Przetargi.pl
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w Muzeum” i „Modernizacja instalacji teletechnicznej SAP w Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu”

Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, Szydłowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3329281 w. 20, , fax. 48 3329281
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
    Szydłowiecka 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3329281 w. 20, , fax. 48 3329281
    REGON: 14585771600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://muzeum-radom.bip.net.pl/?c=221

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w Muzeum” i „Modernizacja instalacji teletechnicznej SAP w Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I zamówienia dotyczy robót budowlanych pn. „Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w Muzeum” polegających na budowie kanalizacji teletechnicznej wraz instalacją systemu kamer wraz z zasilaniem elektrycznym i sterowaniem zlokalizowanych; - na terenie „Małej Wioski” - na terenie „Wiatraka z Wierzbicy” - na terenie „obszaru stawu” oraz w obszarze nowego ogrodzenia w zachodniej części terenu Muzeum, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (załącznik 2a do SIWZ). Część II zamówienia dotyczy robót budowlanych pn. „Modernizacja instalacji teletechnicznej SAP w Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu”, polegających na naprawie i modernizacji istniejącej sieci kablowej SAP w MWR wraz z reorganizacją architektury pętli dozorowych oraz wymianą części elementów pętli dozorowych zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (załącznik 2b do SIWZ). W ramach wykonania zamówienia Wykonawca ma obowiązek poinformowania Mazowieckiego Konserwatora Zabytków w zakresie wskazanym w Decyzji (jeżeli dotyczy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść (do upływu terminu składania ofert) wadium w wysokości: a) w przypadku składania oferty dotyczącej I części zamówienia 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych), b) w przypadku składania oferty dotyczącej II części zamówienia 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych), c) w przypadku składania oferty dotyczącej I i II części zamówienia 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych). 2) Wadium można wnieść w: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 86 1020 1042 0000 8202 0380 5702 z adnotacją „Wadium – Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w Muzeum” i/lub „Modernizacja instalacji teletechnicznej SAP . Kopię dowodu wpłaty załączyć do oferty. 4) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie odrzucona, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy – Pzp. 5) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7) Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12) Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 13) Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu (na którąkolwiek część zamówienia) muszą posiadać koncesję MSWiA na świadczenie usług w zakresie technicznej ochrony mienia, określoną przepisami ustawy o ochronie mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U z 2018 r poz. 2142 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach