Przetargi.pl
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w Żyrardowie (o dwie kamery zlokalizowane na skrzyżowaniu ul. Waryńskiego i ul. Ossowskiego oraz skrzyżowaniu ul. Jedności Robotniczej z ul. Jodłowskiego)

Gmina Żyrardów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8581567 , fax. 046 8553782
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żyrardów
    Plac Jana Pawła II 1 1
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8581567, fax. 046 8553782
    REGON: 00059289700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w Żyrardowie (o dwie kamery zlokalizowane na skrzyżowaniu ul. Waryńskiego i ul. Ossowskiego oraz skrzyżowaniu ul. Jedności Robotniczej z ul. Jodłowskiego)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Żyrardowa o dwie kamery, przy wykorzystaniu infrastruktury istniejącego systemu monitoringu. Na zakres finansowo-rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się: 1) budowa dwóch stalowych słupów energetycznych stanowiących konstrukcję nośną dla kamer zlokalizowanych na: a) skrzyżowaniu ul. Waryńskiego i ul. Ossowskiego, b) skrzyżowaniu ul. Jedności Robotniczej z ul. Jodłowskiego 2) montaż na ww. słupach dwóch zintegrowanych, dualnych kamer szybkoobrotowych oraz dwóch par nadajnik - odbiornik wraz z doprowadzeniem zasilania zapewniającego prawidłowe funkcjonowanie urządzeń. 3) budowa dwóch odcinków sieci światłowodowej na części ulicy Ossowskiego i ulicy Jedności Robotniczej łączących nowe kamery z istniejącą magistralą światłowodową (zgodnie z trasą wyznaczoną w projekcie), 4) budowa słupa energetycznego stanowiącego konstrukcję nośną światłowodu, 5) rozbudowa centrum monitorowania w Straży Miejskiej zapewniająca odbiór i zapis sygnału z ww. kamer, 6) zakup, dostawa i montaż wszystkich elementów przedmiotu zamówienia zgodnie z zestawieniami znajdującymi się w dokumentacji technicznej, 7) koszt zajęcia pasa drogowego i umieszczenia urządzeń w pasie drogi wraz z opracowaniem projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas trwania robót (ustawienie słupów energetycznych w pasie drogowym) i uzgodnienie z właściwym Zarządcą Drogi i Zarządzającym Ruchem, 8) uzgodnienie z Zakładem Energetycznym w Żyrardowie zasilania kamer w energię elektryczną oraz terminów i zakresu wyłączenia prądu dla bezpiecznego wykonania pracy. 9) koszt wizji lokalnej istniejącego systemu monitoringu wizyjnego w celu zapewnienia dostawy i montażu sprzętu kompatybilnego z istniejącym systemem. 10) szkolenie personelu wraz z instruktażem. 11) koszty przygotowania i przeprowadzenia odbioru technicznego przedmiotu zamówienia, w szczególności odbiory częściowe, niezbędne pomiary, obsługa geodezyjna. Wszystkie nowe urządzenia (kamery, monitory, nadajniki, odbiorniki itd.) muszą zapewniać pełną współpracę z już istniejącym systemem monitoringu wizyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie ma obowiązku wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą, że: - robotami budowlanymi w zakresie objętym zamówieniem kierować będą osoby, posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz posiadają aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego; - z należytą starannością zrealizowali w ostatnich 5 latach tj. 2004-2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o podobnym zakresie rzeczowym lub wartości jak w niniejszym postępowaniu; Za roboty o podobnym zakresie rzeczowym i wartości jak w niniejszym postępowaniu należy uznać roboty budowlane w zakresie budowy (rozbudowy) monitoringu wizyjnego o wartości min. 70.000 zł. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia oraz inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę wg wzoru (Załącznik nr 1 do SIWZ) zobowiązani są złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej o prowadzeniu działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego lub potwierdzonego za zgodność ze stanem aktualnym wpisu nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) kserokopię ważnej koncesji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5) Pisemne oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych. 6) Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat o podobnym (w rozumieniu pkt.5 lit.b niniejszej siwz) zakresie rzeczowym i wartościowym jak w niniejszym postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem Nr 2) 7) Dokumenty potwierdzające, że roboty ujęte w ppkt. 6 zostały wykonane należycie, np. referencje. 8) Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz zakresem wykonywanych przez nich czynności. 9) Wykaz pracowników nadzoru w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, posiadających wymagane kwalifikacje i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (zgodnie Załącznikiem Nr 3) 10) Uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego dla osób przedstawionych w wykazie pracowników nadzoru. 11) Upoważnienie lub pełnomocnictwo do podpisania oferty, (jeżeli jest ono wymagane).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach