Przetargi.pl
Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego miasta Głuchołazy .

Burmistrz Głuchołaz ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4092100 , fax. 077 4092101
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Głuchołaz
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 077 4092100, fax. 077 4092101
    REGON: 00052454200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego miasta Głuchołazy .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego miasta Głuchołazy . Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa monitoringu wizyjnego CCTV na terenie miasta Głuchołazy i obejmuje dostawę, montaż oraz uruchomienie urządzeń. W realizacji przedsięwzięcia rozbudowy systemu przewiduje się montaż kamer monitoringu miejskiego spełniające wymogi pod względem telemetrii /łączność radiowa w następujących lokalizacjach: Teren miasta: Park Zdrojowy - Zajazd Pod Bukiem, ulica Jana Pawła II 38 - POLONIA, ulica Jana Pawła II ,11-23 - KRAB ulica Bohaterów Warszawy 19, ulica Opolska 2 - Most Andrzeja Rynek 32. Dodatkowo w ramach realizacji Zamówienia przewiduje się modernizację istniejących punktów kamerowych zlokalizowanych: ul. Bohaterów Warszawy/Sikorskiego Rynek 15 Zakres Robót : Wykonanie okablowania kamer zewnętrznych Montaż kamer zewnętrznych Montaż urządzeń do przesyłu sygnału drogą radiową Montaż monitora Uruchomienie i zaprogramowanie Przeszkolenie użytkowników systemu. Całość zamówienia winna być zgodna z projektem wykonania rozbudowy systemu monitoringu (Metryka Projektowa, Metryka Projektowa - Aneks nr 1) oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kart katalogowych oraz deklaracji zgodności na zaproponowane urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322350009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,- . Słownie złotych: dwa tysiące zł. 2. Forma Wadium 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie: - iż Wykonawca, który złożył ofertę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw; - iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) Postanowienia pkt 11.2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 11.2.1)b) i 11.2.1)e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: WBK S,A. 29 1090 2167 0000 0005 6200 0051z dopiskiem : Wadium na rozbudowę monitoringu wizyjnego w Głuchołazach . Zaleca się do oferty dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz należy dołączyć w oryginale do oryginalnego egzemplarza oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: - jeżeli Wykonawca, który złożył ofertę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u. p.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; - jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2007r Nr 223, poz.1655z późn.zm.) Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokonywanie oceny spełnienia warunków odbędzie się na zasadzie spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej . (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców niniejszy dokument winien być złożony przez każdego z Wykonawców oddzielnie) 2. oświadczenia wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców niniejsze oświadczenie może być złożone łącznie) 3. wykaz wykonanych usług zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie), obejmujących wykonanie minimum jednej usługi w zakresie rozbudowy lub budowy monitoringu CCTV - miejskiego, na bazie radiowej transmisji sygnałów o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, których realizację zakończono i odebrano protokołem odbioru końcowego do dnia upływu terminu składania ofert - wraz z załączeniem kopii dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje ). Uwaga: wykaz zamówień musi zostać opieczętowany i podpisany przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawcę. 4. wykaz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub w przypadku gdy nimi nie dysponuje a posiada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. Wykonawca wskaże co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych co najmniej w ograniczonym zakresie. Do niniejszego wykazu należy dołączyć posiadane uprawnienia wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do OIIB .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji na rozbudowę systemu monitoringu ( nie obejmującą okresu gwarancji w zakresie dostarczonych urządzeń i oprogramowania )
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2009
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną