Przetargi.pl
Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego miasta Głuchołazy

Burmistrz Głuchołaz ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4092100 , fax. 077 4092101
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Głuchołaz
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 077 4092100, fax. 077 4092101
    REGON: 00052454200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego miasta Głuchołazy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa monitoringu wizyjnego CCTV na terenie miasta Głuchołazy oraz Urzędu Miasta i obejmuje dostawę, montaż oraz uruchomienie urządzeń. W realizacji przedsięwzięcia rozbudowy systemu przewiduje się montaż dodatkowych kamer monitoringu miejskiego spełniające wymogi pod względem telemetrii. Łączność radiowa w następujących lokalizacjach: Teren miasta: 1. Park Zdrojowy - Zajazd Pod Bukiem, 2. ulica Jana Pawła II 38 , POLONIA, 3. ulica Jana Pawła II ,11-23 KRAB 4. ulica Bohaterów Warszawy 19, 5. ulica Opolska 2 -Most Andrzeja 6. Rynek 32 Dodatkowo w ramach realizacji Zamówienia przewiduje się modernizację istniejących punktów kamerowych zlokalizowanych: 1. ul. Bohaterów Warszawy-Sikorskiego 2. Rynek 15 Teren urzędu Miasta Instalacja 2 kamer (wejście główne oraz tylne) wraz z koniecznym okablowaniem oraz uruchomienie systemu monitoringu lokalnego. Zakres Robót : - Wykonania okablowania kamer zewnętrznych - Wykonania okablowania kamer wewnętrznych - Montaż kamer zewnętrznych - Montaż kamer wewnętrznych - Montaż urządzeń do przesyłu sygnału drogą radiową - Montaż monitora - Uruchomienie i zaprogramowanie - Przeszkolenie użytkowników systemu Materiały Dostawa niżej wymienionych materiałów : L.p. Nazwa urządzenia lub materiału oraz ilość: I.1. Kamera na głowicy szybkoobrotowej - szt. 6 I.2. Transmiter IP- szt. 8 I.3. Stacja zarządzania i zapisu- szt. 1 I.4. Oprogramowanie zarządzające- szt. 1 I.5. Klawiatura sterująca 3D- szt. 1 I.6. Monitor LCD 22 szt. 1 I.7. System łączności radiowej I.7.1. Stacja kliencka - szt.5 I.7.1.2. Stacja przerzutowa- szt. 2 I.7.1.3. Stacja bazowa - 1 kmpl. I.8. Materiały instalacyjne (kable, rury, korytka, itp.) - 1 kmpl. II.1. Kamera kopułkowa d&n wraz z zasilaczem - szt.2 II.2. Materiały instalacyjne (kable, rury, korytka, itp.) - 1 kmpl Całość zamówienia winna być zgodna z projektem wykonania rozbudowy systemu monitoringu (Metryka Projektowa - Aneks nr 1) oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322300004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2007r Nr 223, poz.1655z późn.zm.) Prawo zamówień publicznych 2. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . Brak spełnienia któregokolwiek warunku wymienionego poniżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z niniejszego postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców niniejszy dokument winien być złożony przez każdego z Wykonawców oddzielnie) 2. oświadczenia wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców niniejsze oświadczenie może być złożone łącznie) 3. wykaz wykonanych usług (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz) zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie), obejmujących wykonanie minimum dwóch usług w zakresie rozbudowy lub budowy monitoringu CCTV o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł brutto każdej z nich., których realizację zakończono i odebrano protokołem odbioru końcowego do dnia upływu terminu składania ofert - wraz z załączeniem kopii dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje ). Uwaga: wykaz zamówień musi zostać opieczętowany i podpisany przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawcę. 4. wykaz dysponowania osobami ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 )zdolnymi do wykonania zamówienia lub w przypadku gdy nimi nie dysponuje a posiada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. Wykonawca wskaże co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych co najmniej w ograniczonym zakresie. Do niniejszego wykazu należy dołączyć posiadane uprawnienia wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do OIIB . II. Do Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP ma zastosowanie ponadto § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U.Nr 87,poz.605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji na rozbudowę systemu monitoringu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2009
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną