Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy 3/5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (+48 22) 443 14 00 , fax. (+48 22) 50 50 673
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
Pl. Bankowy 3/5 3/5
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (+48 22) 443 14 00, fax. (+48 22) 50 50 673
REGON: 01525964000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego miasta stołecznego Warszawy o system monitorowania rzeki Wisły - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu monitorowania nabrzeży Wisły na potrzeby Komisariatu Rzecznego Policji, a w szczególności zainstalowanie czterech kamer obrotowych wraz z siecią transmisyjną - okablowaniem, urządzeniami do transmisji radiowej, urządzeniami aktywnymi sieci, urządzeniami i oprogramowaniem do zarządzania i rejestracji obrazu, uruchomieniem Centrum Oglądowego na terenie Komisariatu Rzecznego Policji oraz pełna integracja nowych punktów kamerowych z Systemem Monitoringu Wizyjnego miasta stołecznego Warszawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323332008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy; 1.2. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali, co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł. brutto każde, polegające na uruchomieniu systemu monitoringu wizyjnego miast (dostawa urządzeń i ich instalacji niezbędna do prawidłowego funkcjonowania systemu monitoringu); 1.3. wykażą, że dysponują lub będą dysponować trzema osobami, które pełnić będą funkcję instalatorów, przeszkolonych w zakresie instalacji oferowanych kamer oraz posiadających licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia; Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów załączonych do złożonej oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ; b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł. brutto każde, polegające na uruchomieniu systemów monitoringu wizyjnego miast (dostawa urządzeń i ich instalacji niezbędna do prawidłowego funkcjonowania systemu monitoringu); wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; d) dokumenty potwierdzające, że prace wyszczególnione w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wykonane należycie (np. referencje); e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca przewidzianych do realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, f) zaświadczenie producenta lub dystrybutora oferowanych kamer o ukończeniu szkolenia oraz kopie licencji pracowników zabezpieczenia technicznego II stopnia dla osób wymienionych powyżej; g) zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 2) Ustawy - w przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php,
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- TA/ZP-60/2015 dostawa kamery wideo wraz z akcesoriami
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa zintegrowanego stanowiska projektowania i charakteryzacji systemów przetwarzania i analizy obrazów Postępowanie nr WEiTI/172/S/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa zintegrowanego stanowiska projektowania i charakteryzacji systemów przetwarzania i analizy obrazów Postępowanie nr WEiTI/82/S/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-08-21 - Dostawa zintegrowanego stanowiska projektowania i charakteryzacji systemów przetwarzania i analizy obrazów 3D. Postępowanie nr WEiTI/119/S/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-06-25 - DOSTAWĘ GŁOWICY OBSERWACYJNEJ, AUTOPILOTÓW, KOMPONENTÓW DO BUDOWY ŚMIGŁOWCÓW UAV, STACJI TRAKUJĄCEJ ORAZ BEZPRZEWODOWYCH ŁĄCZY KOMUNIKACYJNYCH
Dodano: 2015-05-29 - Dostawa profesjonalnej kamery do realizacji materiału wideo na potrzeby Studenckiej Telewizji TVPW. Nr postępowania: ZP/D/KK/10/2015
Dodano: 2015-05-14 - Dostawa zintegrowanego stanowiska projektowania i charakteryzacji systemów przetwarzania i analizy obrazów 3D. Postępowanie nr WEiTI/93/S/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-05-14 - TA/ZP-18/2015 Dostawa kamer
Dodano: 2015-04-20 - Dostawa profesjonalnego sprzętu audio wideo w ramach Projektu System Informacyjny o infrastrukturze szerokopasmowej i portal Polska Szerokopasmowa, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013; Oś priorytetowa 7. Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji.
Dodano: 2014-10-17 - Instalacja systemu monitorowania CCTV akwenu Jeziora Zegrzyńskiego dla potrzeb służb ratowniczych Legionowskiego WOPR
Dodano: 2014-08-06