Przetargi.pl
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Dzielnicy XI

Straż Miejska Miasta Krakowa ogłasza przetarg

  • Adres: 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 68 82 154 , fax. 12 68 82 292
  • Data zamieszczenia: 2013-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Krakowa
    ul. Dobrego Pasterza 116 116
    31-416 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 68 82 154, fax. 12 68 82 292
    REGON: 35000739900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Dzielnicy XI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa monitoringu wizyjnego Dzielnicy XI - na osiedlu Piaski Nowe w Krakowie i obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń. 2.Zakres zamówienia (najważniejsze elementy zamówienia): - dostawa i montaż dwóch kamer szybkoobrotowych IP Raiden RNC-2205 lub równoważnych; - dostawa i montaż konwertera światłowodowego AT-MC103XL-20 lub równoważnego; - dostawa i montaż switcha światłowodowego 8-portowego Cisco SRW208G-K9-G5 lub równoważnego; - dostawa i montaż zasilacza UPS 2000VA w wersji rack; - skonfigurowanie urządzeń centrum monitoringu, pozwalające na pracę systemu, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej, - przeszkolenie pracowników obsługi monitoringu. 3. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w opisie technicznym przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji. 4. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy objęte ofertą zawierają także: 1) organizację i zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac. 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3) uzyskanie dodatkowych uzgodnień, pozwoleń, które okażą się niezbędne przy realizacji zamówienia na podstawie oddzielnego pełnomocnictwa udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego, a w szczególności od zarządców i właścicieli terenu. 4) właściwe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca pracy. 5) przeszkolenie osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia w zakresie przepisów BHP. 5. Odbioru przedmiotu zamówienia dokona Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy, w dniu wymaganego terminu wykonania zamówienia, chyba, że Wykonawca wcześniej zgłosi gotowość do odbioru. 6. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcę protokół odbioru przedmiotu zamówienia. 7.Wymagany okres gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy. 8.Szczegółowy opis zamówienia zawierają: załączniki do SIWZ nr 8a, 8b, 8c, 8d (kosztorys ofertowy), 9 (przedmiar), 10 (opis - projekt przetargowy), 11 (rysunki od 1 do 4) oraz 12 (załącznik Nr 1 do przedmiaru określający parametry urządzeń). 9.Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych elementów, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, o parametrach równorzędnych lub wyższych od wskazanych w przedmiarze (zał. 9 i zał. 12 do SIWZ). W przypadku zastosowania elementów równoważnych Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłową pracę całości systemu z uwzględnieniem jego elementów oraz kompatybilność w pełnym zakresie z dotychczas istniejącym systemem. Zamawiający przewiduje dalszą rozbudowę w latach następnych sieci monitoringu wizyjnego Dzielnicy XI, w miarę posiadanych środków finansowych. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 32.23.40.00-2, 32.42.10.00-0, 32.42.20.00-7 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322340002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w kwocie: 950,00 zł (dziewięćset pięćdziesiąt zł 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy, przy czym wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić: - przelewem na rachunek Zamawiającego: 03 1240 4722 1111 0010 3082 8712 prowadzony w Banku Pekao S. A. - przed upływem terminu składania ofert (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego). - wadium może być wpłacone wyłącznie w złotych (PLN). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez PARP, należy wnieść poprzez złożenie oryginału odpowiednich dokumentów w kasie Straży Miejskiej Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, II piętro. Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem oraz pokwitowanie złożenia oryginału w kasie SMMK należy dołączyć do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą Wykonawcy, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z przepisami ustawy, lub zatrzyma w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach