniać funkcjonalność multi-standardową co oznacza iż urządzenia technologiczne muszą pracować w standardzie SDSDI jak i w HDSDI. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wraz z ofertą opisu funkcjonalności przyszłych pomieszczeń wraz z nowym rozkładem urządzeń w pomieszczeniach oraz w aparaturze centralnej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu oraz instalacji uwzględniając istniejące w obecnym systemie urządzenia wraz z urządzeniami będącymi przedmiotem niniejszego przetargu. Wykonawca w ramach instalacji musi wykonać wszystkie niezbędne adaptacje instalacyjne - kanały oraz przeloty kablowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324131002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia, jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia b)Posiadają doświadczenie oraz wykażą, że zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy zadanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia rozumie się wykonanie co najmniej jednej realizacji obejmujących dostawy odpowiadające swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 160 000,- zł. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków: zasada spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6-miesięcy przed dniem składania ofert, b) oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, c) wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Uwaga! Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605). Oferty wspólne: - W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. - Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w pkt a), c), muszą przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum/wspólników spółki osobno. - Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji w %
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.silesiafilm.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach