Przetargi.pl
Rozbudowa systemu monitoringu Miasta Brzegu II etap- część IV

Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0077 4169950 , fax. 077 4169952
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu
    ul. Robotnicza 12 12
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 0077 4169950, fax. 077 4169952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu monitoringu Miasta Brzegu II etap- część IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: - wykonanie instalacji zasilającej dla 3 kamer - wykonanie instalacji kabli światłowodowych dla 3 kamer - montaż 3 kamer na wskazanych obiektach w dokumentacji projektowej - podłączenie kamer do centrum miasta - wyposażenie systemu wizyjnego miasta W ramach zadania, określonego Wykonawca zobowiązuje się do: 1) uzgodnienia i wykonania zasilania punktów kamerowych, 2) przeprowadzenia działań formalnych niezbędnych do zainstalowania kamer na budynkach znajdujących się na terenie miata Brzegu, 3) zakupu i montażu całości sprzętu wchodzącego w zakres projektu, 4) zsynchronizowania rozbudowanego systemu z systemem istniejącym,, 5) ułożenia kabli miedzianych i światłowodowych w rurach i korytach PCV oraz podziemnej kanalizacji teletechnicznej, 6) wykonania przewiertów w ścianach i stropach budynków, 7) zainstalowania koryt kablowych PCV, 8) ułożenia wymaganych przewodów zasilających i sygnałowych w rurach ochronnych, korytach i przepustach w ścianach i stropach, 9) wyposażenie systemu wizyjnego miasta 10) uruchomienia systemu, przeszkolenia obsługi, wstępnego przetestowania systemu z udziałem obsługi wskazanej przez Zamawiającego. Całość prac określonych niniejsza umową Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z projektem wykonawczym i przedmiarem robót, które stanowią integralną część niniejszej umowy. W ramach wykonania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do nadzorowania sprawności działania całego sytemu monitoringu działającego na terenie miasta Brzegu, przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania protokółu odbioru. W ramach nadzorowania sprawności działania całego sytemu monitoringu działającego na terenie miasta Brzegu, Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego usuwania stwierdzonych nieprawidłowości w działaniu tego systemu niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia tych nieprawidłowości Wykonawcy. Całość prac określonych niniejszą umową Wykonawca zobowiązuje się wykonać przy użyciu materiałów zakupionych przez Wykonawcę oraz przy użyciu urządzeń, narzędzi oraz sprzętu będących w dyspozycji Wykonawcy. W przypadku, o którym mowa w § 3 ust. 2 wzoru umowy zawarcie umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcą wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego. 1. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu projekt umowy z Podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dotyczącej wykonania robót określonych w projekcie umowy z Podwykonawcą. 2. Zamawiający ma prawo zgłoszenia sprzeciwu co do osoby Podwykonawcy oraz zastrzeżeń dotyczących postanowień zawartych w projekcie umowy z Podwykonawcą. 3. Nie zgłoszenie przez Zamawiającego sprzeciwu lub zastrzeżeń w terminie 14 dni od przedstawienia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w§ 3ust. 4 wzoru umowy uznaje się za wyrażenie zgody na zawarcie umowy z Podwykonawcą. 4. W przypadku zawarcia umowy przez Podwykonawcę z dalszym Podwykonawcą, odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia§ 3ust. 4, 5 i 6. wzoru umowy 5. Za działania i zaniechania Podwykonawców Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność jak za działania i zaniechania własne. 6. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części robót Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do: a) informowania na piśmie Zamawiającego o każdej fakturze wystawionej przez Podwykonawcę oraz terminie jej płatności, a także o dokonanej zapłacie wynagrodzenia Podwykonawcy w terminie 7 dni od dnia otrzymania tej faktury lub zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy, b) udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego dokumentacji dotyczącej rozliczeń z Podwykonawcą, c) informowania Zamawiającego na piśmie z 7 dniowym wyprzedzeniem o terminie odbioru robót Podwykonawcy oraz zapewnienia Zamawiającemu możliwości uczestniczenia w odbiorze tych robót . 7. W przypadku gdy Wykonawca nie dokonał zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy za wykonane przez niego roboty, Zamawiający ma prawo: a. wstrzymać wypłatę wynagrodzenia Wykonawcy do czasu zapłaty przez Wykonawcę wynagrodzenia Podwykonawcy, lub b. do potrącenia z wynagrodzenia Wykonawcy należności Podwykonawcy, w przypadku zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie do 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Z chwilą przejęcia protokolarnie terenu budowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ten teren (art. 652 Kodeksu cywilnego). Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa. Wykonawca zapewni nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. na budowie. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia terenu budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, dźwigów itp. Roboty stanowiące przedmiot niniejszej umowy wykonywane będą zgodnie z niniejszą umową oraz przedmiarem robót i projektem wykonawczym a także sztuką budowlaną i zasadami obowiązującymi przy prowadzeniu robót elektrycznych, obowiązującymi przepisami prawa, Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy Prawo Budowlane i przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz być zgodne z projektem wykonawczym. Na każde żądanie Zamawiającego lub działającego w jego imieniu inspektora nadzoru inwestorskiego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Strony postanawiają, iż termin gwarancji na wykonane prace określone niniejszą umową wynosi 24 miesięcy licząc od daty odbioru. W dniu podpisania protokółu odbioru robót Wykonawca zobowiązuje się przekazać zamawiającemu stosowne dokumenty gwarancyjne. W dniu podpisania protokółu odbioru robót Wykonawca zobowiązuje się zcedować na Zamawiającego całość uprawnień wynikających z gwarancji producenta udzielonej na zamontowane urządzenia, Wszelkie wady wykonanych prac w okresie rękojmi lub gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się usuwać w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na ich usunięcie. W przypadku niedotrzymania tego terminu Zamawiającemu, oprócz prawa do naliczenia kar umownych, o których mowa w §16 ust. 1 lit. b), służy prawo do powierzenia wykonania tych prac bez dodatkowego wezwania osobom trzecim na koszt i ryzyko Wykonawcy na co Wykonawca niniejszym wyraża zgodę. Skorzystanie przez Zamawiającego z powyższych uprawnień pozostaje bez wpływu na zakres i uprawnienia wynikające z udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322400007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. Zamawiający przyjmuje, że będzie to wykonanie min 1 zadania polegającego na uruchomieniu systemu monitoringu miejskiego o wartości min. 100.000,00 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min. 1 osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia , minimum 1 osobą z licencją pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia lub minimum 2 osobami z licencją pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia ( zgodnie z z ustawą o ochronie osób i mienia ważne na dzień otwarcia ofert licencje mogą być złożone w postaci kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę ), oraz minimum 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Zamawiający przyjmuje, że będzie to wykonanie min 1 zadania polegającego na uruchomieniu systemu monitoringu miejskiego o wartości min. 100.000,00 zł brutto - na zał. nr 3 do oferty, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, d) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na zał. nr 4 do oferty wraz z załączeniem dokumentów stwierdzających posiadanie niżej wymienionych uprawnień w wykazie należy wpisać z imienia i nazwiska: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ( należy dołączyć czytelną kserokopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, czytelną kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, czytelną kserokopię decyzji lub zaświadczenia o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14 lutego 1995 roku) 1 osobę posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego Iistopnia ( należy dołączyć czytelna kserokopie licencji), 1 osobę z licencją pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia( należy dołączyć czytelna kserokopie licencji), lub minimum 2 osoby z licencją pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia ( należy dołączyć czytelna kserokopie licencji), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w lit. e) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, j) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. k) kosztorys ofertowy przygotowane na podstawie przedmiaru robót

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną