Przetargi.pl
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego na terenie miasta Koluszki

Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-040 Koluszki, ul. 11-go Listopada
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 256 700 , fax. 447 145 840
  • Data zamieszczenia: 2019-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
    ul. 11-go Listopada 65
    95-040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 447 256 700, fax. 447 145 840
    REGON: 59064836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego na terenie miasta Koluszki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie 32 nowych punktów kamerowych na terenie miasta Koluszki wraz z przyłączem energetyczny w formule zaprojektuj i wybuduj. Roboty należy zaprojektować i przeprowadzić zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do siwz. 2. Zakres prac projektowych obejmuje: 1) Sporządzenia projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, warunkami, opiniami, zezwoleniami, badaniami i pomiarami koniecznymi do prawidłowej realizacji inwestycji - w ilości 5 egz. w wersji papierowej. 2) Wykonanie kosztorysu inwestorskiego na zaprojektowane roboty – w ilości 2 egz. w wersji papierowej, 3) Sporządzenia specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zawierającej standardy wykonania robót budowlanych w zakresie jakości, sposobu wykonania, właściwości wyrobów budowlanych, oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót – w ilości 2 egz. w wersji papierowej, 4) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych. 5) Wykonanie map do celów projektowych/ uzyskanie map do celów lokalizacyjnych. 6) Uzyskanie warunków technicznych od PGE Dystrybucja. 7) Uzyskanie w imieniu zamawiającego zgód właścicieli na wejście w grunt. 8) Pełnienie przez projektanta nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. 9) Dokumentacja musi zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia i zatwierdzenia oraz wymagane deklaracje zgodności. 10) Całość opracowanej dokumentacji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie .pdf, .dwg. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) Wykonanie 32 nowych punktów kamerowych wraz z przyłączem energetycznym i wymianę istniejących kamer, 2) Dostosowanie istniejących punktów kamerowych do nowego systemu monitoringu, 3) Dostosowanie wybudowanego systemu monitoringu do przyjęcia obrazu z systemu monitoringu wizyjnego (29 kamer o rozdzielczości 2,0 Mpx), który zostanie wybudowany w obrębie terenu rekreacyjnego w Lisowicach w ramach zadania „Rozwój gospodarki turystycznej w miejscowości Lisowice, gmina Koluszki.” 4) Wykonanie obsługi geodezyjnej, 5) Wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektu, 6) Wykonanie dla wszystkich punktów światłowodowych linii kablowych, 7) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 8) Zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp i p.poż., 9) Uporządkowanie terenu w obrębie realizowanych robót budowlanych, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy – załącznik nr 9 do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32323500-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz. 2) Potwierdzenie wniesienia wadium. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach